Archiwalne

Złote Spinacze dla Grupy TP

26.11.2010

Zobacz więcej na Orange.pl.


Dwa projekty Grupy TP zostały wyróżnione nagrodą „Złotego Spinacza” na wczorajszej gali Związku Firm Public Relations. Telekomunikacja Polska zwyciężyła w kategorii PR korporacyjny za stworzenie platformy blogowej Orange-TP. PTK Centertel wygrał w kategorii event komercyjny za projekt Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010. W finale kategorii komunikacja wewnętrzna znalazł się trzeci projekt Grupy TP - Ruch Ambasadorski.

- Tak silne docenienie naszej pracy przez zawodowców jest dowodem na to, że nie tylko rozwijamy się w zgodzie z trendami, ale sami je tworzymy. Nie mam też wątpliwości, że dziennikarstwo korporacyjne i tworzenie własnych mediów stanowią przyszłość branży komunikacyjnej - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentów PR i sponsoringu Grupy TP.

Od listopada 2009 roku Grupa TP prowadzi własną platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl, składającą się z 4 blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego. Platforma ma już duże grono wiernych odbiorców. Miesięcznie blogi odwiedza ok. 100 tys. unikalnych użytkowników generujących ponad 640 tys. odsłon. Aktualnie znajdą tam blisko 900 wpisów, 180 filmów i ponad 25 tys. komentarzy. Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji, a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami. Nad blogami pracuje wspólnie ponad 20 osób.

We wrześniu 2010 roku magazyn „Brief” wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010” za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych, a zawłaszcza uruchomienie platformy blogowej. W grudniu 2009 roku blog rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został firmowym blogiem roku w kategorii blog profesjonalny.

*****

Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie organizowanego wspólnie przez PTK Centertel oraz Outdoor Cinema towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych
na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie”.

Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding.

*****

"Złote Spinacze" przyznawane przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku to jedna z najważniejszych branżowych nagród w Polsce. Ich głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce.

źródło:

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

Play W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA

Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcej

Moico Moico odświeża swoją ofertę

Wrocławski dostawca usług z zakresu mediów domowych właśnie wystartował z nową kampanią reklamową „Dołącz do alternatywy”. Klienci Moico mogą tworzyć spersonalizowane pakiety promocyjne, łączące internet, telewizję i mobile. czytaj więcej

News mPay z biletami do Tatrzańskiego Parku Narodowego

Tatrzański Park Narodowy uruchomił sprzedaż biletów za pośrednictwem mPay - systemu płatności przy użyciu telefonów komórkowych. Turyści korzystający z aplikacji mobilnej mogą rozpocząć zwiedzanie parku znacznie szybciej, bez konieczności stania w kolejkach do kas. czytaj więcej