Wiadomości firmowe

CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej

13.06.2018
Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu.

Connected Vehicle prowadzi do głębokiej integracji ICT z przemysłem motoryzacyjnym. Platforma IoV jest kluczową infrastrukturą ICT, która napędza cyfrową transformację producentów samochodów. Jako „cyfrowy silnik” inteligentnych i połączonych pojazdów, platforma OceanConnect IoV zapewnia cztery kluczowe warunki umożliwiające transformację u producentów.

 

Przede wszystkim dla pojazdów obsługujących setki milionów połączeń, w tym także tych równoległych  zapewnia bezpieczne i stabilne łącze. Ponadto, dzięki możliwości wdrożenia publicznej chmury, może ona zaspokoić globalne potrzeby operacyjne producentów samochodów. Dodatkowo, dane o pojazdach są gromadzone i analizowane w chmurze. Poprzez na przykład monitoring  stanu samochodu, zachowania kierowcy a także pokonywanych tras, system buduje cyfrowe profile użytkowników pojazdów. Ponadto, OceanConnect IoV umożliwia inteligentną dystrybucję treści i rekomendacje serwisowe.

 

Platforma pomaga także producentom samochodów w zabezpieczeniu zasobów cyfrowych poprzez oddzielenie danych od struktury biznesowej. Zawartość stron trzecich i ekosystemy aplikacji są gromadzone w celu zbudowania solidnego ekosystemu skoncentrowanego na producentach samochodów. Co ważne, OceanConnect IoV jest połączona z V2X (Vehicle-to-everything), aby zapewnić bezpieczny i  przyszłościowy inteligentny transport oraz poprawić wydajność poprzez współpracę pojazd-droga.

 

Internet pojazdów (IoV) prowadzi do głębokiej integracji pomiędzy ICT a przemysłem motoryzacyjnym.

Umożliwia szybszą transformację w przemyśle motoryzacyjnym dzięki funkcjom connected vehicles i inteligentnym usługom. Platforma OceanConnect IoV jest poświęcona budowaniu w pełni połączonego, inteligentnego świata, który łączy ludzi, pojazdy, drogi i inne rzeczy. Huawei jest dumny, że może stać się preferowanym partnerem strategicznym globalnych producentów samochodów – powiedział Ma Xaixu, prezes Huawei Cloud Core Network Product Line.

 

Do tej pory Huawei zrealizował we współpracy z PSA Group największy na świecie projekt OEM Connected Vehicle. Pierwszy model samochodu DS 7 został opracowany na platformie Huawei OceanConnect IoV i już jest dostępny na europejskim i chińskim rynku, zapewniając konsumentom innowacyjne usługi w przemyśle motoryzacyjnym. Huawei rozpoczął również strategiczną współpracę z China FAW Group i Guangzhou Automobile Group.

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej

Huawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce

Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracy
z legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej

Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży

8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcej

Huawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3

Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcej

Huawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro

Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcej

Huawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku

12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategii
w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej

Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze

Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcej

Huawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży

Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcej

Huawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud

Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok

HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej

Huawei HUAWEI CONNECT 2017: nowe strategie, 500 mln dolarów na inwestycje i globalne zaufanie

Podczas Huawei Connect 2017 w Szanghaju Huawei ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestuje 500 milionów dolarów, aby pomóc swoim klientom w procesie cyfrowej transformacji. Firma zaprezentowała także najnowsze strategie i rozwiązania, które mają ułatwić przedsiębiorstwom ich integrację z cloud computing. czytaj więcej