Podczas HUAWEI CONNECT 2018 zgodnie z hasłem „Power of the Platform”, Huawei Enterprise Business Group podzieliła się wiedzą, w jaki sposób nowa strategia dla platformy cyfrowej pozwoli rządom i przedsiębiorstwom przyspieszyć cyfrową transformację i osiągnąć nowy poziom innowacyjności i wzrostu. Huawei zaprezentował również swoją platformę cyfrową AI + Digital Platform, którą można szeroko stosować w różnych branżach. Firma ogłosiła także partnerstwo z Tianjin Binhai New Area mające na celu stworzenia inteligentnego miasta w oparciu o AI + Digital Platform. Ponadto Huawei uruchomił nowe inteligentne rozwiązanie dla kampusów, które jest wdrażane w obszarze nieruchomości przez Vanke, wiodącego chińskiego dewelopera.
Moc platformy przyspiesza cyfrową transformację
–Transformacja cyfrowa to złożony proces, który wymaga systematycznego podejścia i konwergencji różnych technologii w celu połączenia świata rzeczywistego i cyfrowego. Huawei chce dostarczać swoim klientom, którzy potrzebują platformy do prowadzenia biznesu, rozwiązanie pozwalające im łączyć różne zastosowania istotne z punktu widzenia danej branży. W ten sposób platforma Huawei służy jako „żyzna gleba”, umożliwiająca rozwój ekosystemu przemysłu i promująca cyfrową transformację w różnych sektorach – powiedział Yan Lida, prezes Huawei Enterprise Business Group.
„Platforma cyfrowa + X + Ekosystem” Huawei
Huawei Enterprise Business Group wprowadziła podejście „Platforma cyfrowa + X + Ekosystem”, w ramach którego oferuje klientom długoterminową strategię mającą na celu przyspieszenie transformacji cyfrowej. Na bazie platformy cyfrowej, zostaną zapewnione nowe możliwości ("X"), takie jak AI, IoT, Big Data, bezpieczeństwo, ICP, wideo.
– Platforma cyfrowa Huawei oferuje trzy podstawowe zalety: jest kompleksowa, otwarta i wspiera przedsiębiorstwa z wielu branż. Wykorzystując możliwości w zakresie opracowanych przez nas układów scalonych, algorytmów matematycznych i architektury, tworzymy wraz z partnerami rozwiązania o szerokim spektrum zastosowań, w tym urządzenia, warstwy IaaS (Infrastructure as a Service), PaaS (Platform as a Service) oraz SaaS (Software as a Service). Wdrażając tego typu platformy, klienci mogą skoncentrować się na podnoszeniu innowacyjności ich biznesów, nie alokując cennych zasobów w budowę własnych unikalnych platform i możliwości cyfrowych – tłumaczy Lu Qi, prezes działu marketingu i sprzedaży rozwiązań w Huawei Enterprise Business Group.
Podczas HUAWEI CONNECT 2018, Huawei Enterprise Business Group przedstawiła zwiększone możliwości swojej platformy cyfrowej, która została zaprojektowana, tak aby pomóc przedsiębiorstwom konkurować i rozwijać się w dzisiejszym szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Możliwości te obejmują m.in.:
- Wielochmurowość (multi-cloud): FusionStorage 8.0 Huawei jest obecnie jedynym w branży rozwiązaniem, które może zapewnić odpowiedź I/O (czas między wysłaniem sygnału do systemu, a uzyskaniem odpowiedzi) w ciągu 300 mikrosekund, w pełni rozproszoną architekturę bez bramek i niezawodność w trybie active-active. Prywatna chmura Huawei oferuje najwięcej usług w chmurze w warstwie IaaS w branży
- Urządzenia: Huawei oferuje pierwszy w branży inteligentny moduł akceleracyjny Atlas200, który może w czasie rzeczywistym analizować filmy wideo w formacie HD i advanced smart small cells
- Ponadto Huawei zaprezentował nowe rozbudowane portfolio rozwiązań w obszarze AI, które pozwala na zintegrowanie charakterystycznych dla danej branży zastosowań sztucznej inteligencji z platformą cyfrową w celu lepszego wsparcia klientów podczas transformacji cyfrowej
Huawei AI + Digital Platform pomaga Tianjin Binhai New Area budować Smart City
Wykorzystując ekspertyzę Huawei, dystrykt Tianjin Economic-Technological Development Area (TEDA) zaprojektował i stworzył rozwiązanie oparte na AI „1 + 4 + N” Smart City (czyli jedno centrum, cztery platformy i dodatkowe innowacyjne zastosowania). „1” odnosi się do „City Brain” Intelligent Operations Center (IOC), które umożliwia zbieranie i przetwarzanie przy użyciu AI danych pochodzących z sektora rządowego, przedsiębiorstw i usług dla obywateli za pośrednictwem Internetu i IoT. Zapewnia to potężne możliwości analityczne, które pomogą przekształcić Tianjin Binhai New Area w inteligentne miasto.
Rozwiązanie składa się z czterech platform AI, które ściśle współpracują z IOC w celu świadczenia inteligentnych usług:
- Resident Voices – wykorzystywanie rozpoznawania mowy i technologii semantycznego jej analizowania, które umożliwiają menedżerom miast poznania głosu każdego mieszkańca w celu poznania jego potrzeb
- Sensing the City – rozpoznawanie obrazu i analiza korelacji w celu zbadania relacji między ludźmi, miejscami, pojazdami i rzeczami w celu budowania harmonijnego współdziałania
- Resident Care – połączenie pogłębionej wiedzy i analizy korelacji w całym cyklu życia usług w celu wygenerowania spersonalizowanych ofert dla mieszkańców
- Usługi dla przedsiębiorstw – zastosowanie wielowymiarowej analizy korelacyjnej w celu wyjaśnienia wewnętrznych relacji pomiędzy przemysłami w dystrykcie TEDA, aby dokładnie dopasować i zaplanować dostępność usług potrzebnych w całym cyklu życia przedsiębiorstwa
Vanke wdraża nowe rozwiązanie Huawei dla inteligentnego kampusu
W obliczu cyfrowej transformacji inteligentne kampusy będą stymulować rozwój biznesu i przewodzić rozwojowi globalnej konkurencyjności. Budując inteligentne kampusy, przedsiębiorstwa mogą uzyskać bardziej wszechstronne, głębsze i dokładniejsze zrozumienie potrzeb klientów, a także zapewnić im odpowiednie i dostosowane do potrzeb doświadczenia.
Huawei wprowadza pierwszy w branży całkowicie cyfrowy projekt pilotażowy kampusu w swoich własnych biurach na całym świecie, który zostanie wdrożony w 172 krajach. Vanke wdraża również rozwiązanie Huawei Smart Campus, aby pomóc w przekształceniu jego podstawowej działalności, tak aby jeszcze lepiej korzystać w branży nieruchomości z innowacji i nowych możliwości. Obie firmy współpracują również przy tworzeniu laboratoriów innowacyjności oraz wspólnie badają i inwestują w nowe zastosowania i modele, aby zbudować ekosystem dla przyszłego rozwoju.
Dotychczas 211 firm z listy Fortune Global 500 (w tym 48 firm z listy Fortune Global 100) wybrało Huawei jako swojego partnera w zakresie transformacji cyfrowej.
Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej
Huawei Huawei i Commvault wspólnie wprowadzają na rynek hybrydowe rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych w chmurze
Huawei i Commvault wprowadziły na rynek wspólne rozwiązanie Hybrid Cloud Backup Solution. Umożliwia ono przedsiębiorstwom efektywne i bezpieczne tworzenie, na platformie chmury publicznej Huawei, kopii zapasowych najważniejszych informacji przechowywanych w prywatnych centrach przetwarzania danych. Rozwiązanie znacznie zmniejsza koszty tworzenia kopii zapasowych i upraszcza ich przechowywanie, a ponadto udostępnia zasoby pamięci masowej na żądanie, co stanowi duże ułatwienie dla szybko rozwijających się firm. Dzięki Hybrid Cloud Backup Solution klienci, bez konieczności planowania ani serwisowania, mogą korzystać z pamięci masowej oferującej wysoki poziom bezpieczeństwa i dostępu do danych o znaczeniu krytycznym. czytaj więcejHuawei HUAWEI P10 lite trafił do otwartej sprzedaży
Do otwartej sprzedaży trafił właśnie Huawei P10 lite. Nowe urządzenie z serii P to nie tylko świetny aparat z trybem portretowym, ale również mocne podzespoły. Wszystko zamknięte w efektownej szklanej obudowie, która zachwyca pięknymi, załamującymi światło kolorami. Smartfon został wyposażony we wszystkie najnowsze rozwiązania, w tym w czytnik linii papilarnych i możliwość stosowania dwóch kart SIM. czytaj więcejHuawei HUAWEI oraz Deutsche Telekom przedstawiają dalsze plany rozwoju wspólnej inicjatywy Open Telekom Cloud
Koncerny HUAWEI i Deutsche Telekom, zaprezentowały najnowsze osiągnięcia oraz plany na przyszłość dotyczące Open Telekom Cloud (OTC). Jedną z przyjętych koncepcji jest szeroka integracja tego rozwiązania z Internet of Things (IoT). czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe HUAWEI – 75,1 mld USD przychodu za 2016 rok
HUAWEI opublikował wyniki finansowe za 2016 rok. Według nich, grupy biznesowe koncernu – Carrier, Enterprise oraz Consumer – odnotowały znaczny wzrost w stosunku do minionego okresu. Roczne przychody firmy wyniosły 75,1 mld dolarów amerykańskich (USD), czyli 521,6 mld juanów chińskich (CNY). Oznacza to wzrost o 32% w porównaniu z 2015 rokiem. Zysk netto wyniósł natomiast 5,3 mld USD (37,1 mld CNY), co stanowi wzrost o 0,4%. Należy też zaznaczyć, że w ub. r. Huawei kontynuował swoją politykę inwestycyjną w obszarze badań i rozwoju, w której nakłady finansowe osiągnęły poziom 11 mld USD (76,4 mld CNY). czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej