– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego – zwrócił uwagę Guo Ping, Rotating Chairman Huawei.
Podpisaliśmy 26 umów handlowych dla 5G z wiodącymi światowymi operatorami i wysłaliśmy już ponad 10.000 stacji bazowych 5G na rynki całego świata. Ponad 160 miast i 211 firm z listy Fortune Global 500 wybrało Huawei jako partnera w transformacji cyfrowej. Wysłaliśmy ponad 200 milionów smartfonów i dokonaliśmy znaczących przełomów zarówno w biznesie PC, jak i w ekosystemie IoT dla inteligentnych domów. Huawei Cloud uruchomił ponad 140 usług w chmurze w 18 kategoriach, a my współpracujemy z naszymi partnerami, aby obsługiwać globalnych klientów w 37 strefach dostępności w 22 regionach. W tym roku ogłosiliśmy również naszą strategię AI i uruchomiliśmy pełne portfolio rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji dla wszystkich scenariuszy. Portfolio to obejmuje pierwsze na świecie tak kompleksowe układy AI z naszej serii Ascend, jak również powiązane produkty i usługi w chmurze.
Nasze wyniki biznesowe są nadal bardzo dobre i jest to zdecydowanie najbardziej bezpośrednia forma weryfikacji, jaką możemy otrzymać od naszych klientów. Jest to również nasza najlepsza odpowiedź na oskarżenia i ograniczenia rynkowe. W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim naszym klientom i partnerom, jak również opinii publicznej, za zaufanie i wsparcie. Dziękujemy naszym pracownikom za niesamowitą, ciężką pracę. Będziemy utrzymywać naszą politykę w sposób spójny, zwłaszcza w odniesieniu do naszych dostawców z USA i ściśle z nimi współpracować w celu osiągnięcia wspólnego sukcesu.
W nadchodzącym roku będziemy świadkami nowych fal rozwoju digitalizacji oraz sztucznej inteligencji i możemy napotkać jeszcze większe trudności. W dzisiejszych czasach musimy przywołać naszą wewnętrzną siłę, poprawić jakość naszych działań, pobudzać pasję w całej organizacji i nadal rozwijać się, aby zaspokoić potrzeby klientów i osiągnąć jeszcze większą przewagę nad konkurencją.
W 2019 roku skoncentrujemy się na strategicznych przedsięwzięciach i możliwościach oraz stworzymy bardziej elastyczną strukturę biznesową. Będziemy nadal optymalizować nasze portfolio inwestycji produktowych, aby osiągnąć pozycję lidera w dostarczaniu technologii end-to-end. W związku z tym musimy zachować produkty, które są konkurencyjne i atrakcyjne, a także stopniowo wycofywać starsze produkty.
W 2018 roku z sukcesem zoptymalizowaliśmy portfel inwestycyjny dla naszego działu Carrier Software & Core Network Business.
W 2019 roku w pełni zwiększymy nasze możliwości w zakresie inżynierii oprogramowania, aby budować wiarygodne, wysokiej jakości produkty. Nasze produkty i rozwiązania zdobyły zaufanie naszych klientów w ponad 170 krajach i regionach. Mamy bardzo duże doświadczenie w dziedzinie bezpieczeństwa cybernetycznego. Huawei nigdy nie stanowił i nie będzie stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa.
Dziś wiarygodność produktów ICT stała się głównym przedmiotem troski naszych klientów, a solidne możliwości i praktyki inżynierii oprogramowania są podstawą do budowania tego zaufania. Będziemy trzymać się najwyższych standardów, stawiając bezpieczeństwo cybernetyczne i ochronę prywatności na samym szczycie naszego programu. W ciągu najbliższych pięciu lat planujemy systematycznie zwiększać nasze możliwości inżynierii oprogramowania, budując zaufanie i wysoką jakość każdego z naszych produktów i rozwiązań.
Wiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcejHuawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family
Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcejHuawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei
Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5
Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcejHuawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie
Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech
Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej
Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcejWiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC
– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: pierwsza kamera AI i inne nowości od Huawei
Podczas rozpoczynających się targów CEBIT 2018 Huawei zaprezentował najnowsze rozwiązania tworzące inteligentne połączenia, które przyspieszają transformację technologiczną przedsiębiorstw. Wśród nich znalazła się kamera z funkcją AI, ulepszona platforma OceanConnect IoT, zmodernizowane rozwiązanie eLTE-IoT oraz nowość – eLTE-DSA. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wprowadza na rynek dedykowane rozwiązania dla przemysłu
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei uruchomił dedykowane rozwiązanie dla przemysłu – Intent-Driven Network (IDN). czytaj więcejHuawei Huawei z rozwiązaniem LampSite Family
Huawei wysunął propozycję przejścia sektora odpowiadającego za emisję sygnału sieciowego w budynkach na Indoor Digital System (IDS), który jest architektonicznym rozwiązaniem cyfryzacji wnętrz. Firma ogłosiła swój pomysł na ostatnim Small Cell World Summit w Londynie. System IDS składa się z trzech elementów: cyfrowej stacji czołowej czyli centralnego punktu dystrybucyjni, kabla IT oraz instrukcji użytkowania i konserwacji (O&M), które stanowią główną różnicę w stosunku do tradycyjnego systemu obsługującego rozproszone po budynku zestawy anten (DAS). czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei wprowadza nowe rozwiązanie Smart City
Podczas tegorocznych targów CEBIT Huawei zaprezentował platformę Smart City Digital zgodną z koncepcją firmy "Platforma + Ekosystem". W oparciu o infrastrukturę teleinformatyczną platforma integruje IoT, Big Data, chmurę wideo, system informacji geograficznej (GIS) oraz zasoby komunikacji konwergentnej. czytaj więcejHuawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei
Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: Huawei prezentuje serwer KunLun V5
Podczas targów CEBIT 2018 firma Huawei wraz z globalnym partnerem SUSE zaprezentowała KunLun V5 – serwer nowej generacji x86. czytaj więcejHuawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie
Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i DU-IT budują Smart City w Niemczech
Na CEBIT 2018 Huawei i DU-IT GmbH, miejska spółka zależna Duisburger Versorgungs- und Verkehrsgesellschaft mbH (DVV), podpisały umowę ramową dotyczącą marki "Rhine Cloud" i usług Smart City. Umowa rozszerza współpracę obu firm i wzmacnia ich wspólne staranie, aby Duisburg stał się inteligentnym miastem. Zarówno Huawei, jak i DU-IT GmbH są częścią sieci "Smart City Duisburg". czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: nowość od Huawei dla branży motoryzacyjnej
Podczas targów CEBIT 2018 w Hanowerze Huawei zaprezentował nową wersję platformy OceanConnect IoV. Została ona stworzona z myślą o inteligentnych i połączonych pojazdach, przekształceniu usług dla producentów samochodów oraz ewolucji w kierunku inteligentnego transportu. czytaj więcejWiadomości firmowe Rozwiązania 5G od Huawei jako pierwsze na świecie uzyskały certyfikat CE-TEC
– Produkty Huawei 5G NR po licznych testach spełniły wszystkie wymagania TÜV SÜD – globalnej firmy świadczącej usługi w zakresie badań, certyfikacji, szkoleń i usług technicznych. czytaj więcejWiadomości firmowe CEBIT 2018: pierwsza kamera AI i inne nowości od Huawei
Podczas rozpoczynających się targów CEBIT 2018 Huawei zaprezentował najnowsze rozwiązania tworzące inteligentne połączenia, które przyspieszają transformację technologiczną przedsiębiorstw. Wśród nich znalazła się kamera z funkcją AI, ulepszona platforma OceanConnect IoT, zmodernizowane rozwiązanie eLTE-IoT oraz nowość – eLTE-DSA. czytaj więcejNews Dodatki do twojego smartfona - co polecamy?
Jeśli używacie na co dzień smartfona, na pewno w którymś momencie poczuliście, że potrzebujecie czegoś więcej. I nie jest to związane z tym, że wasz smartfon się starzeje lub nie jest już tak użyteczny jak kiedyś. Bardziej jest to związane z potrzebą rozszerzenia jego użyteczności albo zwiększenia funkcjonalności jakie posiada. Dlatego warto zmaterializować to co poczuliście w tym jednym, krótkim momencie lub to co czujecie cały czas – trzy krótkie wskazówki dla użytkowników smartfonów. czytaj więcejNews Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej