Huawei - Bajkowy motyl zagościł w centrum Warszawy
Huawei

Bajkowy motyl zagościł w centrum Warszawy

21.03.2018
Pierwszy dzień wiosny zaskoczył warszawiaków niespotykanym zjawiskiem. W samym centrum stolicy, na budynku Cepelii przy Rondzie Dmowskiego zagościł zjawiskowy motyl o niespotykanych rozmiarach. Trzymetrowy i niezwykle kolorowy – jest zapowiedzią kampanii promującej nową serię smartfonów Huawei P20. Ich globalna premiera odbędzie się 27 marca w Paryżu. P20 to smartfony, które wyniosą mobilną fotografię na nieosiągalny dla innych telefonów poziom i będą inspirować do odkrywania magicznego świata fotografii w myśl hasła #seemooore.

Motyl to symbol wiosny i piękna, który inspiruje do odkrywania świata i budzącej się do życia przyrody. Właśnie dlatego motyl wylądował w centrum Warszawy w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, mimo mroźnej jeszcze aury. Wysoki na 3 metry, ze skrzydłami rozpiętymi na metr, wyróżnia się niesamowitą niebiesko-fioletową barwą. Motyl jest zapowiedzią kampanii promującej nową serię smartfonów Huawei P20. Warszawiacy jako jedni z nielicznych na świecie mogą bezpośrednio podziwiać akcję inspirowaną identycznym motylem, który jest motywem przewodnim globalnej kampanii reklamowej nowych telefonów. 

 

Huawei zaprasza wszystkich fanów fotografii do robienia zdjęć inspirowanych motywem motyla. Wystarczy umieścić ja na kanale społecznościowym i dodać hashtag #seemooore - te najbardziej oryginalne będą promowane na profilu Huawei Mobile Polska w serwisie Facebook.

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej

Bakotech Bakotech IT SEC 2018 - konferencja branżowa

Zbliża się jubileuszowa konferencja Bakotech IT SEC 2018, dotycząca bezpieczeństwa i monitorowania sieci, która odbędzie się w Warszawie. czytaj więcej