Telefony IP marki Yealink, dystrybuowane przez firmę VoIPoint, uzyskały certyfikację firmy Datera SA w zakresie kompatybilności z serwerami IP-PBX DATERA Call-eX.
Serwer DATERA Call-eX umożliwia stworzenie w firmie infrastruktury telekomunikacyjnej opartej na sieci IP. Biznesowe telefony Yealink serii SIP-T2X dla przedsiębiorstw, włączając w to SIP-T28P/SIP-T26P/SIP-T22P/SIP-T20P, wyposażone są w chipset TI TITAN i silnik głosowy TI. Oferują jakość dźwięku w technologii HD, szeroki zakres kodeków głosowych, porty LAN/WAN, książkę telefoniczną XML, polskie menu, BLF/BLA, PoE, PnP Auto-provision.
„Zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszej oferty telefony marki Yealink ze względu na ich niezawodność, bogatą funkcjonalność. Produkty te zapewniają znakomitą jakość dźwięku HD i konkurencyjne ceny” – powiedział Marcin Krasowski, dyrektor sprzedaży z firmy Datera SA.
DATERA Call-eX wspiera kodek głosowy HD, co pozwala w pełni wykorzystać technologię HD Voice dostępną w telefonach Yealink. Ten nowoczesny serwer łączy różne technologie telekomunikacyjne (VOIP, ISDN, GSM, PSTN), co dla firmy oznacza po prostu oszczędności. Funkcjonalności, które zaskoczą nawet najbardziej wymagającego klienta, to największy wyróżnik Call-eXa. .
„Zgodność central Datera i telefonów IP Yealink to początek współpracy pomiędzy firmą Datera SA i VoIPoint. Pracujemy już nad kompatybilnością innych urządzeń” - mówi Tomasz Owczarek, dyrektor ds. handlowych firmy VoIPoint, która jest jedynym autoryzowanym dystrybutorem posiadającym pełną ofertę produktów Yealink w Polsce.
źródło: Datera