Archiwalne

Zestaw Nokia CK–600 Produktem Flotowym Roku 2010

20.05.2010

Samochodowy zestaw głośnomówiący Nokia CK-600 został nagrodzony podczas tegorocznego plebiscytu Fleet Awards Polska i otrzymał miano Produktu Flotowego Roku 2010 w kategorii Bezpieczeństwo. Statuetka została wręczona podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja br. w Fabryce Trzciny w Warszawie.

Fleet Awards Polska 2010 to już druga edycja Wielkiego Testu Flotowego, organizowanego przez magazyn Flota oraz Fleet Management Institute (FMI). Celem plebiscytu jest promocja rynku flotowego, idei optymalnego zarządzania flotą samochodową, wyróżnienie liderów rynku flotowego oraz podniesienie standardów produktów i usług kierowanych na polski rynek flotowy.

Firma Nokia została nagrodzona już po raz drugi. W zeszłym roku w Plebiscycie Fleet Awards Polska 2009, w tej samej kategorii zwyciężył zestaw CK-300. Jak zauważa Pekka Jarvinen, Head of Car Category, Nokia Gear: „Otrzymanie po raz drugi tytułu produktu flotowego roku to dla nas duże wyróżnienie. Jest to jednocześnie dowód na to, że propozycje rozwiązań głośnomówiących Nokia na stałe zagościły w krajobrazie flotowym.”

Piotr Piasecki, Sales Manager, Nokia Poland, dodaje, że: „Nagroda Produkt Flotowy Roku w kategorii Bezpieczeństwo to dla firmy szczególnie ważne wyróżnienie. Jest ono spójne z przekazem kampanii społecznej „Dajemy Ci wolną rękę”, zainaugurowanej przez Nokia pod koniec 2009 roku. Choć nagroda przyznana została konkretnemu produktowi, odbieramy ją także jako poparcie dla misji promowania bezpieczniejszej jazdy. Obecnie aż 59% polskich kierowców rozmawia przez telefon prowadząc samochód, z czego 67% trzyma słuchawkę przy uchu. Dlatego też postawiliśmy sobie za cel opracowanie rozwiązań, które zmienią ten negatywny trend. Zestaw CK–600 jest dobrym przykładem narzędzia, dzięki któremu możemy zrealizować nasze plany.”

Nagrodzony zestaw Nokia CK-600 wpływa na bezpieczeństwo podczas prowadzenia samochodu, ponieważ zaprojektowany został tak, aby korzystanie z telefonu komórkowego w czasie jazdy nie wymagało od użytkownika zdejmowania rąk z kierownicy. Jego duży, 2.2-calowy kolorowy wyświetlacz i stylowy sterownik z pięcioma podświetlanymi przyciskami i pokrętłem Navi™ sprawiają, że wszystkie kluczowe funkcje są łatwo dostępne. Wyświetlacz można zamontować na podstawce lub bezpośrednio do deski rozdzielczej w pionie oraz bardzo łatwo odłączyć, kiedy wysiadamy z samochodu.

Korzystanie z Nokia CK-600 to prawdziwa wygoda także dzięki dostępowi do kontaktów z automatyczną synchronizacją i przewidującym przeszukiwaniem kontaktów (podpowiadanie liter) oraz możliwość odtwarzania muzyki poprzez bezprzewodową technologię Bluetooth w specyfikacji Bluetooth 2.0. Najwyższą jakość dźwięku podczas rozmów gwarantuje wewnętrzna technologia DSP (Digital Signal Processing) eliminująca pogłos. Zestaw włącza się samoczynnie po uruchomieniu samochodu i jest kompatybilny z większością telefonów różnych marek dostępnych na rynku polskim.

źródło: Nokia

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej