Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.
Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.
- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.
Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.
„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.
- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.
Pierwszy odcinek z serii „Fani od zawsze” jest do obejrzenia m.in. na profilach Lewandowskiego i marki Huawei na Facebook’u.
Linki do materiałów: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/videos/1939715132757341/ oraz https://www.youtube.com/watch?v=St4k_XC0lgw&t=1s
Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej
Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych
Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcejHuawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017
Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.czytaj więcej
Huawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej
Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych
Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcejHuawei Europejski Urząd Patentowy: Huawei z rekordową liczbą patentów zgłoszonych w 2017
Europejski Urząd Patentowy (EPO) opublikował sprawozdanie za 2017 rok. Wynika z niego, że w ciągu minionych dwunastu miesięcy zgłoszono w Europie prawie 166 000 patentów. Stanowi to wzrost o prawie 4%, który jest najwyższy w całej historii tego Urzędu. Huawei w minionym roku zgłosił 2398 patentów, stając się tym samym pierwszą chińską firmą, która znalazła się na szczycie zestawienia EPO.czytaj więcej
News Szukasz uniwersalnego agregatu prądotwórczego? Sprawdź te propozycje!
Agregat prądotwórczy to niezastąpione urządzenie w sytuacjach awaryjnych, na budowie czy podczas imprez plenerowych. Poszukując uniwersalnego i niezawodnego rozwiązania, warto przyjrzeć się kilku propozycjom dostępnym na rynku. Poniżej przedstawiamy wybrane modele, które zyskują uznanie ze względu na swoją wszechstronność i wydajność. czytaj więcejNews Sport w telewizji vs Sport na żywo - Dlaczego warto wybrać się na stadion?
Zmagania sportowe od zawsze fascynowały ludzi. Oglądanie meczów, wyścigów czy pojedynków to dla wielu prawdziwa pasja, a dla innych – sposób na spędzenie wolnego czasu. czytaj więcejNews Jak wypromować firmę na Linkedin?
Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej