Wiadomości firmowe

Huawei uruchamia program ”One Thousand Dreams”, by wspierać dzieci i młodzież

12.04.2019
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r.

Podczas odbywającego się 12 kwietnia w Chorwacji Forum Ekonomiczno-Handlowego Krajów Europy Środkowo-Wschodniej, Huawei ogłosił rozpoczęcie inicjatywy „One Thousand Dreams”. Ten flagowy program ma na celu zapewnienie długoterminowej i trwałej platformy do rozwoju dla młodzieży w całym regionie. Tym samym Huawei pragnie zachęcić młodzież do rozwoju umiejętności z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), dzięki czemu będą mogli uczestniczyć w budowie innowacyjnego społeczeństwa przyszłości.

 

2019 to rok edukacji i wymiany młodych talentów pomiędzy krajami Europy Środkowo-Wschodniej a Chinami. Obie strony dążą tym samym do zwiększenia wzajemnego zrozumienia, wspólnego dialogu i szkoleń, które wzmacniają współpracę i pomagają w edukacji młodzieży. Ponadto, nowe technologie mogą skutecznie poprawić poziom wykształcenia i przyczynić się do jeszcze wyższej jakości edukacji. Dlatego też Huawei stale podkreśla znaczenie inwestowania w rozwój umiejętności w zakresie technologii wśród młodzieży oraz rozwijania lokalnych talentów. Działania podjęte przy okazji inicjatywy One Thousand Dreams” mają pomóc w wymianie wiedzy, wzmocnić zrozumienie i zainteresowanie branżą ICT oraz zachęcić do aktywnego wejścia w cyfrowy świat.

 

W cyfrowym świecie przyszłości sam dostęp do sieci to za mało. Dlatego Huawei chce zaznajomić większą liczbę osób z korzyściami wynikającymi z nowoczesnych technologii cyfrowych oraz umożliwić im dostęp oraz wykorzystanie zasobów tejże wiedzy. Dzieci i młodzież to nadzieja na przyszłość cyfrowego świata. Projekt „One Thousand Dreams", który uruchomiliśmy to pięcioletni program społeczny. W Huawei mamy nadzieję, że dzięki ciągłym inwestycjom udoskonalimy umiejętności cyfrowe młodych talentów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Poprzez takie działania chcemy zachęcić młodzież do odnalezienia pasji w nauce i pobudzić chęć zgłębiania wiedzy. To jest to, do czego Huawei zobowiązuje się na rzecz tego regionu – powiedział Li Jian, President of European Region w Huawei.

 

W ramach programu ”One Thousand Dreams", planowane jest przeszkolenie 1000 młodych talentów w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej – w tym w Polsce, Estonii, Łotwie, Litwie, Rumunii, Bułgarii, Węgrzech, Czechach, Słowacji, Słowenii, Serbii, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Macedonii Północnej i Albanii. Firma chce także przekazać 1000 książek bibliotekom uniwersyteckim oraz wesprzeć szpitale dziecięce w każdym z 16 krajów w ciągu najbliższych pięciu lat.

 

Dotychczasowy flagowy program CSR Huawei, Seeds for the Future, do końca 2017 został zrealizowany w 108 krajach i regionach na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat wzięło w nim udział prawie 300 studentów z 16 krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni

Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata

Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażone
w czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej

Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car

DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce

W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.

czytaj więcej

Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile

Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej

Huawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej

Huawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G

Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.
czytaj więcej

Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych

Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcej

Huawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017

Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował  sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.

czytaj więcej

Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni

Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata

Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażone
w czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej

Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car

DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.
czytaj więcej

Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce

W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.

czytaj więcej

Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile

Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcej

Huawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok

Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcej

Huawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej

Huawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G

Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.
czytaj więcej

Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych

Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcej

Huawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017

Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował  sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.

czytaj więcej

News Toner vs. wkład: Jakie są różnice i jak wybrać właściwy?

Wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest bardzo ważny dla utrzymania jakości wydruków oraz efektywności pracy urządzenia. Jednym z dylematów, z którymi można się spotkać, jest wybór między tonerem a wkładem (kartridżem). W tym artykule szczegółowo przyjrzymy się różnicom między tymi dwoma typami materiałów drukujących, wyjaśnimy, czym jest toner i kartridż oraz doradzimy, jak dokonać właściwego wyboru i dbać o materiały eksploatacyjne. czytaj więcej

News Jak szybko i bezpiecznie doładować telefon?

Istnieją różne sposoby na to, by doładować swój telefon. Sporo opcji oferuje Orange: od tych tradycyjnych, czyli poprzez kupienie doładowania w sklepach i w wyznaczonych punktach, po metody internetowe. Wybierając drugą opcję, możesz wykonać doładowanie z dowolnego miejsca – z domu, szkoły, pracy czy nawet w autobusie. To wygodne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie wolność i swój czas. Sprawdź, jak doładować konto w Orange przez internet, by było szybko i bezpiecznie. czytaj więcej

News Prześwietlamy bestseller wśród abonamentów za 18,99 zł.

Wybierając abonament telefoniczny, warto postawić na wariant, który będzie charakteryzował się optymalnym stosunkiem jakości usług do ich ceny. Takim rozwiązaniem z pewnością jest abonament za 18,99 zł w sieci Otvarta. Co otrzymujemy w tej cenie? Dla jakiego grona odbiorców dedykowany jest ten wariant? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News Kto zostaje trollem w Internecie?

Pojęcie internetowego trolla znalazło swoją definicję w Wikipedii i oznacza w tłumaczeniu z języka angielskiego osobę, która publikuje podżegające do agresji, nieszczere, dygresyjne, swoje lub obce treści. Trollingiem jest więc umieszczanie świadomie i w sposób przemyślany różnego rodzaju ośmieszających, prowokujących wpisów lub komentarzy w mediach społecznościowych oraz na forach np. pod artykułami w poczytnych tytułach. Celem takiego działania jest wciągnięcie do dyskusji innych użytkowników i rozsiewanie fałszywych informacji w eterze. czytaj więcej