Archiwalne

ZTE Poland na targach INTERTELECOM w Łodzi

17.04.2012

Firma ZTE, globalny producent i dostawca nowoczesnych rozwiązań dla firm telekomunikacyjnych, od 17 kwietnia jest obecna na INTERTELECOM w Łodzi – XXIII Międzynarodowych Targach Komunikacji Elektronicznej, które w kompleksowy sposób przedstawiają szeroką ofertę branży teleinformatycznej.

XXIII Międzynarodowe Targi Komunikacji Elektronicznej odbędą się w dniach 17-19 kwietnia w Łodzi. INTERTELECOM to impreza, dzięki której można zapoznać się z nowościami produktowymi i technologicznymi z rozbudowanej branży teleinformatycznej. Wydarzenie to także doskonała okazja do wymiany doświadczeń między sferą naukowo-badawczą, a biznesem. Na targach w Łodzi obecni są zarówno przedstawiciele przedsiębiorstw z branży teleinformatycznej, jak i goście związani z lokalnymi i ogólnopolskimi jednostkami administracji publicznej, dla których przygotowano cykl konferencji i warsztatów. Wśród odwiedzających znajdują się m.in. Magdalena Gaj – prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Wydarzenie zostało objęte patronatem przez Ministra Gospodarki, Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Marszałka Województwa Łódzkiego oraz Prezydenta Miasta Łodzi, a także przez instytucje związane z branżą teleinformatyczną i liczne media, specjalizujące się w tej tematyce.

Na targach nie mogło oczywiście zabraknąć jednego z kluczowych przedsiębiorstw na rynku teleinformatycznym, czyli firmy ZTE Poland, która oprócz własnego stoiska oferuje możliwość zapoznania się ze swoim sprzętem w specjalnej strefie LAB. ZTE zaprezentuje także pierwsze „LIVE DEMO” z wykorzystaniem sieci TOYA i sprzętu ZTE OLT i ONT m.in. modeli F601, F620 oraz F660.

- ZTE stara się zaznaczyć swoją obecność na wszystkich imprezach branżowych, zarówno w kraju, jak i za granicą. Podczas każdego takiego wydarzenia prezentujemy coś ciekawego – innowacyjne produkty oparte na nowoczesnej technologii. Lubimy pozytywnie zaskakiwać zgromadzonych gości. Podobnie będzie w Łodzi, gdzie pokażemy nasze osiągnięcia w zakresie rozwiązań sieciowych – mówi Cezary Terepka, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Pośredniej ZTE Poland.

Rzeczywiście - niedawno ZTE ogłosiło wyniki sprzedaży urządzeń PON OLT za rok 2011, która wyniosła 1.8 miliona na świecie, co daje firmie pierwsze miejsce w tym obszarze. Wysoką pozycję marki potwierdza także raport sporządzony przez firmę badawczą Ovum, według którego ZTE jest liderem jeśli chodzi o urządzenia PON OLT, zarówno pod względem dystrybucji, jak i udziału w rynku, który kształtuje się na poziomie 40.9%. Również inne raporty m.in. Market Share Alert dotyczący technologii FTTx, DSL czy CMTS stwierdzają wzrost udziałów ZTE w rynku w porównaniu z rokiem 2010 o ok. 14.6%. Podobnie jest z udziałem w zakresie dostaw PON ONT/ONU, który wyniósł 28% - o 10% więcej niż w roku 2010. ZTE to lider na rynku sieci optycznych. Dzięki globalnemu rozwojowi FTTx firma odnotowuje w ciągu ostatnich 4 lat systematyczny, ponad 30 procentowy wzrost sprzedaży w zakresie PON rocznie.

źródło: ZTE

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej

News Jak ochronić telefon przed upadkiem?

Kupujemy coraz to nowsze i droższe telefony. Wiadomo, że musimy o nie odpowiednio zadbać, aby zapobiec niefortunnym zniszczeniom, dlatego zaopatrujemy się często w drogie akcesoria telefoniczne, które nie do końca spełniają się w prawidłowy sposób. Ale jak je w takim razie dobrze wybrać? Co będzie najbardziej wytrzymałe? czytaj więcej