Archiwalne

Zewnętrzna sieć meshowa w technologii N firmy Motorola już dostępna w Veracomp

08.06.2010


Veracomp wprowadził do sprzedaży punkt dostępowy AP 7181 firmy Motorola. Rozwiązanie zapewnia wysoką przepustowość sieci w standardzie 802,11n, maksymalną szybkość transmisji danych 300 Mb/s i korzysta z unikalnego układu anten ADEPT (ADvanced Element Panel Technology). Dzięki poszerzeniu oferty o nowe urządzenia typu mesh Motoroli, Veracomp wspomaga swoich partnerów w zakresie rozwiązań do budowy sieci bezprzewodowych.

Inteligentny układ anten ADEPT (ADvanced Element Panel Technology) pozwala uzyskać maksymalną szybkość transmisji danych do 300 Mbps i dostarcza niezawodny strumień dual data w lokalizacji zewnętrznej. Wykorzystując wiele łańcuchów przesyłu i odbioru fal radiowych i anteny z podwójną polaryzacją, punkt dostępowy AP 7181 uzyskuje najwyższą przepustowość sieci mesh przy zwiększonym zasięgu sieci.

Punkt dostępowy AP 7181 posiada radia 2,4 GHz i 5.x GHz, które obsługują schemat 3X3 MIMO (Multiple Input Multiple Output), który pozwala osiągnąć maksymalną szybkość transmisji danych 300 Mb/s. Dodatkowa wydajność zapewnia poprawę zarówno na poziomie klienta, jak i obsługi.

Dzięki wykorzystaniu wiodącej technologii routingu, MeshConnex™ firmy Motorola, punkt dostępowy AP 7181 zapewnia solidne połączenia w zasięgu sieci. Punkt dostępowy AP 7181 zapewnia szybki odbiór pakietów, inteligentny routing i bezproblemowe zabezpieczenia, wszystkie kluczowe zalety łączności mobilnej oferowane wyłącznie przez firmę Motorola.

Punkt dostępowy AP 7181 został zaprojektowany by zapewnić większą elastyczność zarówno na miejscu instalacji, jak i w konfiguracji oprogramowania, dzięki czemu pomaga zminimalizować koszty wdrożenia i instalacji, zmaksymalizować zwrot z inwestycji i przyczynia się do zmniejszenia całkowitego kosztu utrzymania.  

źródło: Veracomp

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Sprzedaż w czasach zarazy

Jak sprzedawać produkty i usługi B2B w czasie epidemii, gdy spotkania z przedstawicielami handlowymi są ograniczone do minimum? Podczas spotkań online lub rozmów telefonicznych, oczywiście. Jak zatem maksymalnie ułatwić pracę handlowcom, jakie narzędzia zapewnić, aby mogli pracować jak najbardziej efektywnie? Oferta Grandstream – globalnego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych VoIP, to propozycja zdecydowanie warta rozważenia. czytaj więcej

News Honor 7X już w Europie. Oferuje wiele możliwości za atrakcyjną cenę

Najnowszy smartfon marki Honor został wyposażony w pamięć 4 GB RAM i 64 GB, ośmiordzeniowy procesor Kirin 659 oraz podwójny aparat 16 MP. Wyświetlacz o przekątnej 5,93” pokrywa niemal 83 proc. przedniej powierzchni. Smartfon obsługuje dwie karty SIM w technologii LTE. W Polsce będzie dostępny w kanale operatorskim i w popularnych sieciach marketów z elektronikę użytkową. Rekomendowana cena na sklepowych półkach wyniesie 1 299 PLN. czytaj więcej