Archiwalne

Znamy już zwycięzców konkursu muzycznego organizowanego przez firmę Nokia

16.04.2008

Właśnie zakończyła się główna część konkursu Studio Garaż. Spośród blisko 900 zgłoszonych zespołów internauci wybrali swoich ulubionych wykonawców . Finałowa piątka to: Pop - Edyta Nawrocka , Rock - London Type Smog , Elektro - bob, Hip Hop - CeHa i R’n’B - Cleo.

24 kwietnia 2008, podczas uroczystej gali wręczenia nagród, poznamy również laureata grand prix – wykonawcę, który uzyskał największą ilość głosów i otrzyma możliwość nagrania profesjonalnego teledysku.

Czym jest Studio Garaż
Studio Garaż to konkurs muzyczny zorganizowany przez firmę Nokia, w którym udział mógł wziąć każdy młody zespół, wokalistka czy wokalista. Warunkami uczestnictwa było wejście na stronę http://www.studiogaraz.pl/ i zarejestrowanie się jako „wykonawca” w jednej z pięciu kategorii muzycznych - Pop, Rock, Electro, Hip Hop i R’n’B.

Należało również stworzyć swój profil i dodać pliki muzyczne, które następnie były przesłuchiwane przez odwiedzających StudioGaraż, czyli „fanów”. To oni głosowali na swoich ulubionych wykonawców i zdecydowali o ich zwycięstwie.

Wybór fanów
Spośród blisko 900 zgłoszonych zespołów internauci wybrali 5 zwycięzców. Zostali nimi:

Pop - Edyta Nawrocka
Rock - London Type Smog
Elektro – bob
Hip Hop – CeHa
R’n’B - Cleo.Pop

Gala wręczenia nagród Studio Garaż
24 kwietnia br. odbędzie się uroczysta gala Studio Garaż, podczas której finaliści otrzymają specjalne nagrody – vouchery na zakup sprzętu muzycznego i telefony Nokia 5310 XpressMusic. Podczas gali poznamy również wykonawcę, który uzyskał najwięcej głosów internautów i nagra profesjonalny teledysk. Gościem specjalnym koncertu będzie Paulina Przybysz „Pinnawela”.

źródło: Nokia

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Zespół sprzedażowy - nowoczesna strategia dla twojej firmy

​Zespół sprzedażowy to jedna z najbardziej skutecznych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw zajmujących się dystrybucją produktów wśród klientów. Jak działa zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy? Czy taki model sprzedaży sprawdzi się w twojej firmie?

1. Czym jest zewnętrzny współdzielony zespół sprzedażowy?
2. Zadania agentów handlowych w zespole sprzedażowym
3. Jakie są korzyści takiego modelu sprzedaży?
4. Czy zespół sprzedażowy to dobra strategia dla twojej firmy? czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej