Archiwalne

Zwiększ wydajność w pracy za pomocą centrali telefonicznej

24.11.2014

Duże przedsiębiorstwa tworzące produkty i usługi dla ludzi, a nie dla biznesu, muszą często uporać się z problemem kontaktu z klientem. W przypadku małej firmy nie stanowi to kłopotu, ale gdy firma się rozrasta potrzeba większych nakładów finansowych i ludzkich do obsługi klienta.

W takiej sytuacji dużym ułatwieniem jest centralka telefoniczna, rozwiązanie popularne w wielu dużych i małych firmach.

Centrala to nic innego jak zespół urządzeń, które pozwalają na łączenie abonentów z osobami zatrudnionymi w przedsiębiorstwie. Oczywiście może ona pełnić znacznie więcej funkcji. Cały zestaw składa się z urządzeń pomocniczych, które koordynują pracę i urządzeń tzw. komutacyjnych, które obsługują połączenia. Takie rozwiązanie najczęściej stosowane jest w firmach telekomunikacyjnych. Korzystają z niego różne działy m.in. sprzedaży, obsługi klienta czy reklamacji. System telefoniczny może zostać tak skonfigurowany, żeby informował z jakim działem w danej chwili rozmawiamy lub pod jakim numerem znajdziemy odpowiednią osobę. Za pomocą klawiszów klient będzie mógł sam wybrać dział, do którego dzwoni.

Centralka pozwala na odebranie telefonu od klienta, a następnie skierowanie go do konkretnej osoby w firmie. Takie działania pozwala oszczędzić czas klienta i pracownika, a zgłoszenie trafi do najbardziej kompetentnej osoby. Zaawansowane centrale pozwalają także na opisanie każdej rozmowy. Ponadto centrala może być wykorzystywana bezpośrednio przez pracowników, którzy dzwonią do klienta. Niektóre systemy pozwalają na wygenerowanie bazy numerów, która przyspiesza pracę i kontakt z klientem. Ustawienia każdego systemu zależą w dużej mierze od potrzeb przedsiębiorstwa. Im większa firma i większa liczba klientów do obsłużenia, tym taki system będzie bardziej skomplikowany. 

Każda firma, w której wykonuje się dużą liczbę telefonów powinna zdecydować się na takie rozwiązanie jak centrala telefoniczna. Ułatwi to i przyspieszy pracę, a także zwiększy poziom zadowolenia pracowników. Jest to rozwiązanie nowoczesne i stosowane przez największe firmy na świecie. Dobrze wdrożony, może przenieść biznes na wyższy poziom i pozwoli przedsiębiorstwu na znacznie szybszy rozwój.

źródło: FCN

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

News Projektowanie i audyt sieci WLAN, czyli dlaczego badanie propagacji fal radiowych jest tak ważne?

Obecnie każde nowoczesne przedsiębiorstwie potrzebuje wydajnej i stabilnej sieci WLAN. Ważne, aby już na etapie projektowania sieci zminimalizować ryzyko problemów z zasięgiem i zakłóceniami, zapewniając jej optymalną pracę. Kluczowym aspektem w tym procesie jest analiza propagacji fal radiowych, która pozwala na optymalne rozmieszczenie punktów dostępowych i minimalizację interferencji. czytaj więcej

News Co to jest pozycjonowanie strony internetowej i jak może pomóc w biznesie twojej firmy?

Pozycjonowanie stron internetowych postrzegane jest jako przemyślana strategia marketingowa, która polega na budowaniu widoczności konkretnej witryny w wyszukiwarce. Założenie i prowadzenie strony www to dopiero pierwszy krok do tego, aby trafić do klienta. Jeśli będzie ona dla niego niewidoczna, nie będzie miał on możliwości zapoznania się z ofertą, a przedsiębiorstwo straci możliwość promowania marki własnej. czytaj więcej

News Jaki Xiaomi do 1000 zł wybrać?

Nie ma wątpliwości, ze telefony marki Xiaomi z roku na rok zyskują na popularności. Cechują się przede wszystkim funkcjonalnością, a do tego atrakcyjną i przystępną ceną. Jaki Xiaomi do 1000 złotych wybrać? czytaj więcej