– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego – zwrócił uwagę Guo Ping, Rotating Chairman Huawei.
Podpisaliśmy 26 umów handlowych dla 5G z wiodącymi światowymi operatorami i wysłaliśmy już ponad 10.000 stacji bazowych 5G na rynki całego świata. Ponad 160 miast i 211 firm z listy Fortune Global 500 wybrało Huawei jako partnera w transformacji cyfrowej. Wysłaliśmy ponad 200 milionów smartfonów i dokonaliśmy znaczących przełomów zarówno w biznesie PC, jak i w ekosystemie IoT dla inteligentnych domów. Huawei Cloud uruchomił ponad 140 usług w chmurze w 18 kategoriach, a my współpracujemy z naszymi partnerami, aby obsługiwać globalnych klientów w 37 strefach dostępności w 22 regionach. W tym roku ogłosiliśmy również naszą strategię AI i uruchomiliśmy pełne portfolio rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji dla wszystkich scenariuszy. Portfolio to obejmuje pierwsze na świecie tak kompleksowe układy AI z naszej serii Ascend, jak również powiązane produkty i usługi w chmurze.
Nasze wyniki biznesowe są nadal bardzo dobre i jest to zdecydowanie najbardziej bezpośrednia forma weryfikacji, jaką możemy otrzymać od naszych klientów. Jest to również nasza najlepsza odpowiedź na oskarżenia i ograniczenia rynkowe. W tym miejscu chciałbym podziękować wszystkim naszym klientom i partnerom, jak również opinii publicznej, za zaufanie i wsparcie. Dziękujemy naszym pracownikom za niesamowitą, ciężką pracę. Będziemy utrzymywać naszą politykę w sposób spójny, zwłaszcza w odniesieniu do naszych dostawców z USA i ściśle z nimi współpracować w celu osiągnięcia wspólnego sukcesu.
W nadchodzącym roku będziemy świadkami nowych fal rozwoju digitalizacji oraz sztucznej inteligencji i możemy napotkać jeszcze większe trudności. W dzisiejszych czasach musimy przywołać naszą wewnętrzną siłę, poprawić jakość naszych działań, pobudzać pasję w całej organizacji i nadal rozwijać się, aby zaspokoić potrzeby klientów i osiągnąć jeszcze większą przewagę nad konkurencją.
W 2019 roku skoncentrujemy się na strategicznych przedsięwzięciach i możliwościach oraz stworzymy bardziej elastyczną strukturę biznesową. Będziemy nadal optymalizować nasze portfolio inwestycji produktowych, aby osiągnąć pozycję lidera w dostarczaniu technologii end-to-end. W związku z tym musimy zachować produkty, które są konkurencyjne i atrakcyjne, a także stopniowo wycofywać starsze produkty.
W 2018 roku z sukcesem zoptymalizowaliśmy portfel inwestycyjny dla naszego działu Carrier Software & Core Network Business.
W 2019 roku w pełni zwiększymy nasze możliwości w zakresie inżynierii oprogramowania, aby budować wiarygodne, wysokiej jakości produkty. Nasze produkty i rozwiązania zdobyły zaufanie naszych klientów w ponad 170 krajach i regionach. Mamy bardzo duże doświadczenie w dziedzinie bezpieczeństwa cybernetycznego. Huawei nigdy nie stanowił i nie będzie stanowić zagrożenia dla bezpieczeństwa.
Dziś wiarygodność produktów ICT stała się głównym przedmiotem troski naszych klientów, a solidne możliwości i praktyki inżynierii oprogramowania są podstawą do budowania tego zaufania. Będziemy trzymać się najwyższych standardów, stawiając bezpieczeństwo cybernetyczne i ochronę prywatności na samym szczycie naszego programu. W ciągu najbliższych pięciu lat planujemy systematycznie zwiększać nasze możliwości inżynierii oprogramowania, budując zaufanie i wysoką jakość każdego z naszych produktów i rozwiązań.
Wiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Hybrydowa chmura dla firm
Firma 3S Data Center należąca do Grupy 3S, uruchomiła środowisko Microsoft AzureStack na platformie Huawei. Jest to kolejne rozszerzenie zestawu usług w ramach chmury dla biznesu Cloud2B. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga CMHK zbudować kompleksową sieć transportową gotową do obsługi 5G
China Mobile Hong Kong Company Limited (CMHK) ogłosiła, że będzie współpracować z Huawei w celu zbudowania kompleksowej sieci transportowej gotowej do obsługi technologii 5G, obejmującej transport 5G, prywatne linie dla przedsiębiorstw oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. czytaj więcejWiadomości firmowe Promocja Huawei - Weekendowy Strzał Cenowy!
Od najbliższego piątku do niedzieli wybrane smartfony Huawei będą dostępne w nowych atrakcyjnych cenach. Weekendowy Strzał Cenowy to promocja, która obejmie modele Huawei P20 128 GB, Huawei P20 Lite, Huawei Mate 10 Lite i Huawei Y5 2018. Promocja dotyczy sprzedaży w sklepach – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Hybrydowa chmura dla firm
Firma 3S Data Center należąca do Grupy 3S, uruchomiła środowisko Microsoft AzureStack na platformie Huawei. Jest to kolejne rozszerzenie zestawu usług w ramach chmury dla biznesu Cloud2B. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga CMHK zbudować kompleksową sieć transportową gotową do obsługi 5G
China Mobile Hong Kong Company Limited (CMHK) ogłosiła, że będzie współpracować z Huawei w celu zbudowania kompleksowej sieci transportowej gotowej do obsługi technologii 5G, obejmującej transport 5G, prywatne linie dla przedsiębiorstw oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. czytaj więcejWiadomości firmowe Promocja Huawei - Weekendowy Strzał Cenowy!
Od najbliższego piątku do niedzieli wybrane smartfony Huawei będą dostępne w nowych atrakcyjnych cenach. Weekendowy Strzał Cenowy to promocja, która obejmie modele Huawei P20 128 GB, Huawei P20 Lite, Huawei Mate 10 Lite i Huawei Y5 2018. Promocja dotyczy sprzedaży w sklepach – zarówno stacjonarnych, jak i internetowych. czytaj więcejNews Dodatki do twojego smartfona - co polecamy?
Jeśli używacie na co dzień smartfona, na pewno w którymś momencie poczuliście, że potrzebujecie czegoś więcej. I nie jest to związane z tym, że wasz smartfon się starzeje lub nie jest już tak użyteczny jak kiedyś. Bardziej jest to związane z potrzebą rozszerzenia jego użyteczności albo zwiększenia funkcjonalności jakie posiada. Dlatego warto zmaterializować to co poczuliście w tym jednym, krótkim momencie lub to co czujecie cały czas – trzy krótkie wskazówki dla użytkowników smartfonów. czytaj więcejNews Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej