Brand Finance to znana na całym świecie firma doradcza, zajmująca się oceną strategii i wyceną wartości marek. Jest jedną z najbardziej wiarygodnych agencji o zasięgu globalnym. Ścisłe kryteria podczas tworzenia rankingu obejmują nie tylko wskaźnik „siły marki” (BSI), ale również takie wartości jak lojalność wobec marki oraz inwestycje marketingowe.
W rankingu za rok 2018, Huawei znalazł się na wysokim, 25. miejscu. W 2017 roku marka zajmowała 40. lokatę, a w 2016 – 47.
Poza konsekwentną wspinaczką w rankingu Brand Finance, Huawei jest obecny również w cenionych rankingach BrandZ Top 100 Brands oraz Interbrand’s „Best 100 Brands”. Potwierdza to coraz większe znaczenie marki w ujęciu globalnym.
- Rok 2017 był dla Huawei bardzo ważny – dostarczyliśmy klientom absolutnie innowacyjny model Mate 10 Pro, pierwszy na świecie smartfon z procesorem z wbudowaną sztuczną inteligencją. Nieustannie ulepszamy nasze produkty, współpracujemy z najwyższej klasy ekspertami, m. in. z Leica, Porsche Design, Google i Pantone. Podczas zbliżających się targów MWC w Barcelonie, a także podczas konferencji prasowej w Paryżu pokażemy kolejne innowacyjne urządzenia – mówi Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.