Wiadomości firmowe

Huawei prezentuje AI + Digital Platform

15.10.2018
Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy cyfrowej pozwoli rządom i przedsiębiorstwom przyspieszyć cyfrową transformację i osiągnąć nowy poziom innowacyjności i wzrostu.

Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy cyfrowej pozwoli rządom i przedsiębiorstwom przyspieszyć cyfrową transformację i osiągnąć nowy poziom innowacyjności i wzrostu. Huawei zaprezentował również swoją platformę cyfrową AI + Digital Platform, którą można szeroko stosować w różnych branżach. Firma ogłosiła także partnerstwo z Tianjin Binhai New Area mające na celu stworzenia inteligentnego miasta w oparciu o AI + Digital Platform. Ponadto Huawei uruchomił nowe inteligentne rozwiązanie dla kampusów, które jest wdrażane w obszarze nieruchomości przez Vanke, wiodącego chińskiego dewelopera.

 

Moc platformy przyspiesza cyfrową transformację

Transformacja cyfrowa to złożony proces, który wymaga systematycznego podejścia i konwergencji różnych technologii w celu połączenia świata rzeczywistego i cyfrowego. Huawei chce dostarczać swoim klientom, którzy potrzebują platformy do prowadzenia biznesu, rozwiązanie pozwalające im łączyć różne zastosowania istotne z punktu widzenia danej branży. W ten sposób platforma Huawei służy jako „żyzna gleba”, umożliwiająca rozwój ekosystemu przemysłu i promująca cyfrową transformację w różnych sektorach – powiedział Yan Lida, prezes Huawei Enterprise Business Group.

 

„Platforma cyfrowa + X + Ekosystem” Huawei

Huawei Enterprise Business Group wprowadziła podejście „Platforma cyfrowa + X + Ekosystem”, w ramach którego oferuje klientom długoterminową strategię mającą na celu przyspieszenie transformacji cyfrowej. Na bazie platformy cyfrowej, zostaną zapewnione nowe możliwości ("X"), takie jak AI, IoT, Big Data, bezpieczeństwo, ICP, wideo.

 

Platforma cyfrowa Huawei oferuje trzy podstawowe zalety: jest kompleksowa, otwarta i wspiera przedsiębiorstwa z wielu branż. Wykorzystując możliwości w zakresie opracowanych przez nas układów scalonych, algorytmów matematycznych i architektury, tworzymy wraz z partnerami rozwiązania o szerokim spektrum zastosowań, w tym urządzenia, warstwy IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) oraz SaaS (Software as a Service). Wdrażając tego typu platformy, klienci mogą skoncentrować się na podnoszeniu innowacyjności ich biznesów, nie alokując cennych zasobów w budowę własnych unikalnych platform i możliwości cyfrowych – tłumaczy Lu Qi, prezes działu marketingu i sprzedaży rozwiązań w Huawei Enterprise Business Group.

 

Podczas HUAWEI CONNECT 2018, Huawei Enterprise Business Group przedstawiła zwiększone możliwości swojej platformy cyfrowej, która została zaprojektowana, tak aby pomóc przedsiębiorstwom konkurować i rozwijać się w dzisiejszym szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Możliwości te obejmują m.in.:

  • Wielochmurowość (multi-cloud): FusionStorage 8.0 Huawei jest obecnie jedynym w branży rozwiązaniem, które może zapewnić odpowiedź I/O (czas między wysłaniem sygnału do systemu, a uzyskaniem odpowiedzi) w ciągu 300 mikrosekund, w pełni rozproszoną architekturę bez bramek i niezawodność w trybie active-active. Prywatna chmura Huawei oferuje najwięcej usług w chmurze w warstwie IaaS w branży
  • Urządzenia: Huawei oferuje pierwszy w branży inteligentny moduł akceleracyjny Atlas200, który może w czasie rzeczywistym analizować filmy wideo w formacie HD i advanced smart small cells
  • Ponadto Huawei zaprezentował nowe rozbudowane portfolio rozwiązań w obszarze AI, które pozwala na zintegrowanie charakterystycznych dla danej branży zastosowań sztucznej inteligencji z platformą cyfrową w celu lepszego wsparcia klientów podczas transformacji cyfrowej

 

Huawei AI + Digital Platform pomaga Tianjin Binhai New Area budować Smart City

Wykorzystując ekspertyzę Huawei, dystrykt Tianjin Economic-Technological Development Area (TEDA) zaprojektował i stworzył rozwiązanie oparte na AI „1 + 4 + N” Smart City (czyli jedno centrum, cztery platformy i dodatkowe innowacyjne zastosowania). „1” odnosi się do „City Brain” Intelligent Operations Center (IOC), które umożliwia zbieranie i przetwarzanie przy użyciu AI danych pochodzących z sektora rządowego, przedsiębiorstw i usług dla obywateli za pośrednictwem Internetu i IoT. Zapewnia to potężne możliwości analityczne, które pomogą przekształcić Tianjin Binhai New Area w inteligentne miasto.

 

Rozwiązanie składa się z czterech platform AI, które ściśle współpracują z IOC w celu świadczenia inteligentnych usług:

  • Resident Voices – wykorzystywanie rozpoznawania mowy i technologii semantycznego jej analizowania, które umożliwiają menedżerom miast poznania głosu każdego mieszkańca w celu poznania jego potrzeb
  • Sensing the City – rozpoznawanie obrazu i analiza korelacji w celu zbadania relacji między ludźmi, miejscami, pojazdami i rzeczami w celu budowania harmonijnego współdziałania
  • Resident Care – połączenie pogłębionej wiedzy i analizy korelacji w całym cyklu życia usług w celu wygenerowania spersonalizowanych ofert dla mieszkańców
  • Usługi dla przedsiębiorstw – zastosowanie wielowymiarowej analizy korelacyjnej w celu wyjaśnienia wewnętrznych relacji pomiędzy przemysłami w dystrykcie TEDA, aby dokładnie dopasować i zaplanować dostępność usług potrzebnych w całym cyklu życia przedsiębiorstwa

 

Vanke wdraża nowe rozwiązanie Huawei dla inteligentnego kampusu

W obliczu cyfrowej transformacji inteligentne kampusy będą stymulować rozwój biznesu i przewodzić rozwojowi globalnej konkurencyjności. Budując inteligentne kampusy, przedsiębiorstwa mogą uzyskać bardziej wszechstronne, głębsze i dokładniejsze zrozumienie potrzeb klientów, a także zapewnić im odpowiednie i dostosowane do potrzeb doświadczenia.

 

Huawei wprowadza pierwszy w branży całkowicie cyfrowy projekt pilotażowy kampusu w swoich własnych biurach na całym świecie, który zostanie wdrożony w 172 krajach. Vanke wdraża również rozwiązanie Huawei Smart Campus, aby pomóc w przekształceniu jego podstawowej działalności, tak aby jeszcze lepiej korzystać w branży nieruchomości z innowacji i nowych możliwości. Obie firmy współpracują również przy tworzeniu laboratoriów innowacyjności oraz wspólnie badają i inwestują w nowe zastosowania i modele, aby zbudować ekosystem dla przyszłego rozwoju.

 

Dotychczas 211 firm z listy Fortune Global 500 (w tym 48 firm z listy Fortune Global 100) wybrało Huawei jako swojego partnera w zakresie transformacji cyfrowej.

Huawei Huawei Mate 10 lite rozpozna twarz swojego właściciela

Identyfikacja twarzy właściciela i możliwość odblokowania smartfonu dzięki Face Unlock – to nowe funkcje telefonu Huawei Mate 10 lite, dostępne do tej pory jedynie w najdroższych modelach. Posiadacze Mate 10 lite otrzymają do nich dostęp dzięki trwającej aktualizacji oprogramowania. Oprócz identyfikacji twarzy, Mate 10 lite otrzyma też nowe funkcje fotograficzne bazujące na rzeczywistości wirtualnej (AR). czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI eco-Connect Poland 2018 okazją do poznania najnowszych trendów branży ICT

W dniu 7 marca w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie odbędzie się konferencja Huawei eco-Connect Poland 2018. Spotkanie pod hasłem ”Leading New ICT, the Road to Digital Transformation” to okazja do wymiany doświadczeń oraz poznania trendów i ciekawych case study z polskiego rynku. Prelegentami konferencji będą przedstawiciele czołowych firm na rynku ICT takich jak IDC, Intel czy SAP, a także eksperci Państwowego Instytutu Badawczego NASK. czytaj więcej

News Pierwszy na świecie samochód kierowany przez... smartfon

Huawei Mate 10 Pro, pierwszy na świecie smartfon napędzany sztuczną inteligencją, zadebiutował jako... kierowca autonomicznego samochodu! Bohaterem projektu jest Kirin 970, autorski procesor Huawei obecny w modelu Mate 10 Pro, który – podłączony do Porsche Panamera – nauczył się płynnie i bezpiecznie kierować autem. Huawei zaprezentował samochód sterowany przez smartfon szerszej publiczności podczas trwających targów MWC w Barcelonie. czytaj więcej

Huawei MWC 2018: dostęp do Internetu stanie się wkrótce prawem podstawowym

Firma Huawei była gospodarzem Global Digital Transformation Forum, poprzedzającego oficjalne rozpoczęcie Mobile World Congress 2018. Podjęte dyskusje z udziałem operatorów, instytucji branżowych skupiły się na pięciu obszarach: 5G, nowej wartości ekonomicznej, usługach B2B, big video i transformacji cyfrowej. Podczas Forum, Huawei przedstawił również swoje spostrzeżenia dotyczące przyspieszenia procesu cyfryzacji na rynkach wschodzących. czytaj więcej

Huawei Rusza przedsprzedaż tabletów z nowej serii Huawei MediaPad M5

Tablet Huawei MediaPad M5, jedna z nowości w portfolio Huawei, jest już dostępny w przedsprzedaży w polskich sklepach. Urządzenie wyposażone w cztery głośniki Harman Kardon i ekran 2k pokryty szkłem 2.5D można teraz zamówić w zestawie z prezentem – klawiaturą. Huawei zaprezentował MediaPad M5 wczoraj podczas globalnej premiery w Barcelonie, w przededniu targów MWC. czytaj więcej

Huawei Nowatorskie urządzenia od Huawei na targach MWC: MateBook X Pro, MediaPad M5

Pierwszy na świecie ultrabook z ekranem FullView, nowa seria tabletów i pierwszy na rynku komercyjny procesor dla urządzeń pracujących w sieci 5G – to nowości w portfolio Huawei zaprezentowane przez firmę w Barcelonie w przededniu targów Mobile World Congress. czytaj więcej

Huawei HUAWEI szacuje, że rynek cyfrowej transformacji warty będzie 23 biliony dolarów

W dniu 8 lutego br. odbył się w Londynie briefing dla mediów i ekspertów poprzedzający udział firmy HUAWEI w tegorocznej edycji targów Mobile World Congress w Barcelonie. Ryan Ding, dyrektor wykonawczy zarządu oraz prezes HUAWEI Carrier BG, w trakcie swojego wystąpienia zaprezentował m.in. szczegóły globalnej wizji firmy na temat rozwoju branży ICT. czytaj więcej

News Miłość w czasach smartfonów – miłe słowa, długie rozmowy i pikantne zdjęcia

Smartfony służą nam do zawierania znajomości, budowania związków i podtrzymywania ich temperatury na różne sposoby – wynika z badania Smart(fonowe) relacje wykonanego przez Ipsos na zlecenie Huawei. Trzy czwarte badanych stwierdziło, że używają smartfonu do budowania romantycznych relacji, rozmawiając i wysyłając wiadomości. Prawie połowa przyznała, że flirtuje za pomocą telefonu, a niemal jednej trzeciej zdarzyło się wysyłać do partnera pikantne wiadomości lub zdjęcia. czytaj więcej

News Huawei awansował na 25. miejsce w prestiżowym Brand Finance Global 500 2018

Huawei zajął 25. miejsce na 500 możliwych w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Brand Finance Global. To skok o 15 miejsc w porównaniu z rokiem ubiegłym i dwa razy szybsze tempo wzrostu niż w porówaniu roku 2017 z 2016, gdy Huawei awansował o 7 pozycji. Wartość marki została oszacowana na 38,046 mld dolarów, o ponad 50% wyżej niż w poprzednim zestawieniu. czytaj więcej

News Smartfon wygra z telewizorem, ale nie z przyjaciółmi

Dwie trzecie Polaków jest gotowych zrezygnować z oglądania telewizji dla smartfona, nieco więcej, prawie trzy czwarte, z jedzenia słodyczy. Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei, pokazuje jednak, że dla znakomitej większości z nas smartfon schodzi na drugi plan, gdy stawką są bezpośrednie relacje z bliskimi. czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 lite rozpozna twarz swojego właściciela

Identyfikacja twarzy właściciela i możliwość odblokowania smartfonu dzięki Face Unlock – to nowe funkcje telefonu Huawei Mate 10 lite, dostępne do tej pory jedynie w najdroższych modelach. Posiadacze Mate 10 lite otrzymają do nich dostęp dzięki trwającej aktualizacji oprogramowania. Oprócz identyfikacji twarzy, Mate 10 lite otrzyma też nowe funkcje fotograficzne bazujące na rzeczywistości wirtualnej (AR). czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI eco-Connect Poland 2018 okazją do poznania najnowszych trendów branży ICT

W dniu 7 marca w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie odbędzie się konferencja Huawei eco-Connect Poland 2018. Spotkanie pod hasłem ”Leading New ICT, the Road to Digital Transformation” to okazja do wymiany doświadczeń oraz poznania trendów i ciekawych case study z polskiego rynku. Prelegentami konferencji będą przedstawiciele czołowych firm na rynku ICT takich jak IDC, Intel czy SAP, a także eksperci Państwowego Instytutu Badawczego NASK. czytaj więcej

News Pierwszy na świecie samochód kierowany przez... smartfon

Huawei Mate 10 Pro, pierwszy na świecie smartfon napędzany sztuczną inteligencją, zadebiutował jako... kierowca autonomicznego samochodu! Bohaterem projektu jest Kirin 970, autorski procesor Huawei obecny w modelu Mate 10 Pro, który – podłączony do Porsche Panamera – nauczył się płynnie i bezpiecznie kierować autem. Huawei zaprezentował samochód sterowany przez smartfon szerszej publiczności podczas trwających targów MWC w Barcelonie. czytaj więcej

Huawei MWC 2018: dostęp do Internetu stanie się wkrótce prawem podstawowym

Firma Huawei była gospodarzem Global Digital Transformation Forum, poprzedzającego oficjalne rozpoczęcie Mobile World Congress 2018. Podjęte dyskusje z udziałem operatorów, instytucji branżowych skupiły się na pięciu obszarach: 5G, nowej wartości ekonomicznej, usługach B2B, big video i transformacji cyfrowej. Podczas Forum, Huawei przedstawił również swoje spostrzeżenia dotyczące przyspieszenia procesu cyfryzacji na rynkach wschodzących. czytaj więcej

Huawei Rusza przedsprzedaż tabletów z nowej serii Huawei MediaPad M5

Tablet Huawei MediaPad M5, jedna z nowości w portfolio Huawei, jest już dostępny w przedsprzedaży w polskich sklepach. Urządzenie wyposażone w cztery głośniki Harman Kardon i ekran 2k pokryty szkłem 2.5D można teraz zamówić w zestawie z prezentem – klawiaturą. Huawei zaprezentował MediaPad M5 wczoraj podczas globalnej premiery w Barcelonie, w przededniu targów MWC. czytaj więcej

Huawei Nowatorskie urządzenia od Huawei na targach MWC: MateBook X Pro, MediaPad M5

Pierwszy na świecie ultrabook z ekranem FullView, nowa seria tabletów i pierwszy na rynku komercyjny procesor dla urządzeń pracujących w sieci 5G – to nowości w portfolio Huawei zaprezentowane przez firmę w Barcelonie w przededniu targów Mobile World Congress. czytaj więcej

Huawei HUAWEI szacuje, że rynek cyfrowej transformacji warty będzie 23 biliony dolarów

W dniu 8 lutego br. odbył się w Londynie briefing dla mediów i ekspertów poprzedzający udział firmy HUAWEI w tegorocznej edycji targów Mobile World Congress w Barcelonie. Ryan Ding, dyrektor wykonawczy zarządu oraz prezes HUAWEI Carrier BG, w trakcie swojego wystąpienia zaprezentował m.in. szczegóły globalnej wizji firmy na temat rozwoju branży ICT. czytaj więcej

News Miłość w czasach smartfonów – miłe słowa, długie rozmowy i pikantne zdjęcia

Smartfony służą nam do zawierania znajomości, budowania związków i podtrzymywania ich temperatury na różne sposoby – wynika z badania Smart(fonowe) relacje wykonanego przez Ipsos na zlecenie Huawei. Trzy czwarte badanych stwierdziło, że używają smartfonu do budowania romantycznych relacji, rozmawiając i wysyłając wiadomości. Prawie połowa przyznała, że flirtuje za pomocą telefonu, a niemal jednej trzeciej zdarzyło się wysyłać do partnera pikantne wiadomości lub zdjęcia. czytaj więcej

News Huawei awansował na 25. miejsce w prestiżowym Brand Finance Global 500 2018

Huawei zajął 25. miejsce na 500 możliwych w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu Brand Finance Global. To skok o 15 miejsc w porównaniu z rokiem ubiegłym i dwa razy szybsze tempo wzrostu niż w porówaniu roku 2017 z 2016, gdy Huawei awansował o 7 pozycji. Wartość marki została oszacowana na 38,046 mld dolarów, o ponad 50% wyżej niż w poprzednim zestawieniu. czytaj więcej

News Smartfon wygra z telewizorem, ale nie z przyjaciółmi

Dwie trzecie Polaków jest gotowych zrezygnować z oglądania telewizji dla smartfona, nieco więcej, prawie trzy czwarte, z jedzenia słodyczy. Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei, pokazuje jednak, że dla znakomitej większości z nas smartfon schodzi na drugi plan, gdy stawką są bezpośrednie relacje z bliskimi. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei prezentuje platformę cyfrową dla miast przyszłości

Podczas tegorocznego Smart City Expo World Congress (SCEWC) w Barcelonie Huawei zaprezentował platformę cyfrową umożliwiającą inteligentny i zrównoważony rozwój smart city. czytaj więcej

Huawei Limitowana edycja etui na smartfony z Robertem Lewandowskim od Huawei

Huawei prezentuje ekskluzywną, limitowaną edycję etui z wizerunkiem i podpisem ambasadora marki, jednego z najlepszych piłkarzy świata - Roberta Lewandowskiego. Dostępne są dwie wersje etui - dla smartfonów Huawei P20 lub Huawei Mate 10 Pro. Klienci mogą otrzymać obudowę za darmo przy zakupie telefonu P20 lub Mate 10 Pro. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej