Huawei Enterprise Polska zaplanował na 5 grudnia br. kolejny w tym roku IP Club. Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP.
W międzynarodowym programie Huawei IP Club zgormadzone są najlepsze „umysły” z branży – w tym eksperci technologii sieciowych z całego świata – aby zaangażować się w prowokujące do myślenia rozmowy na temat przyszłych trendów rozwoju sieci, badać nowe możliwości, dzielić się perspektywami transformacji cyfrowej i wytyczać kierunki rozwoju.
Podczas najbliższego spotkania w Polsce zostaną omówione bieżące tematy w dziedzinie nowych technologii, między innymi sieci oparte na chmurze, rozwiązania serwerowe oraz optymalizacja przepustowości sieci dzięki innowacjom Huawei. Ponadto przytoczone będą najnowsze case studies.
– IP Club to społeczność wiodących ekspertów i menedżerów IT zajmujących się wymianą opinii, poszerzaniem kręgów biznesowych i poznawaniem najnowszych trendów. Jest to także doskonała platforma do omawiania bieżących problemów i znajdowania wspólnie możliwych rozwiązań. Co roku w spotkaniu uczestniczy wąskie grono profesjonalistów, którzy w trakcie dyskusji na temat branży ICT dzielą się również swoimi najlepszymi praktyki – mówi Leo Hu, dyrektor ds. rozwiązań i marketingu w Huawei Enterprise Polska.
Spotkanie w Warszawie odbędzie się 5 grudnia br. w hotelu Intercontinental przy ulicy Emilii Plater 49. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć stronie https://huawei-ipclub.pl/.
Huawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej