w związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
Usługi w chmurze dla konsumentów (Huawei Consumer Cloud Services) skupiają się na dostarczeniu rozwiązań dla użytkowników indywidualnych. Wszystko to, aby zwiększyć lojalność konsumentów oraz zbudować zrównoważony ekosystem dla urządzeń Huawei. Jak twierdzi Jervis Su, prezes departamentu Huawei B.G., odpowiedzialnego za usługi w chmurze dla konsumentów, liczba użytkowników korzystających z chmury Huawei w 2016 roku osiągnęła 210 milionów z ponad 200 różnych krajów i regionów świata.
Siedem najważniejszych usług w chmurze
Chmura Huawei, skierowana do konsumentów, ma za zadanie zapewnić użytkownikowi szereg bezpiecznych i kompleksowych usług. Jest to możliwe dzięki współpracy między urządzeniem a chmurą obliczeniową oraz przyjęciu, wyróżniającej Huawei technologii opartej na sieci internetowej. Usługi, które dostępne są już w tej chwili to: Huawei Theme Store, Magazine Unlock, HiCloud, SkyTone, Huawei Pay, HiApp oraz Huawei Videos. Wiele z nich w krótkim czasie zajęło czołową pozycję w branży pod względem użyteczności oraz zasięgu.
Huawei Theme Store, czyli aplikacja, umożliwiająca ściąganie dodatkowych motywów graficznych na smartfon lub tablet, jest teraz dostępna w ponad 200 krajach i regionach świata. W 2016 r. korzystało z niej ponad 130 milionów użytkowników na świecie, a liczba pobrań sięgnęła 390 milionów. Stworzono również lokalne wersje serwisu.
Huawei Magazine Unlock, to pierwsza usługa tego rodzaju, dająca możliwość automatycznej zmiany grafiki ekranu blokowania. Pod względem liczby użytkowników korzystających z niej codziennie zajęła ona pierwsze miejsce na świecie. Usługa generuje około 2 miliardów odsłon dziennie, a liczba użytkowników, którzy korzystają z niej każdego dnia sięga 50 milionów.
Aplikacja HiCloud łączy się z ponad 110 milionami telefonów Huawei na całym świecie, zapewniając użytkownikom synchronizację i przechowywanie danych osobowych oraz wygodnie zarządzanie nimi. Codziennie do chmury użytkownicy dodają ponad 41 milionów zdjęć oraz 20 milionów nowych kontaktów. Łącznie stanowią one 316 petabajtów danych, przechowywanych w chmurze.
Usługa SkyTone jest dostępna u 50 operatorów w 80 krajach i regionach, zapewniając dostęp do Internetu bez konieczności posiadania karty SIM. Z tej możliwości korzysta 6 milionów telefonów Huawei.
W zakresie płatności mobilnych Huawei Pay jako pierwsza w branży oferuje klientom 39 banków wykonywanie szybkich płatności, a także pozwala użytkownikom w sześciu chińskich miastach wykorzystywać telefon jako kartę miejską.
HiApp to jeden z trzech wiodących sklepów z aplikacjami na świecie. Obsługuje on użytkowników w ponad 95 krajach i regionach świata, m. in. w Azji, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Łacińskiej. W 2016 r. zanotowano 45 miliardów pobrań aplikacji ze sklepu.
Huawei Videos to zachwycając usługa wideo bez reklam. Dzięki zastosowanej w niej technologii WiseVideo użytkownicy mogą cieszyć się bardziej realistycznymi i płynnie odtwarzanymi filmami. Biblioteka Huawei Videos obejmuje ponad 35 tysięcy godzin wysokiej jakości nagrań wideo. Co istotne, znajdują się w niej jedynie treści o wysokich ocenach na serwisach IMDB lub Douban.
Globalne usługi i kompletny ekosystem
Usługi w chmurze Huawei umożliwiają programistom obsługę użytkowników w każdym miejscu na świecie. Celem jest budowa otwartego i kompletnego systemu, który będzie przydatny dla wszystkich. Do końca 2016 r. zarejestrowanych było ponad 220 tysięcy programistów, czyli 70% więcej niż w poprzednim roku. Partnerzy Huawei wygenerowali ponad 400 milionów dolarów przychodów, podczas gdy łączny przychód programistów tworzących motywy wzrósł o 251%, zaś w przypadku twórców gier – o 200%.
Za chmurą Huawei stoją trzy główne centra regionalne oraz 15 centrów danych na świecie. To dzięki nim usługi są dostępne w ponad 200 krajach i regionach świata. Chmura Huawei posiada odpowiednie certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania prywatnymi danymi w wielu krajach i regionach świata.
W 2017 r. Huawei dalej będzie rozwijał tworzenie aplikacji w chmurze. Dzięki współpracy z partnerami możliwe jest zapewnienie użytkownikom szeregu bezpiecznych, cyfrowych usług o wysokiej jakości. Ponadto, celem będzie również dążenie do pełnego wykorzystania zdolności chmury oraz zajęcie pozycji lidera w branży.
Huawei Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce
Huawei P8 lite, który na rynek trafił w 2015 roku, okazał się w Polsce prawdziwym sukcesem. Przez ostatnie dwa lata, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona egzemplarzy tego modelu. Smartfon był hitem sprzedaży wśród ofert operatorów,ale cieszył się popularnością również na otwartym rynku. czytaj więcej
Huawei Huawei i China Mobile wspólnie testują technologię koordynacji sieci w zakresie górnego i dolnego pasma 5G
Koncern HUAWEI, Instytut Badawczy China Mobile oraz spółka China Mobile Shanghai prowadzą wspólne testy nad koordynacją wysokiego i niskiego pasma w sieci 5G. czytaj więcejHuawei Pierwszy ultrabook od Huawei - Huawei MateBook X - już na polskim rynku
Na polskim rynku pojawił się właśnie Huawei MateBook X – pierwszy ultrabook Huawei. Laptop wyposażony jest w najnowszy procesor Intel Core siódmej generacji, technologię chłodzącą Huawei Space Cooling, zabezpieczenie w postaci czytnika linii papilarnych, system dźwiękowy Dolby Atmos oraz 13-calowy ekran 2K, który zajmuje aż 88% przedniego panelu. Ultrabook jest dopełnieniem oferty smartfonów oraz urządzeń typu wearable Huawei. czytaj więcejHuawei Jak korzystamy ze smartfonu podczas wakacji? Wyniki Trendomierza Huawei
Smartfony stały się bezapelacyjnie jednym z najważniejszych elementów wakacyjnego bagażu. Służą już nie tylko do komunikacji, ale również jako domyślne aparaty fotograficzne i odtwarzacze muzyki. Huawei zbadał, gdzie młodzi ludzie podróżują podczas wakacji i jak ważna jest technologia w ich rękach. czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.
Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcejHuawei Huawei MediaPad M3 lite – tablet z 4-ma głośnikami do oglądania filmów
Co sprawia, że dany film oceniamy jako dobry? Z pewnością jest to wciągający scenariusz, świetna gra aktorska oraz imponująca scenografia. Na odbiór danej produkcji filmowej wpływają także parametry techniczne, takie jak jakość obrazu oraz dźwięku. Czy to oznacza, że filmy najlepiej oglądać na ekranie kinowym? Niekoniecznie! Podobnych wrażeń można teraz doświadczyć dzięki tabletom. czytaj więcejHuawei Honor 9 kupisz w lipcu z zestawem prezentowym
Podczas premiery w Berlinie zaprezentowany został Honor 9. Smartfon, sygnowany hasłem „Light catcher”, wyróżnia się nie tylko efektowną, szklaną obudową 3D. Został również wyposażony w mocne podzespoły,z procesorem Kirin 960 i podwójnym aparatem 12 i 20Mpx na czele. Honor 9 trafi do sprzedaży już 1 lipca i będzie dostępny wraz z zestawem prezentowym. czytaj więcej
Huawei Honor oficjalnie zaprezentował swój flagowy produkt 2017 roku – Honor 9
Honor 9. Smartfon, sygnowany hasłem „Light catcher”, wyróżnia się efektowną szklaną obudową 3D, wykończoną metalową ramką. Honor 9 wyposażono w podwójny aparat z obiektywami o rozdzielczości 20 i 12 megapikseli, ulepszony system audio oraz mocny procesor Kirin 960. czytaj więcejHuawei Huawei: Jak zrobić perfekcyjny portret? Radzi Jacek Poremba
Bez wątpienia najlepszym aparatem jest ten, który mamy przy sobie. Istotą dobrej fotografii jest bowiem uchwycenie ulotnej chwili, emocji, atmosfery. Przez lata, aby zrobić wysokiej jakości zdjęcie, konieczne było posiadanie drogiego, zaawansowanego aparatu fotograficznego. Dziś takie możliwości oferuje smartfon Huawei P10. Jeden z najbardziej cenionych polskich fotografów – Jacek Poremba – radzi, jak wykonać perfekcyjny portret smartfonem. czytaj więcejHuawei Wakacyjne zestawy prezentowe od Huawei
Lato to czas podróży, podczas których z pewnością przyda się dodatkowe wyposażenie smartfona. Od 9 czerwca, decydując się na zakup Huawei P10, Mate 9 oraz Mate 9 Pro można otrzymać zestaw prezentowy, w którym znajdą się m.in. powerbank oraz selfie-stick. Dodatkowy gadżet otrzyma również nowy posiadacz Huawei P10 lite – w tym przypadku będzie to powerbank o pojemności 5000mAh. czytaj więcejHuawei Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce
Huawei P8 lite, który na rynek trafił w 2015 roku, okazał się w Polsce prawdziwym sukcesem. Przez ostatnie dwa lata, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona egzemplarzy tego modelu. Smartfon był hitem sprzedaży wśród ofert operatorów,ale cieszył się popularnością również na otwartym rynku. czytaj więcej
Huawei Huawei i China Mobile wspólnie testują technologię koordynacji sieci w zakresie górnego i dolnego pasma 5G
Koncern HUAWEI, Instytut Badawczy China Mobile oraz spółka China Mobile Shanghai prowadzą wspólne testy nad koordynacją wysokiego i niskiego pasma w sieci 5G. czytaj więcejHuawei Pierwszy ultrabook od Huawei - Huawei MateBook X - już na polskim rynku
Na polskim rynku pojawił się właśnie Huawei MateBook X – pierwszy ultrabook Huawei. Laptop wyposażony jest w najnowszy procesor Intel Core siódmej generacji, technologię chłodzącą Huawei Space Cooling, zabezpieczenie w postaci czytnika linii papilarnych, system dźwiękowy Dolby Atmos oraz 13-calowy ekran 2K, który zajmuje aż 88% przedniego panelu. Ultrabook jest dopełnieniem oferty smartfonów oraz urządzeń typu wearable Huawei. czytaj więcejHuawei Jak korzystamy ze smartfonu podczas wakacji? Wyniki Trendomierza Huawei
Smartfony stały się bezapelacyjnie jednym z najważniejszych elementów wakacyjnego bagażu. Służą już nie tylko do komunikacji, ale również jako domyślne aparaty fotograficzne i odtwarzacze muzyki. Huawei zbadał, gdzie młodzi ludzie podróżują podczas wakacji i jak ważna jest technologia w ich rękach. czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.
Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcejHuawei Huawei MediaPad M3 lite – tablet z 4-ma głośnikami do oglądania filmów
Co sprawia, że dany film oceniamy jako dobry? Z pewnością jest to wciągający scenariusz, świetna gra aktorska oraz imponująca scenografia. Na odbiór danej produkcji filmowej wpływają także parametry techniczne, takie jak jakość obrazu oraz dźwięku. Czy to oznacza, że filmy najlepiej oglądać na ekranie kinowym? Niekoniecznie! Podobnych wrażeń można teraz doświadczyć dzięki tabletom. czytaj więcejHuawei Honor 9 kupisz w lipcu z zestawem prezentowym
Podczas premiery w Berlinie zaprezentowany został Honor 9. Smartfon, sygnowany hasłem „Light catcher”, wyróżnia się nie tylko efektowną, szklaną obudową 3D. Został również wyposażony w mocne podzespoły,z procesorem Kirin 960 i podwójnym aparatem 12 i 20Mpx na czele. Honor 9 trafi do sprzedaży już 1 lipca i będzie dostępny wraz z zestawem prezentowym. czytaj więcej