Archiwalne

Złote Orły dla agencji Brain tworzącej dla PLAY

07.12.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Aż cztery nominacje do nagrody świata reklamy - „Złotych Orłów” – otrzymała agencja Brain za swoje prace dla PLAY.

Wśród nich jest również prestiżowa nominacja za projekt logotypu.

Nominowane prace to:
- w kategorii reklama drukowana: „Tort” oraz „Kiss me baby”
- w kategorii reklama filmowa: „Nie żałuj marnej 9-tki”
- w kategorii design: projekt logotypu PLAY

Konkurs „Złote Orły” jest otwarty dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w tworzenie reklamy w Polsce. Zgłoszenia mogą przysyłać reklamodawcy; agencje reklamowe, designerskie i butiki kreatywne; domy mediowie i produkcyjne; studia filmowe, postprodukcyjne, dźwiękowe i fotograficzne; stacje telewizyjne i radiowe; reżyserzy, fotograficy, kompozytorzy, graficy i inni niezależni twórcy.

Gala i rozdanie Złotych Orłów nastąpi wieczorem 7 grudnia 2007 r. w Muzeum Plakatu w Wilanowie.

źródło: Play

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

News Jak technologia wspiera pracownika?

Odkryj, jak technologia rewolucjonizuje pracę. Artykuł omawia innowacyjne rozwiązania promujące wydajność, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pracowników. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej