Wiadomości firmowe

Bezpieczeństwo systemu Thulium

31.10.2017
Zainspirowani pytaniami klientów o bezpieczeństwo naszej aplikacji, postanowiliśmy zlecić sprawdzenie jej przez profesjonalistów z firmy Securitum. Securitum specjalizuje się w audytach bezpieczeństwa systemów IT. Nasza aplikacja webowa została prześwietlona na wskroś, a podsumowanie audytu przedstawia się tak, jak widać na wykresie.

Cieszymy się, że nie została zidentyfikowana żadna wysoka podatność i ogólna liczna podatności, dla tak rozbudowanej aplikacji, jest relatywnie niewielka.

Warto dodać, że jeszcze w trakcie powstawania raportu poprawiliśmy 3 z 9 niskich zagrożeń, a po otrzymaniu raportu pilnie przystąpiliśmy do poprawy podatności zidentyfikowanych jako średnie.

Obiecujemy utrzymywać poziom bezpieczeństwa na co najmniej takim poziomie jak obecnie i nie spoczywać na laurach.

Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.

Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem

Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?

Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Czym jest Thulium?

Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?

Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem

Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium vs Gmail

Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarabiaj z nami!

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Obsługa klienta w internetowym sklepie z butami.

Teoretycznie kupowanie obuwia w sieci to czysta przyjemność. Jedynym ograniczeniem dla kupujących może być cena, jednak przy tak dużym asortymencie, jaki oferują sklepy każdy znajdzie coś dla siebie. Rosnąca łatwość zakupów internetowych przyciąga klientów, więc liczba pytań do biur obsługi internetowych sklepów z butami rośnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Integracja Thulium z BaseLinkerem

Zarządzanie sklepem internetowym i dodatkowo internetowymi platformami handlowymi jak Allegro wymaga bardzo dużego nakładu pracy. Szczególnie gdy mamy kilka sklepów, wystawiamy produkty w różnych cenach, a do tego korzystamy z wielu platform. Kluczowa wtedy jest odpowiednia organizacja. BaseLinker w parze z Thulium stanowią świetną kombinację, by temu wyzwaniu sprostać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak Thulium wspiera obsługę klienta w firmie Shoper?

Shoper - ceniony i profesjonalny dostawca sklepów internetowych korzysta z sytemu Thulium już 4 lata. Zobaczcie jak przez ten czas wspieramy obsługę klienta w ich firmie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Czym jest Thulium?

Klienci mają swoje ulubione formy kontaktu: dla jednych będzie to telefon, dla innych czat lub email. Na dodatek wielu klientów przeskakuje między kanałami i jest im obojętne z którego korzystają. Takie preferencje klientów powodują, że niektóre firmy mierzą się z bałaganem komunikacyjnym. I tutaj rodzi się pytanie, jak nad nim zapanować?
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak AI wspiera obsługę klienta?

Vala Afshar twierdzi, że branżą, która jako pierwsza zaadaptuje AI, jest obsługa klienta. To prawda, jednak znaczenie sztucznej inteligencji oraz jej możliwe zastosowania często są błędnie rozumiane. Prowokują katastroficzne wizje, gdzie maszyny odbierają pracę ludzkim konsultantom i stają się niebezpiecznie autonomiczne. Jednak patrząc realistycznie, nowe technologie nie zredukują potrzeby osobistego kontaktu.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe Samoobsługa ważnym trendem

Nie tylko w supermarketach klienci doceniają samoobsługę. Samoobsługa jest coraz popularniejsza w świecie online. Grono osób, które traktują kontakt z biurem obsługi jako ostateczność, jest duże. Tacy klienci próbują rozgryźć wszystko samemu. Dosłownie wszystko – począwszy od znalezienia informacji na temat dostawy pralki na stronie www na zrozumieniu, jak ustawić szybkie pranie w świeżo nabytej pralce, kończąc. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium vs Gmail

Gmail jest jedną z najpopularniejszych elektronicznych skrzynek pocztowych. Produkt Google’a zyskał wielu fanów wśród użytkowników indywidualnych, m.in. dzięki dużej ilości darmowego miejsca na dysku, całkiem przyjaznemu interfejsowi użytkownika i możliwości zaawansowanej integracji z innymi usługami Google. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Zarabiaj z nami!

Popularność programów partnerskich wzrasta ostatnimi czasy. HubSpot pochwalił się, że w czerwcu 2014 roku ich program generował im już ponad 40% wszystkich klientów. Po prostu współpraca przynosi owoce, w drużynie łatwiej. Można zestawić produkt partnera z własną ofertą i sprzedawać bardziej kompletne rozwiązanie. Jeśli klient ufa danej firmie i z chęcią z nią współpracuje, często “przenosi” to zaufanie na produkt jej partnera. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Promocja noworoczna - Zwiększ sprzedaż w Twoim e-sklepie!

PROMOCJA NOWOROCZNA -20% NA SYSTEM THULIUM PRZEZ PIERWSZE 3 MIESIĄCE! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcej

News Jak uczniowie tracą dane w przypadku naruszenia bezpieczeństwa systemu szkolnego?

Jak uczniowie tracą dane w przypadku naruszenia bezpieczeństwa systemu szkolnego? czytaj więcej