Wiadomości firmowe

Bezpieczeństwo systemu Thulium

31.10.2017
Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie.

Cieszymy się, że nie została zidentyfikowana żadna wysoka podatność i ogólna liczna podatności, dla tak rozbudowanej aplikacji, jest relatywnie niewielka.

Warto dodać, że jeszcze w trakcie powstawania raportu poprawiliśmy 3 z 9 niskich zagrożeń, a po otrzymaniu raportu pilnie przystąpiliśmy do poprawy podatności zidentyfikowanych jako średnie.

Obiecujemy utrzymywać poziom bezpieczeństwa na co najmniej takim poziomie jak obecnie i nie spoczywać na laurach.

Wiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami

8 listopada byliśmy na targach eHandlu.
To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!

Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:
http://blog.thulium.pl

O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi eHandlu oraz konferencja z Polish VoIP & Security Summit już za nami

8 listopada byliśmy na targach eHandlu.
To znaczące wydarzenie w naszym kalendarzu. Pojawiają się na nim tysiące ludzi prowadzących swoje biznesy i poszukujące narzędzi do rozwoju. Jako dostawcy systemu do obsługi komunikacji z klientami, opowiadaliśmy tam o jego możliwościach, słuchaliśmy potrzeb potencjalnych klientów i rozeznawaliśmy trendy na runku. Nasz 9-cio osobowy zespół miał co robić, bo zainteresowanie przy naszym stosiku chwilami było naprawdę imponujące. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zapraszamy na naszego Bloga!

Uruchomiliśmy blog, na którym znajdziesz liczne informacje o trendach w call center, customer support oraz telekomunikacji. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszych postów:
http://blog.thulium.pl

O nowych postach dowiedz się z naszego Facebooka:
https://www.facebook.com/thulium/ czytaj więcej