Cyfrowa transformacja motywem przewodnim HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017 w Pradze
– Działania Huawei ukierunkowane są na rozwój oraz wsparcie cyfrowej transformacji. Chcemy być najlepszym partnerem w tym obszarze, dlatego stosujemy strategię „Platforma + Ekosystem”. Uwzględnia ona tak kluczowe elementy, jak zrównoważony i wzajemny rozwój, inwestycje we współpracę branżową i komercyjną, gdzie wszystkie strony odnoszą korzyści, a także budowę społeczności rozwiązań open source oraz platform programistycznych. Tak szeroko zakrojona współpraca z naszymi partnerami już teraz pozwala klientom Huawei osiągać sukcesy w dziedzinie cyfrowej transformacji, które skutecznie przyczyniają się do optymalizacji kosztów i podniesienia efektywności – powiedział w wystąpieniu Tian Hua, wiceprezes Huawei CEE&Nordic Enterprise Business Group.
Podczas konferencji w Pradze Huawei nawiązał także nowe relacje biznesowe. Firma podpisała m.in. porozumienie o współpracy z grupą Teamnet, rumuńskim dostawcą specjalizującym się w integracji systemów. Połączenie oprogramowania Teamnet ze sprzętem Huawei umożliwi otwarcie obu firm na nowe kierunki w poszukiwaniu rozwiązań oraz wzajemne wsparcie w obszarze R&D. Pozwoli to zwiększyć zdolności każdego z podmiotów do podejmowania nowatorskich działań biznesowych.
Huawei podpisał także umowę dotyczącą strategicznego partnerstwa w zakresie wykorzystywania technologii chmur obliczeniowych z największą spółką telekomunikacyjną w Bułgarii – Vivacom. Obie firmy będą działać na rzecz rozwoju tego rozwiązania w celu poprawy efektywności bułgarskich przedsiębiorstw. Współpraca ma także na celu wsparcie Bułgarii w dążeniu do uzyskania pozycji europejskiego lidera w dziedzinie technologii informatycznych podczas jej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej w 2018 r. Ważnym aspektem jest również wzmocnienie innowacyjności kraju w zakresie rozwoju projektu e-państwa, który ma służyć jako pilotażowy wzór dla unijnej inicjatywy wdrażania tego typu rozwiązań.
Firma przystąpiła także do czterostronnej umowy z podmiotami z Czech – przedstawicielami lokalnych władz Pragi, spółki odpowiedzialnej za tamtejszy transport miejski, a także Politechniki Czeskiej. Podpisana umowa dotyczy pracy nad projektem „Smart Cargo”, który ma zapewnić inteligentną i bardziej obsługę dużych galerii handlowych, małych i średnich supermarketów oraz innych podobnych obiektów miejskich w zakresie miejskiego transportu towarów i odpadów. W najbliższym czasie wszystkie strony umowy mają przystąpić do wspólnej pracy nad zaprojektowaniem i wdrożeniem tego przedsięwzięcia.
W trakcie HUAWEI eco-CONNECT 2017, firma zaprezentowała także swoje nowe produkty. Wśród nich był m.in. serwer wysokiej gęstości FusionServer X6000, macierz OceanStor Dorado V3 typu all-flash, a także przełącznik dla centrów danych o dużej pamięci podręcznej CloudEngine 6870 oraz seria rozwiązań pozwalających chronić przedsiębiorstwa przed atakami DDoS – AntiDDoS1600. Wszystkie te produkty gwarantują o wiele lepsze wsparcie dla firm, które chcą budować wspólną platformę działającą na rzecz cyfrowej transformacji.
Dodatkowo podczas wydarzenia zademonstrowano rezultaty innowacyjnych działań Huawei dla różnych branż i gałęzi przemysłu. Znalazły się wśród nich rozwiązania m.in. na rzecz wykorzystania inteligentnych technologii w miastach (Huawei Smart City Solution). Proponowane przez firmę rozwiązanie Inteligentnego Centrum Operacyjnego pozwala stworzyć kompleksową i zintegrowaną platformę operacyjną obejmującą wszystkie istotne aspekty zarządzania miastem. Centrum umożliwia zarówno wizualizację prowadzonych operacji, jak i koordynację oraz synchronizację działań w sytuacjach wyjątkowych, a także wsparcie w podejmowaniu kluczowych decyzji dla infrastruktury miejskiej. Technologia ta obejmuje serię rozwiązań Huawei, przeznaczonych dla miast, opartych na koncepcji Internetu rzeczy (IoT). Obszar wystawowy HUAWEI eco-CONNECT zawierał także osobną przestrzeń, w której prezentowane były rozwiązania i produkty powstałe we współpracy Huawei z firmami takimi jak Accenture oraz innymi wiodącymi partnerami z różnych branż.
W trakcie wydarzenia została przypomniana także naczelna zasada firmy, aby tworzone rozwiązania ICT nie stanowiły obciążenia dla środowiska naturalnego i dążyły do budowy zrównoważonego ekosystemu. Huawei deklarował również, że jest otwarty na współpracę z partnerami reprezentującymi zarówno świat biznesu i przemysłu, jak i społecznościami skupionymi wokół otwartego oprogramowania oraz platform rozwojowych. Wszystko to ma prowadzić do tworzenia i utrzymania otwartego środowiska opartego na współpracy i obopólnych korzyściach.
Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20
W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcejHuawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej
Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych
Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcejHuawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20
W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcejHuawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej