Wiadomości firmowe

HUAWEI o znaczeniu pasma C dla sukcesu biznesowego 5G

08.08.2018
Podczas dorocznej, 4. już konferencji poświęconej zarządzaniu częstotliwościami w regionie Azji i Pacyfiku, która odbyła się w Bankoku, Huawei zaprezentował stałą szerokość pasma C – 100 MHz – dedykowaną dla jednego operatora, która jest trendem napędzającym przyszły sukces biznesowy 5G. Producent rozwiązań ICT był jednym z partnerów wydarzenia, które odbyło się pod patronatem Forum Global, Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU) oraz Telekomunikacyjnej Grupy Azji i Pacyfiku (Asia-Pac

Pasmo C jest idealne dla sieci 5G. Zostało lub w niedalekiej przyszłości zostanie udostępnione operatorom w krajach na całym świecie. Ciągła przepustowość 100 MHz na jednego operatora będzie podstawą sukcesu biznesowego 5G – twierdzi Du Yeqing, wiceprezes linii produktów 5G w Huawei.

Zdaniem wiceprezesa, ciągła przepustowość spowoduje dziesięciokrotną poprawę zarówno efektywności inwestycji, jak i komfortu użytkowania, a także promowanie mobilnej łączności szerokopasmowej (Mobile Broadband). Dzięki temu użytkownicy będą mogli korzystać z wysokiej jakości usług w dowolnym miejscu i czasie.

– Obecnie 5G koncentruje się na koordynacji planowania częstotliwości w paśmie C, ale nie można zapominać o innych kluczowych technologiach i wymogach. Na przykład rozprzężenie kierunków uplink/downlink może zmniejszyć liczbę stacji i związane z tym koszty, umożliwiając wdrożenie 5G na istniejących częstotliwościach 2G/3G/4G oraz ciągły zasięg w paśmie C. Ponadto sieci 5G wymagają precyzyjnej synchronizacji, redukcji zakłóceń, mniejszej separacji widma i wyższej sprawności spektralnej – dodaje Yeging.

Kraje, w których jest niewystarczające pasmo C mogą przydzielić każdemu operatorowi 100 MHz stałego pasma na TDD 2,6/2,3 GHz. MBB oparta na zasobach częstotliwości jest bowiem siłą napędową wzrostu PKB. Globalny wskaźnik łączności (GCI) Huawei na 2018 rok wskazuje, że kraje, które stawiają na pierwszym miejscu budowę infrastruktury ICT, odnoszą znaczące korzyści gospodarcze. Szacuje się, że do 2025 r. wartość rynkowa gospodarki cyfrowej wyniesie 6,4 bln USD.

W trakcie konferencji omówiono także sposoby przyspieszenia przydziału nowych częstotliwości LTE w regionie Azji i Pacyfiku oraz umożliwienia ciągłej ewolucji All Business Connected@LTE w erze 5G. Uczestnicy konferencji wezwali również do opracowania praktycznych planów przydziału pasma 5G oraz do wyboru odpowiedniej technologii w celu utrzymania zrównoważonego i efektywnego wzrostu całej działalności w zakresie łączności mobilnej w regionie Azji i Pacyfiku.

Dostępne rozwiązania Huawei, m.in. SingleRAN Pro 4T6S, Massive MIMO – już teraz odpowiadają na potrzeby podmiotów z regionu Azji i Pacyfiku, które dotyczą przepustowości, zagęszczania terenu i ewolucji pasma. Ponadto Huawei CloudAIR 2.0 jest w stanie wspierać organizacje w zapewnieniu elastycznego podziału pasma pomiędzy GSM, UMTS, LTE i 5G NR, a także zwiększyć wydajność spektralną.

W trakcie konferencji operatorzy z państw Azji i Pacyfiku – m.in. Tajlandii, Sri Lanki, Birmy, Malezji i Indonezji – uznali też, że połączenie widma (niskiej, pośredniej i wysokiej częstotliwości) jest właściwą odpowiedzią na wymagania dotyczące zasięgu/przepustowości/warstwy usług 4G i 4,5G. Ich zdaniem, pozwoli to skutecznie poprawić doświadczenia użytkowników i pobudzi rozwój operatorów. Rozwiązanie to powinno także okazać się dominującą metodą wdrażania sieci LTE i pasm w nadchodzącej erze 5G.

News HUAWEI honoruje prof. Erdala Arikana, ojca kodów biegunowych 5G, za wkład w rozwój technologii komunikacyjnych

Założyciel Huawei wręczył specjalną nagrodę prof. dr. Erdalowi Arikanowi, wynalazcy kodów biegunowych dla 5G, za jego wybitny wkład w rozwój technologii komunikacyjnych. Podczas uroczystości, która odbyła się w siedzibie firmy w Shenzhen, uhonorowano także ponad 100 naukowców i inżynierów z Huawei, którzy pracują nad normami technologicznymi i badaniami eksperymentalnymi. czytaj więcej

Huawei Huawei Nova 3 w Polsce już od 16 sierpnia 2018

Duży ekran, doskonały design oraz flagowe możliwości dostępne w przystępnej cenie – to atuty najnowszego członka rodziny smartfonów Huawei, modelu Nova 3, który 18 lipca miał oficjalną premierę w Chinach. Telefon oferuje też najwyższą jakość zdjęć w każdych warunkach. Urządzenie wyposażone jest w aż cztery obiektywy napędzane sztuczną inteligencją: dwa z przodu dla doskonałego selfie i dwa z tyłu. W Polsce Nova 3 będzie dostępny od 16 sierpnia – w ofercie Polkomtela i w sieciach sklepów z elektroniką użytkową. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej

Huawei Turbodoładownie w smartfonach Huawei dzięki technologii GPU Turbo

Huawei ogłosił kalendarz aktualizacji, która wniesie do jego smartfonów nowatorskie rozwiązanie – GPU Turbo. To technologia, która pozwala na szybsze aż o 60 procent przetwarzanie grafiki w telefonie, przy jednoczesnym 30-procentowym spadku poboru energii przez procesor. Będzie mieć ona zastosowanie w grach mobilnych oraz przy wykorzystaniu technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Jeszcze w sierpniu GPU Turbo trafi do użytkowników smartfonów Huawei P20, P20 Pro oraz Mate 10 Pro. czytaj więcej

Huawei Huawei podpisało z China Unicom umowę o strategicznym partnerstwie 5G

Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Szanghaju (MWC Shanghai) firmy China Unicom i Huawei zawarły porozumienie o partnerstwie strategicznym w obszarze 5G. W wydarzeniu wzięli udział Shao Guanglu, wiceprezes China Unicom Group, oraz Ryan Ding, dyrektor wykonawczy Huawei i prezes Huawei Carrier Business Group. Huawei i China Unicom skoncentrują się na weryfikacji technicznej E2E 5G, współpracy z partnerami w branży wertykalnej, budowaniu ekosystemu 5G oraz integracji i promocji usług dla sieci nowej generacji. czytaj więcej

Huawei Firmy Huawei i Audi podpisały porozumienie dotyczące współpracy w zakresie inteligentnych pojazdów

Firma Huawei podpisała w Berlinie porozumienie o współpracy z niemieckim producentem samochodów Audi. Dotyczy ona rozwoju inteligentnych pojazdów połączonych z siecią. Umowa stanowi część szeroko zakrojonego partnerstwa między przedsiębiorstwami z obu krajów, zainicjowanego przez premiera Chin Li Keqiang i kanclerz Niemiec Angelę Merkel. czytaj więcej

Huawei Rusza Huawei Next Image - międzynarodowy konkurs zdjęć wykonanych smartfonami Huawei

10 000 euro i 10-dniowe warsztaty fotograficzne z National Geographic we Włoszech dla zdobywcy Grand Prix w konkursie Huawei Next Image, do którego może zgłosić się każdy pasjonat fotografii mobilnej. To jedne z wielu nagród, po które może sięgnąć zarówno amator, jak i profesjonalista. Warunkiem jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia na stronie http://campaign.consumer.huawei.com/pl/. czytaj więcej

Huawei Huawei współpracuje z przemysłem mobilnym, aby dostarczyć kompletny system 5G w standardzie On Time

Podczas 80. posiedzenia plenarnego grupy 3GPP TSG, odpowiedzialnej za rozwój łączności nowej generacji zatwierdzono ukończenie 15 specyfikacji dotyczącej 5G w wersji Standalone (SA). Jest to, po wydaniu w grudniu ub.r. specyfikacji 5G NR dla operacji niestandardowych (NSA), pomyślne zakończenie kolejnego etapu standaryzacji 5G. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej

Huawei Kiedy kupić pierwszy telefon dla dziecka? Polscy rodzice odpowiadają

Kiedy kupić dziecku pierwszy telefon, w jaki sposób można wykorzystać urządzenie w procesie wychowania i czym kierować się przy jego wyborze? Ponad połowa polskich rodziców zapytanych przez GfK Polonia na zlecenie Huawei wskazało, że 10 rok życia to odpowiedni wiek na podarowanie dziecku pierwszego telefonu. Najważniejszą potrzebą rodziców - stojącą za zakupem urządzenia - jest pozostawanie w stałym kontakcie z dzieckiem. Z badań wynika, że głównymi kryteriami wyboru smartfona dla najmłodszych są: atrakcyjna cena, solidne wykonanie i pojemna bateria. czytaj więcej

News HUAWEI honoruje prof. Erdala Arikana, ojca kodów biegunowych 5G, za wkład w rozwój technologii komunikacyjnych

Założyciel Huawei wręczył specjalną nagrodę prof. dr. Erdalowi Arikanowi, wynalazcy kodów biegunowych dla 5G, za jego wybitny wkład w rozwój technologii komunikacyjnych. Podczas uroczystości, która odbyła się w siedzibie firmy w Shenzhen, uhonorowano także ponad 100 naukowców i inżynierów z Huawei, którzy pracują nad normami technologicznymi i badaniami eksperymentalnymi. czytaj więcej

Huawei Huawei Nova 3 w Polsce już od 16 sierpnia 2018

Duży ekran, doskonały design oraz flagowe możliwości dostępne w przystępnej cenie – to atuty najnowszego członka rodziny smartfonów Huawei, modelu Nova 3, który 18 lipca miał oficjalną premierę w Chinach. Telefon oferuje też najwyższą jakość zdjęć w każdych warunkach. Urządzenie wyposażone jest w aż cztery obiektywy napędzane sztuczną inteligencją: dwa z przodu dla doskonałego selfie i dwa z tyłu. W Polsce Nova 3 będzie dostępny od 16 sierpnia – w ofercie Polkomtela i w sieciach sklepów z elektroniką użytkową. czytaj więcej

Huawei Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej

Huawei i Purple, wiodący w branży dostawca aplikacji Wi-Fi, zaprezentowały nowe rozwiązanie marketingowe dla rynku biznesowego. Bazuje ono na Huawei CloudCampus i wykorzystuje architekturę sieci Wi-Fi oraz IoT, a także konsoliduje otwartą platformę zarządzania chmurami z zaawansowanymi funkcjonalnościami biznesowymi Purple. Dzięki niemu firmy mogą lepiej zrozumieć swoich klientów, zwiększać ich lojalność, a także czerpać większe przychody. czytaj więcej

Huawei Turbodoładownie w smartfonach Huawei dzięki technologii GPU Turbo

Huawei ogłosił kalendarz aktualizacji, która wniesie do jego smartfonów nowatorskie rozwiązanie – GPU Turbo. To technologia, która pozwala na szybsze aż o 60 procent przetwarzanie grafiki w telefonie, przy jednoczesnym 30-procentowym spadku poboru energii przez procesor. Będzie mieć ona zastosowanie w grach mobilnych oraz przy wykorzystaniu technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Jeszcze w sierpniu GPU Turbo trafi do użytkowników smartfonów Huawei P20, P20 Pro oraz Mate 10 Pro. czytaj więcej

Huawei Huawei podpisało z China Unicom umowę o strategicznym partnerstwie 5G

Podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Szanghaju (MWC Shanghai) firmy China Unicom i Huawei zawarły porozumienie o partnerstwie strategicznym w obszarze 5G. W wydarzeniu wzięli udział Shao Guanglu, wiceprezes China Unicom Group, oraz Ryan Ding, dyrektor wykonawczy Huawei i prezes Huawei Carrier Business Group. Huawei i China Unicom skoncentrują się na weryfikacji technicznej E2E 5G, współpracy z partnerami w branży wertykalnej, budowaniu ekosystemu 5G oraz integracji i promocji usług dla sieci nowej generacji. czytaj więcej

Huawei Firmy Huawei i Audi podpisały porozumienie dotyczące współpracy w zakresie inteligentnych pojazdów

Firma Huawei podpisała w Berlinie porozumienie o współpracy z niemieckim producentem samochodów Audi. Dotyczy ona rozwoju inteligentnych pojazdów połączonych z siecią. Umowa stanowi część szeroko zakrojonego partnerstwa między przedsiębiorstwami z obu krajów, zainicjowanego przez premiera Chin Li Keqiang i kanclerz Niemiec Angelę Merkel. czytaj więcej

Huawei Rusza Huawei Next Image - międzynarodowy konkurs zdjęć wykonanych smartfonami Huawei

10 000 euro i 10-dniowe warsztaty fotograficzne z National Geographic we Włoszech dla zdobywcy Grand Prix w konkursie Huawei Next Image, do którego może zgłosić się każdy pasjonat fotografii mobilnej. To jedne z wielu nagród, po które może sięgnąć zarówno amator, jak i profesjonalista. Warunkiem jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia na stronie http://campaign.consumer.huawei.com/pl/. czytaj więcej

Huawei Huawei współpracuje z przemysłem mobilnym, aby dostarczyć kompletny system 5G w standardzie On Time

Podczas 80. posiedzenia plenarnego grupy 3GPP TSG, odpowiedzialnej za rozwój łączności nowej generacji zatwierdzono ukończenie 15 specyfikacji dotyczącej 5G w wersji Standalone (SA). Jest to, po wydaniu w grudniu ub.r. specyfikacji 5G NR dla operacji niestandardowych (NSA), pomyślne zakończenie kolejnego etapu standaryzacji 5G. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej

Huawei Kiedy kupić pierwszy telefon dla dziecka? Polscy rodzice odpowiadają

Kiedy kupić dziecku pierwszy telefon, w jaki sposób można wykorzystać urządzenie w procesie wychowania i czym kierować się przy jego wyborze? Ponad połowa polskich rodziców zapytanych przez GfK Polonia na zlecenie Huawei wskazało, że 10 rok życia to odpowiedni wiek na podarowanie dziecku pierwszego telefonu. Najważniejszą potrzebą rodziców - stojącą za zakupem urządzenia - jest pozostawanie w stałym kontakcie z dzieckiem. Z badań wynika, że głównymi kryteriami wyboru smartfona dla najmłodszych są: atrakcyjna cena, solidne wykonanie i pojemna bateria. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Shopware w E-commerce: Nowoczesne Rozwiązanie dla Skutecznego Biznesu Online

W dzisiejszym dynamicznym środowisku e-commerce, wybór odpowiedniej platformy handlowej może mieć ogromne znaczenie dla sukcesu biznesowego. Jednym z wiodących rozwiązań na rynku jest Shopware – zaawansowany system do prowadzenia sklepów internetowych. W tym obszernym artykule przedstawimy, dlaczego Shopware jest godnym uwagi wyborem, jakie oferuje funkcje i korzyści, oraz zaprezentujemy przykładowe wykorzystanie tej platformy w praktyce. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej