Wiadomości firmowe

Huawei i cyberbezpieczeństwo

07.02.2019
Tonny Bao, Dyrektor Zarządzający Huawei Polska, podczas dzisiejszego spotkania z mediami, zaprezentował podejście firmy do kwestii cyberbezpieczeństwa, a także wkład Huawei w polską gospodarkę. CEO ogłosił również utworzenie centrum badawczo-rozwojowego (R&D) w Warszawie w 2019 roku, a także inne inwestycje, na które firma planuje wydać 2 mld zł w ciągu najbliższych 3 lat.

Inwestycje w Polsce

Nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe odpowiedzialne będzie za opracowywanie oprogramowania dla urządzeń mobilnych i innych rozwiązań stosowanych w produktach firmy wykorzystywanych na całym świecie. Huawei w ciągu 3 lat zatrudni w nim od 300 do 500 specjalistów.

 

Wśród planowanych przez Huawei inwestycji jest także utworzenie w bieżącym roku Centrum Technicznego w Katowicach.

 

Tonny Bao ogłosił również gotowość Huawei do wsparcia polskiego rządu i współpracy z operatorami w tworzeniu Centrum Transparentności i Cyberbezpieczeństwa, którego celem byłoby podniesienie zdolności w obszarze zapewnienia niezbędnego poziomu cyberbezpieczeństwa sieci nowych generacji.

 

Technologia 5G Huawei wyprzedza konkurencję o około 12-18 miesięcy

Huawei podpisał umowy na rozwój sieci 5G z ponad 30 krajami. 18 z nich to kraje europejskie, w tym m. in. Anglia, Niemcy, Włochy, Portugalia i Finlandia. Firma dostarczyła także ponad 25 000 stacji bazowych dla swoich klientów.

 

Aktywny udział Huawei w rozbudowie 5G w Polsce, zapewni wymierny i niezwykle pozytywny wpływ, a w konsekwencji przyczyni się do przyspieszenia procesu transformacji cyfrowej kraju. Z kolei ewentualne wykluczenie Huawei może pociągnąć za sobą znaczne koszty i opóźnienia w procesie wdrażania nowej technologii.

 

Huawei jest firmą prywatną, której właścicielami są wyłącznie jej pracownicy. Przez 30 lat z rozwiązań firmy korzystało i nadal korzysta ponad 3 miliardy klientów w przeszło 170 krajach na całym świecie. Co istotne, operatorzy korzystający ze sprzętu Huawei nigdy nie zgłaszali poważnych incydentów związanych z bezpieczeństwem.

 

Znaczenie Polski dla Huawei

Polska jest jednym z priorytetowych krajów dla Huawei, a równocześnie ważnym rynkiem w obszarze B2B i B2C. Dotyczy to wszystkich rynków zbytu: konsumentów, przedsiębiorstw i operatorów. Przez ostatnie trzy lata Huawei zapłacił w Polsce 630 milionów złotych podatków, w tym 250 milionów złotych w samym 2018 roku. W tym samym czasie bezpośrednie zakupy dokonane przez Huawei wyniosły 800 milionów złotych, w tym 360 milionów złotych wyłącznie w 2018 roku.

Ponadto, w 2008 roku, Huawei utworzył w Polsce regionalną siedzibę, zarządzającą operacjami w 28 krajach z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii (CEE&Nordic Region). Obecnie firma zatrudnia w Polsce blisko 1000 osób, a pośrednio tworzy łącznie ponad 3000 miejsc pracy.

 

***

HUAWEI to światowy lider w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Celem firmy jest zapewnienie wysokiej jakości łączności dla użytkowników na całym świecie. W tym celu firma wspiera rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez prowadzenie z nim dialogu oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami branży. Dzięki wysokim inwestycjom w badania i rozwój oraz strategii zorientowanej na klienta, a także otwartemu partnerstwu, tworzy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne typu end-to-end, umożliwiając klientom przewagę konkurencyjną w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej, sieciowej oraz cloud computingu. Ponad 180 tys. pracowników Huawei jest zaangażowanych w tworzenie nowatorskich rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw oraz użytkowników, które są wykorzystywane w ponad 170 krajach, docierając tym samym do jednej trzeciej populacji świata. Marka Huawei została założona w 1987 roku i w całości jest własnością pracowników.

 

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.huawei.com lub śledź nas na:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.google.com/+Huawei

https://www.youtube.com/Huawei

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Adam Tyszkiewicz

account manager

Multi Communications

e-mail: adam.tyszkiewicz|multipr.pl| |adam.tyszkiewicz|multipr.pl

tel: +48 604 089 930

Piotr Boiwka

junior account executive

Multi Communications

e-mail: piotr.boiwka|multipr.pl| |piotr.boiwka|multipr.pl

tel: +48 728 508 443

 

 

 

 

 

Wiadomości firmowe Huawei i Groupe PSA zaprezentowały pierwszy pojazd z platformą modułową Connected Vehicle

Huawei oraz Groupe PSA zaprezentowały model DS7 – pierwszy pojazd wykorzystujący platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP). czytaj więcej

News Huawei: Pierwszy telefon dla dziecka – jak wybrać?

Bez względu na to, czy chcemy kupić dziecku telefon jako gadżet, pomoc naukową czy po prostu potrzebujemy być z nim w stałym kontakcie – zawsze pojawia się pytanie, który model jest odpowiedni. Niezależnie od wieku dziecka, głównym kryterium wyboru powinna być pojemna bateria, solidne wykonanie, nowoczesne funkcje i najważniejsze – atrakcyjna cena. Wybierając prezent z okazji Dnia Dziecka, warto przyjrzeć się bliżej telefonom Huawei z serii Y 2018, które pojawiły się właśnie w sprzedaży. czytaj więcej

Huawei Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem w historii

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. czytaj więcej

Huawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej

LG Huawei prezentuje nową serię Y 2018 - smartfonów oferujących doskonałą wydajność, nowoczesne funkcje i design w świetnej cenie

Huawei wprowadza na polski rynek nowe smartfony: Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Telefony zostały opracowane z myślą o klientach, którzy poszukują szybko działającego, doskonale wyglądającego urządzenia, dostępnego w atrakcyjnej cenie. Wszystkie modele serii Y 2018 wyposażone są w ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9, pojemną baterię 3000 mAh oraz działają pod kontrolą systemu Android Oreo. Oferują też funkcje zarezerwowane do tej pory jedynie dla flagowych, najdroższych telefonów. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei China Unicom i Huawei podpisali umowę w sprawie warstwowania sieci 5G

China Unicom i Huawei podpisali umowę dotyczącą warstwowania sieci 5G (network slicing). czytaj więcej

Huawei Huawei zdobywa dwie nagrody na IMS World Forum

Podczas tegorocznej edycji IMS World Forum, Huawei otrzymał dwie nagrody – za najlepsze rozwiązania IMS oraz najlepszą strategię rozwoju komunikacji 5G w czasie rzeczywistym. czytaj więcej

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i Groupe PSA zaprezentowały pierwszy pojazd z platformą modułową Connected Vehicle

Huawei oraz Groupe PSA zaprezentowały model DS7 – pierwszy pojazd wykorzystujący platformę modułową Connected Vehicle Modular Platform (CVMP). czytaj więcej

News Huawei: Pierwszy telefon dla dziecka – jak wybrać?

Bez względu na to, czy chcemy kupić dziecku telefon jako gadżet, pomoc naukową czy po prostu potrzebujemy być z nim w stałym kontakcie – zawsze pojawia się pytanie, który model jest odpowiedni. Niezależnie od wieku dziecka, głównym kryterium wyboru powinna być pojemna bateria, solidne wykonanie, nowoczesne funkcje i najważniejsze – atrakcyjna cena. Wybierając prezent z okazji Dnia Dziecka, warto przyjrzeć się bliżej telefonom Huawei z serii Y 2018, które pojawiły się właśnie w sprzedaży. czytaj więcej

Huawei Huawei w Polsce z najlepszym wynikiem w historii

Huawei zanotował w kwietniu najlepsze wyniki sprzedaży w historii firmy w Polsce, osiągając prawie 36-procentowy udział w rynku smartfonów pod względem ilości sprzedanych telefonów i prawie 34-procentowy pod względem ich wartości. W obu przypadkach oznacza to wzrost o ponad 13 punktów procentowych w ciągu roku. Rośnie także siła marki w Polsce. czytaj więcej

Huawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej

LG Huawei prezentuje nową serię Y 2018 - smartfonów oferujących doskonałą wydajność, nowoczesne funkcje i design w świetnej cenie

Huawei wprowadza na polski rynek nowe smartfony: Y5 2018, Y6 2018, Y6 Prime 2018 i Y7 Prime 2018. Telefony zostały opracowane z myślą o klientach, którzy poszukują szybko działającego, doskonale wyglądającego urządzenia, dostępnego w atrakcyjnej cenie. Wszystkie modele serii Y 2018 wyposażone są w ekran FullView o najbardziej pożądanych przez klientów proporcjach 18:9, pojemną baterię 3000 mAh oraz działają pod kontrolą systemu Android Oreo. Oferują też funkcje zarezerwowane do tej pory jedynie dla flagowych, najdroższych telefonów. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei China Unicom i Huawei podpisali umowę w sprawie warstwowania sieci 5G

China Unicom i Huawei podpisali umowę dotyczącą warstwowania sieci 5G (network slicing). czytaj więcej

Huawei Huawei zdobywa dwie nagrody na IMS World Forum

Podczas tegorocznej edycji IMS World Forum, Huawei otrzymał dwie nagrody – za najlepsze rozwiązania IMS oraz najlepszą strategię rozwoju komunikacji 5G w czasie rzeczywistym. czytaj więcej

Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20

W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej

Huawei Huawei podpisało z China Unicom umowę o strategicznym partnerstwie 5G

Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Szanghaju (MWC Shanghai) firmy China Unicom i Huawei zawarły porozumienie o partnerstwie strategicznym w obszarze 5G. W wydarzeniu wzięli udział Shao Guanglu, wiceprezes China Unicom Group, oraz Ryan Ding, dyrektor wykonawczy Huawei i prezes Huawei Carrier Business Group. Huawei i China Unicom skoncentrują się na weryfikacji technicznej E2E 5G, współpracy z partnerami w branży wertykalnej, budowaniu ekosystemu 5G oraz integracji i promocji usług dla sieci nowej generacji. czytaj więcej

Huawei Firmy Huawei i Audi podpisały porozumienie dotyczące współpracy w zakresie inteligentnych pojazdów

Firma Huawei podpisała w Berlinie porozumienie o współpracy z niemieckim producentem samochodów Audi. Dotyczy ona rozwoju inteligentnych pojazdów połączonych z siecią. Umowa stanowi część szeroko zakrojonego partnerstwa między przedsiębiorstwami z obu krajów, zainicjowanego przez premiera Chin Li Keqiang i kanclerz Niemiec Angelę Merkel. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej