Ruszyła kampania marketingowa promująca najnowszy model z multimedialnej kategorii Nseries Nokia N97. Działania obejmują prasę, Internet, outdoor, kina, a także punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Nokia N97 – życie toczy się online” potrwa do połowy września.
Celem rozpoczętej kampanii jest wsparcie sprzedaży komputera multimedialnego Nokia N97 poprzez podkreślenie jego najważniejszych funkcji. Wśród nich znajduje się m.in. ekran dotykowy o przekątnej 3.5’’ i pełna klawiatura QWERTY, dzięki którym użytkownik ma w każdej chwili wygodny dostęp do swoich ulubionych serwisów społecznościowych, witryn internetowych, funkcji muzycznych z pełną obsługą sklepu Nokia Music Store (www.music.nokia.pl), najważniejszych kontaktów w postaci zdjęć, a także widgetów. Znaczącą uwagę w kampanii poświęcono także mobilnym usługom internetowym Nokia oraz budowaniu wizerunku OVI (www.ovi.com).
„Nokia N97 to zaawansowane urządzenie, które kierujemy do najbardziej wymagających użytkowników zainteresowanych najnowocześniejszymi rozwiązaniami, w tym do klienta biznesowego. Jesteśmy przekonani, że podjęte przez nas działania pomogą nam zrealizować nasze założenia odnośnie sprzedaży tego produktu oraz popularyzacji serwisów Nokia w Polsce” – powiedział Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.
Kampnia oprócz tradycyjnych środków komunikacji obecna będzie także w niezwykle popularnych portalach społęcznościowych. Informacje o urządzeniu umieszczone są w serwisie Youtube (www.youtube.com/nokiapoland) oraz na profilu poświęconym rozwiązaniom proponowanym przez firmę Nokia znajdującym się na portalu Facebook.com (http://www.facebook.com/NokiaPoland).
Globalna kreacja kampanii została przygotowana przez JWT, a zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Polską wersję banerów internetowych zaprojektowanych przez agencję Wunderman przygotował Wunderman Polska, a zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Hill & Knowlton Poland.
źródło: Nokia