25 lat nowoczesnego telefonu konferencyjnego: premiera nowych rozwiązań Polycom
• Firma dodaje nowe funkcje wideo do popularnego modelu Polycom Trio™ 8800, poprawiające komfort obsługi w dużych salach konferencyjnych
• Polycom wprowadza także Polycom® VoxBox™, kompaktowy i przenośny zestaw głośnomówiący do pracy zespołowej i osobistej
Dwadzieścia pięć lat temu Polycom wprowadził swój charakterystyczny, trójramienny telefon konferencyjny i zrewolucjonizował sposób komunikacji w miejscu pracy. Zaprezentowane ćwierć wieku temu urządzenie, wyróżniające się charakterystycznym kształtem i wyjątkową jakością dźwięku, szybko stało się popularnym telefonem konferencyjnym, sprzedając się w milionach sztuk.
Dzisiaj Polycom wprowadza nowe rozwiązania do swojej oferty telefonów konferencyjnych. Pierwszym z nich jest Polycom Trio™ 8500 – mający rozpoznawalną trójramienną konstrukcję telefon konferencyjny, który świetnie sprawdzi się w średniej wielkości salach konferencyjnych. Model 8500 oferuje jakość dźwięku HD, technologię redukcji szumów Polycom® NoiseBlock™ i obsługuje rejestrację w wielu środowiskach. Jest wyposażony w nowoczesny kolorowy wyświetlacz dotykowy i oferuje integrację z kalendarzem Microsoft Exchange, dzięki któremu dołączenie do spotkania wymaga zaledwie jednego stuknięcia w ekran. Producent planuje w przyszłości dodawanie do telefonu Trio 8500 nowych opcji udostępniania wideo i treści.
„Już od ćwierć wieku firmy znają i wybierają charakterystyczne telefony Polycom. Nasi klienci wiedzą, że te urządzenia zapewniają najwyższą jakość połączeń” – mówi Mary McDowell, prezes Polycom. „Nowy model 8500 to urządzenie o nowoczesnym wyglądzie, zapewniające krystalicznie czystą jakość dźwięku i najlepszą interoperacyjność międzysystemową – kolejną funkcjonalność wyróżniającą nasze rozwiązania” – dodaje.
Model 8500 jest dostępny w sprzedaży od dzisiaj. Wsparcie dla opcji udostępniania wideo i zawartości dla Polycom Trio 8500 ma zostać dodane jeszcze w tym roku i zapewni jakość klasy korporacyjnej dla wideokonferencji oraz usługi udostępniania treści w pomieszczeniach małej i średniej wielkości.
Polycom wprowadza także nowe funkcje do Polycom Trio™ 8800, najszybciej sprzedającego się telefonu konferencyjnego firmy. Dzięki nim model 8800 pozwala uczestnikom na połączenie się za pomocą Apple® Airplay® lub certyfikowanych urządzeń bezprzewodowych Miracast®. Przed końcem bieżącego roku model ten będzie również obsługiwać kamery klasy korporacyjnej z elektronicznym sterowaniem pola widzenia (MPTZ), które oferują szerszy zakres widoczności w jakości HD, umożliwiając komfortową współpracę nawet w większych salach konferencyjnych.
Oba urządzenia z serii Trio będą obsługiwać rejestrację w wielu środowiskach, co umożliwi przedsiębiorstwom łatwą migrację pomiędzy otwartymi środowiskami SIP i Skype dla firm lub pracę w obu środowiskach, pozwalając na współpracę z innymi platformami audio i wideo opartymi na chmurze, w tym z technologiami Zoom, BlueJeans, Cisco, Avaya itd.
Ponadto firma Polycom wprowadza nowe rozwiązanie audio do pracy zespołowej i osobistej, które stosować można np. w niewielkich salkach. Jest nim Polycom® VoxBox™ kompaktowy zestaw głośnomówiący, który pozwala na korzystanie z technologii HD Voice™ firmy Polycom, niezależnie od czasu, miejsca oraz wybranego urządzenia. Polycom VoxBox będzie dostępny na wybranych obszarach, począwszy od IV kwartału bieżącego roku.
Polycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem
• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej
Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX
• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej
Polycom Polycom i Microsoft - dwie nowości w zakresie współpracy firm
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, poinformował o dwóch nowościach w zakresie swojej współpracy z firmą Microsoft. czytaj więcejPolycom Polycom zdobywa prestiżowy certyfikat ISO 27001
Polycom, Inc., producent rozwiązań wideokonferencyjnych i technologii Unified Communications (UC – komunikacja zunifikowana), które ułatwiają organizacjom wykorzystanie pełnego potencjału współpracy między ludźmi, uzyskał certyfikat ISO/IEC 27001:2013 dla swojego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management System, ISMS). czytaj więcejPolycom Badanie Polycom: dwie trzecie millenialsów czuje, że jest negatywnie oceniane kiedy pracuje poza biurem
• 66 proc. millenialsów pracujących poza biurem obawia się, że w opinii współpracowników nie pracują wystarczająco ciężko. Te obawy podziela jedynie 50 proc. dzisiejszych 50-latków• 72 proc. millenialsów lubi pracować w różnych miejscach – taki styl pracy pomaga im zachować równowagę pomiędzy pracą zawodową a życiem prywatnym
• 67 proc. z nich uważa, że praca poza biurem wpływa na wzrost produktywności i kreatywności
• 83 proc. wykorzystuje technologie wideokonferencyjne w kontaktach ze współpracownikami czytaj więcej
Polycom Polycom wprowadza nowe oprogramowanie UC dla biznesowych telefonów multimedialnych VVX
• Nowe funkcje w wersji 5.6.0 dostępne dla użytkowników Open SIP i Skype for Business• Obsługa normalizacji schematu połączeń (Dial Plan Normalization) i schematu połączeń z wieloma numerami awaryjnymi (Multiple Emergency Dial Plan)
• Ulepszony interfejs użytkownika Skype for Business i funkcje konferencyjne czytaj więcej