Archiwalne

Związek zawodowy zakończył spór zbiorowy z Netią

03.07.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Międzyzakładowa Organizacja Związkowa NSZZ Solidarność Netia-Ericsson zakończyła spór zbiorowy z Netią rozpoczęty w lutym 2007 roku. Strony zawarły porozumienie i polubownie rozstrzygnęły kwestie sporne.

Zgodnie z zawartym porozumieniem Netia przedstawiła związkowi zawodowemu propozycję siatki płac, regulamin wynagradzania pracowników oraz system premiowy. Pozostałe ustalenia zapisane w porozumieniu są realizowane według uzgodnionego przez Strony harmonogramu.

- Jesteśmy usatysfakcjonowani postępem rozmów z Netią. Pracodawca wywiązuje się z terminów i zobowiązań. Cieszę się, że udało nam się dojść do porozumienia i zakończyć spór - powiedział Marcin Habera, przewodniczący Międzyzakładowej Organizacji Związkowej NSZZ Solidarność Netia-Ericsson.

- Dialog między Netią i związkiem zawodowym odbywa się w rzeczowej atmosferze porozumienia, na zasadach partnerskich i z poszanowaniem wzajemnych interesów. Jednocześnie warto podkreślić, że ustalenia zawarte w porozumieniu nie odbiegają od założeń budżetowych przyjętych przez zarząd na początku bieżącego roku – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

źródło: Netia

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Słaby zasięg w twojej gminie - sprawdź, co możesz zrobić!

Choć ponad 99 proc. obszaru Polski jest objęte zasięgiem telefonii komórkowej, to zdarza-ją się jeszcze miejsca, w których sygnał jest słaby lub całkiem go nie ma. Może to utrud-niać, a wręcz uniemożliwiać rozmowę przez telefon lub korzystanie z internetu mobilnego. Jakie działania możesz podjąć, jeśli zasięg w twojej gminie jest za słaby? Wyjaśniamy, do kogo można zgłosić się z tym problemem. czytaj więcej