Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia wprowadziła zmiany w swojej ofercie dla małych i średnich firm. Na własnej sieci Netia udostępnia łącza internetowe bez konieczności posiadania abonamentu telefonicznego i ponoszenia opłaty za utrzymanie łącza, natomiast w usługach głosowych wprowadziła zupełnie nowe plany taryfowe i rabaty. Pakiet zmian uzupełnia nowa usługa: Netia Backup.
Najistotniejsze zmiany wprowadzono w usługach Netii, świadczonych na własnej sieci operatora: małe i średnie przedsiębiorstwa mogą obecnie korzystać z dostępu do internetu bez konieczności posiadania usługi głosowej oraz ponoszenia opłaty za utrzymanie łącza. Dodatkowo, także dla usług świadczonych na bazie uwolnionych łączy TP (LLU), obniżono ceny i zwiększono minimalną prędkość łącza do 2 Mb/s. W skutek tego łącze o prędkości 2 Mb/s w ofercie Netii dla firm (na sieci własnej i LLU) kosztuje od 40 zł miesięcznie.
Telefony z nowymi rabatami
Dodatkowo, Netia wprowadziła nowe taryfy telefoniczne z pakietami minut zawartych w abonamencie: Lepszy Telefon – Firma 120 minut oraz Lepszy Telefon – Firma 500 minut. W przypadku pakietów, zawierających 500 lub 2500 minut, Netia oferuje dodatkowy upust w wysokości odpowiednio 5 zł i 10 zł miesięcznie.
Natomiast, gdy dana firma zdecyduje się na przeniesienie numeru do sieci Netii, przy wyborze planu z pakietem 500 minut przez 3 pełne okresy rozliczeniowe otrzyma rabat od opłaty abonamentowej w wysokości 20 zł.
NetiaBackup
Do oferty dla firm wprowadzono również usługę NetiaBackup, pozwalającą na bezpieczne archiwizowanie online nielimitowanej ilości danych, chroniąc klienta przed ich utratą. Rozwiązanie NetiaBackup dostępne jest jako usługa dodatkowa dla użytkowników łączy internetowych Netii oraz jako samodzielna usługa dla klientów innych operatorów.
Nowa oferta dla rynku SOHO/SME jest wspierana materiałami BTL, spójnymi z głównym komunikatem obecnej kampanii reklamowej, skierowanej do klientów indywidualnych. W przypadku klientów biznesowych komunikowane są oszczędności, jakie klient zyskuje wybierając pakietową ofertę Netii w porównaniu do analogicznej oferty TP SA. W przypadku oferty na sieci własnej Netii oraz LLU oszczędność wynosi 56 zł miesięcznie, natomiast w przypadku oferty na bazie hurtowego dostępu do sieci TP (WLR, BSA) 34 zł miesięcznie.
Zmiany wprowadzone w ofercie dla małych i średnich firm są analogiczne do modyfikacji oferty dla klientów indywidualnych. Obowiązują od 5 marca 2009.
źródło: Netia
News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025
Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcejNews Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu
W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcejNews Firmowe centrum dowodzenia
Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcejNews Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie
Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej