Smart City w Niemczech
Miasto Duisburg i Huawei Enterprise Business Group podpisały memorandum w styczniu 2018 roku, w którym uzgodniono, że w ciągu kilku lat Duisburg stanie się innowacyjnym i zdigitalizowanym wzorcowym miastem w Europie Zachodniej poprzez wdrożenie nowych technologii ICT. Podpisanie umowy ramowej nastąpiła natomiast 11 czerwca podczas tegorocznych targów CEBIT.
–Cieszymy się, że możemy być partnerem Duisburga w jego rozwoju poprzez wdrażanie inteligentnych rozwiązań miejskich. W tym celu integrujemy nowe technologie ICT w ujednolicone platformy odpowiedzialne za wykorzystane rozwiązania, a także wymianę informacji, centrum danych w chmurze oraz inteligentne centrum dowodzenia, tworząc w ten sposób miejski „system nerwowy”. Doświadczenie Huawei w połączeniu z siłą DU-IT, jako miejskiego dostawcy usług internetowych, stawia nas w idealnej pozycji, aby pomóc miejskim klientom biznesowym w stymulowaniu innowacji i rozwoju. Pozwala to także zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa i wydajności systemu dla mieszkańców Duisburga oraz uczynić to miasto bardziej atrakcyjnym dla przedsiębiorstw oraz inwestorów – mówi Vincent Pang, dyrektor regionu Europy Zachodniej Huawei.
Proces digitalizacji Duisburga ma ułatwić wprowadzenie Rhine Cloud, marki platformy Smart City i Public Services Cloud Platform, co stanowi ważny krok we wspieraniu automatyzacji miasta. Podczas ceremonii podpisania umowy ramowej Huawei ogłosiło również, że pierwsza oferta w zakresie infrastruktury jako usługi (IaaS) jest już dostępna na chmurze Renu, której gospodarzem jest DU-IT w Duisburgu.
DU-IT i NavVis MOU tworzą Smart City SaaS dla chmury Renu
Pierwsze oprogramowanie oparte na chmurze Renu (Rhine Cloud-based Software as a Service - SaaS) będzie wykorzystywać technologię NavVis, zaprojektowaną do digitalizacji środowisk wewnętrznych i wykorzystywaną w takich przypadkach, jak eGovernment, turystyka, zarządzanie obiektami, handel detaliczny i inne.
Technologia ta pozwala użytkownikom na oglądanie wnętrz w 3D. Po zeskanowaniu danej przestrzeni za pomocą mobilnego systemu mapowania NavVis M6, przeglądarka NavVis IndoorViewer wizualizuje budynek, jako obraz w wysokiej rozdzielczości.
Na tegorocznych targach CEBIT zaprezentowano przykłady praktycznych zastosowań tej technologii, m.in. wirtualne zwiedzanie zabytkowych wodociągów, zwiedzanie Muzeum Historii Miasta w Duisburgu z przewodnikiem cyfrowym oraz dokładne odwzorowanie trójwymiarowych budynków biurowych w Duisburgu. Usługa będzie dostępna za pośrednictwem chmury Renu od października br.
– Jako miejska firma, posiadamy głębokie doświadczenie w zapewnianiu najwyższego poziomu bezpieczeństwa i zindywidualizowanych rozwiązań, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie usług miejskich. Pomagamy naszym klientom w migracji baz danych do chmury, monitorujemy operacje konfiguracji, a w razie potrzeby zarządzamy środowiskiem chmury, aby zaoferować pakiet kompleksowych usług – mówi Stefan Soldat, dyrektor zarządzający DU-IT.
Rozwiązania Huawei dla Smart City obsługują już przeszło 120 miast w ponad 40 krajach na całym świecie.
Huawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej
Huawei Cyfrowa transformacja motywem przewodnim HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017 w Pradze
Ponad 100 reprezentantów branży ICT z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii zebrało się w Pradze, aby wziąć udział w konferencji HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017. Odbywające w dniach 30-31 maja spotkanie pod hasłem Leading New ICT, The Road to Digital Transformation to międzynarodowa platforma wymiany doświadczeń, trendów oraz najlepszych praktyk w zakresie cyfrowej transformacji zainicjowana przez HUAWEI. czytaj więcejHuawei Ostatnie chwile do zgłoszenia się do IV edycji konkursu „Seeds for the Future Polska”
Już tylko dwa dni mają studenci uczelni technicznych na zgłoszenie do programu Seeds for the Future. Na zwycięzców międzynarodowego konkursu czekają warsztaty technologiczne w siedzibie HUAWEI w Shenzhen oraz staż w instytucie badawczym NASK. czytaj więcejHuawei Huawei P9 lite 2017 - Smartfonowy hit 2016 roku powrócił w nowej odsłonie
Technologia mobilna rozwija się w zawrotnym tempie. Jeszcze kilka lat temu modele ze średniej półki nie mogły być porównywane z funkcjonalnością flagowych smartfonów. Dziś telefon za nieco ponad tysiąc złotych wiele funkcji współdzieli ze swoim droższym odpowiednikiem. Takim urządzeniem jest Huawei P9 lite 2017, czyli odświeżona wersja znakomicie przyjętego w 2016 roku Huawei P9 lite. czytaj więcejHuawei Huawei odkrywa drogę do cyfrowej transformacji podczas HUAWEI eco – CONNECT CEE & Nordic 2017
HUAWEI, jako wiodący dostawca rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych konsekwentnie buduje otwarty ekosystem wspierający rozwój społeczeństwa przyszłości. Podczas konferencji HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017, która odbędzie się w dniach 30-31 maja w Pałacu Žofín w Pradze, firma połączy siły z globalnymi partnerami, aby wspólnie odkryć drogę do cyfrowej transformacji. czytaj więcejHuawei Huawei prezentuje nową stylową serię MateBooków
Huawei przedstawił dzisiaj trzy nowe MateBooki, poszerzając swoje portfolio urządzeń mobilnych. Huawei MateBook X, Huawei MateBook E oraz Huawei MateBook D na nowo definiują pojęcie mobilności komputerów osobistych. Nowa seria urządzeń jest kontynuacją osiągnięć Huawei we wprowadzaniu na rynek produktów klasy premium. Wśród zaprezentowanych urządzeń znajduje się nie tylko innowacyjny laptop 2 w 1, ale też pierwsze komputery osobiste marki Huawei. Najnowsza seria MateBooków pojawi się na rynku już latem 2017 roku. czytaj więcejHuawei Ruszyła przedsprzedaż Huawei Watch 2 z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei Sport w prezencie
W przedsprzedaży pojawił się Huawei Watch 2 - nowa odsłona inteligentnego zegarka Huawei z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Nic tak nie uprzyjemnia treningu jak ulubiona muzyka, dlatego w zestawie przedsprzedażowym znajdą się bezprzewodowe słuchawki Huawei Sport, dzięki którym każda nuta zabrzmi głęboko i czysto. czytaj więcejHuawei Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Huawei sprawdził, w jakich okolicznościach i w jaki sposób Polacy korzystają z tabletów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research, tablet to świetny pomysł na zapewnienie rozrywki całej rodzinie. Wśród nowych urządzeń Huawei każdy znajdzie coś dla siebie. Od stylowego i idealnego do odtwarzania multimediów modelu MediaPad M3 lite do przystosowanych dla rodziny tabletów z linii T3. czytaj więcejHuawei Wystartowała IV edycja konkursu „Seeds for the Future Polska”
„Seeds for the Future” to międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI organizowany w Polsce po razy czwarty. Jego celem jest wyłonienie uzdolnionych studentów na uczelniach wyższych i zapewnienie im możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w zakresie nowych technologii. czytaj więcejHuawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej