Archiwalne

Zmiana numeracji: 4-cyfrowe numery telefoniczne będziemy poprzedzać cyfrą 1

06.02.2009

Na mocy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury zmienia się numeracja strefowa Abonenckich Usług Specjalnych i numerów skróconych tp. Od 15 lutego 2009 r. przed 4-cyfrowymi numerami telefonicznymi rozpoczynającymi się cyfrą 9, będziemy dodatkowo wybierać cyfrę 1.

Dotyczy to m.in. numerów błękitnej linii tp 9393 (nowy numer: 19393) oraz błękitnej linii tp biznes 9330 (19330).

Zmiany obejmują wszystkie 4-cyfrowe numery rozpoczynające się na 9, z wyjątkiem tych, w których po cyfrze 9 następuje 8 lub 9. Przykładowo, przed takimi numerami jak 9393 (błękitna linia tp), 9491 (informacja miejska tp), czy też numerami radio taxi lub pogotowia drogowego, będziemy dodatkowo wybierać cyfrę 1.

Zgodnie z rozporządzeniem MI, od 15 lutego do 14 maja potrwa okres przejściowy. W tym czasie będzie można uzyskać połączenie zarówno po wybraniu „starego", 4-cyfrowego numeru,  jak i nowego, 5-cyfrowego, z jedynką na początku. Ponadto, na dotychczasowych numerach będzie nagrana bezpłatna informacja o zmianach.

Począwszy od 15 maja 2009 r. będą już funkcjonować tylko numery 5-cyfrowe. Jeśli wybierzemy stary numer, usłyszymy komunikat o zmianie z prośbą o wybranie nowego, 5-cyfrowego numeru. Nagrania przypominające o nowych numerach będą funkcjonować do 31 sierpnia 2009.

Podstawą zmian jest Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 lutego 2008 r. w sprawie planu numeracji krajowej dla publicznych sieci telefonicznych.

źródło: TPSA

Wiadomości firmowe Przeniesienie numeru? Bułka z masłem!

Jeśli myślisz, że zmiana operatora to skomplikowana procedura, pełna formalności i długiego czekania, mamy dla Ciebie świetną wiadomość – w lajt mobile cały proces przeniesienia numer jest szybki, wygodny i w pełni online! czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przetestuj TeleCube CRM. Za darmo, aż do 31.08.br.

Dostawca systemu CRM o nazwie TeleCube CRM, zintegrowanego z wirtualną centralą i telefonią VoIP TeleCube wdrożył z dniem 5 lipca br. promocję „Wakacyjne testowanie TeleCube CRM”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przenieś numer komórkowy do telefonii VoIP TeleCube

Telefonia TeleCube wdrożyła możliwość przenoszenie do niej polskich, firmowych numerów komórkowych. Po przeniesieniu, używając danego numeru można realizować rozmowy telefoniczne oraz wysyłać i odbierać wiadomości SMS już w ramach telefonii internetowej. czytaj więcej