Archiwalne

ZTE Corporation zawarła 140 kontraktów na dostarczanie usług IMS

26.04.2012

Firma ZTE, globalny producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych, podpisała aż 140 kontraktów (próbnych i komercyjnych) z operatorami z całego świata na dostarczanie usług IMS. Wynik został ogłoszony przy okazji Światowego Forum IMS w Madrycie.

Podczas Światowego Forum IMS w Madrycie ZTE zaprezentowało bazujące na technologii 4-net rozwiązanie konwergentnego przekazu głosu IMS. Rozwiązanie bazuje na jedno-numerowym serwisie (voice/SMS) i jednolitym przełączaniu głosu między sieciami GSM, WCDMA, LTE i WiFi. Abonenci mogą wykorzystywać jeden numer, aby odebrać połączenie lub otrzymać wiadomość SMS w różnych sieciach radiowych.

Rozwiązania konwergentne są coraz bardziej cenione. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ZTE udostępniło bazujące na technologii 4-net rozwiązanie konwergentnego przekazu głosu IMS (GSM/ WCDMA / LTE / WiFi). Dzięki niemu operatorzy mogą zagwarantować wyższą jakość połączeń głosowych niż usługi internetowe, takie jak Google voice czy Skype. Jednocześnie mają możliwość, aby wykorzystać zalety, płynące z konwergencji wielu sieci i zapewnić jeszcze bardziej zaawansowane usługi głosowe, takie jak One Number multi-access i real-time voice switchover (DRVCC, SRVCC). Dzięki pełnemu wykorzystaniu istniejącej infrastruktury operatorzy będą mieli szansę na większe zróżnicowanie oraz konkurowanie z dostawcami infrastruktury sieciowej w zakresie internetowych usług głosowych.

- Technologia IMS – bazująca na rozwiązaniu konwergentnych usług głosowych, koncentruje się na poprawie konkurencyjności operatorów w zakresie sieci LTE. Zapewnia ona wielo-sieciowe rozwiązania głosowe, które związane są z wysoką jakością przekazu, skalowalnego na przestrzeni serii platform. Gwarantuje to liczne korzyści operatorom, jak i końcowym użytkownikom – mówi Cezary Terepka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Pośredniej w ZTE Poland.

Rozwiązania IMS od ZTE całkowicie dostosowują się do wymagań operatorów w zakresie kompleksowego rozwoju usług i ewolucji sieci konwergencyjnych. IMS zapewnia jednolity dostęp do wszystkich typów sieci, gwarantując zaawansowane rozwiązania dla przedsiębiorstw i indywidualnych abonentów. Ponadto wspiera operatorów w wykorzystaniu zróżnicowanych opcji multimedialnych związanych z usługami konwergentnymi i ułatwia im rozwój w kierunku technologii LTE.

Pod koniec roku 2011 ZTE podpisało ponad 140 kontraktów komercyjnych i próbnych na usługi IMS z operatorami z całego świata oraz rozmieściło punkty sieciowe m.in. we Włoszech, Polsce, Hiszpanii, Turcji, Albanii, Arabii Saudyjskiej, Singapurze, Indiach, Stanach Zjednoczonych i na Filipinach.

źródło: ZTE

News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?

W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcej

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej