Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.
Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.
- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.
Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.
„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.
- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.
Pierwszy odcinek z serii „Fani od zawsze” jest do obejrzenia m.in. na profilach Lewandowskiego i marki Huawei na Facebook’u.
Linki do materiałów: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/videos/1939715132757341/ oraz https://www.youtube.com/watch?v=St4k_XC0lgw&t=1s
Huawei HUAWEI podczas World Internet Conference zademonstrował pierwszy na świecie system 3GPP 5G
Przedkomercyjna wersja systemu HUAWEI – 3GPP 5G – otrzymała wyróżnienie World Leading Internet Scientific and Technological Achievements podczas otwarcia czwartej konferencji World Internet Conference. Działanie nowego rozwiązania zademonstrował w trakcie wydarzenia Eric Xu, prezes rotacyjny firmy Huawei. czytaj więcejHuawei HUAWEI wskazał 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G
Podczas 8. edycji Global Mobile Broadband Forum w Londynie, HUAWEI zaprezentował 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G, wskazując kierunek rozwoju branży ICT w przyszłości. Przedstawione wnioski zostały opracowane przy pomocy platformy do badań Huawei X Labs, która dokonała analizy rozmaitych aspektów, takich jak zależność przemysłu od technologii 5G, wartość biznesową czy dojrzałość usług. czytaj więcejHuawei Polscy studenci na warsztatach w centrali HUAWEI w Chinach
10 z 12 laureatów międzynarodowego konkursu „Seeds for the Future” organizowanego przez firmę HUAWEI, w dniach 3-19 listopada wzięło udział w warsztatach technologiczno-kulturalnych w Chinach. Projekt prowadzony jest od 2008 roku (w Polsce od roku 2014) i obejmuje swoim zasięgiem 96 krajów, angażując 20 tys. studentów z ponad 280 uczelni świata. czytaj więcejHuawei Udana akcja rekrutacyjna Huawei Polska, wciąż można aplikować
Kilkaset osób zgłosiło swoje kandydatury w akcji rekrutacyjnej dla Huawei Polska, która odbyła się 1 grudnia w 11 miastach w całej Polsce. Kilkadziesiąt z nich pomyślnie przeszło proces kwalifikacji i jeszcze w tym miesiącu dostanie propozycję dołączenia do zespołu Huawei. Firma zamierza zatrudnić w sumie 100 specjalistów sprzedaży, również na stanowiskach menadżerskich. Rekrutacja trwa – osoby zainteresowane ofertą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres huawei@adecco.pl. czytaj więcejHuawei HUAWEI tworzy „układ nerwowy” dla Smart City
We współpracy z globalnymi partnerami, firma HUAWEI pod hasłem „Leading New ICT, Creating a Smart City Nervous System” zaprezentowała podczas Smart City Expo World Congress 2017 (SCEWC) w Barcelonie oraz Global Smart City Summit odbywającego się w trakcie szczytu 16+1 CEE-China w Budapeszcie rozwiązania ICT mające na celu tworzenie inteligentnych miast. Wykorzystanie tych technologii w Smart Cities ma się przyczynić do bezproblemowej współpracy oraz samodzielnego udoskonalania usług dostępnych w takich miastach. czytaj więcejHuawei Jak usłyszeć przelatujący pocisk… we własnym domu? - MateBook X z systemem Dolby Atmos
Wielu użytkownikom dźwięk z głośników komputera kojarzy się ze słabą jakością i brakiem głębi, wysokich tonów lub basu. Możliwe jest jednak przeżywanie filmowych i muzycznych efektów na poziomie zbliżonym do kinowego i to niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy – w domu, w podróży czy na wakacyjnym wyjeździe w odległym zakątku świata. Pierwszym ultrabookiem, który oferuje doskonałe wrażenia dźwiękowe jest Huawei MateBook X, wyposażony w system Dolby Atmos. czytaj więcejHuawei Huawei zatrudni 100 specjalistów sprzedaży w całej Polsce
Huawei, globalny producent najwyższej klasy smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, zatrudni w Polsce 100 specjalistów sprzedaży. Rekrutacja rozpocznie się 1 grudnia i będzie prowadzona w 11 miastach. Potrzeby kadrowe firmy rosną wraz z szybkim rozwojem biznesu i coraz mocniejszą pozycją na polskim rynku – po trzech kwartałach tego roku udział Huawei w rynku smartfonów sięgnął już 23%. czytaj więcejHuawei HUAWEI i Global mobile Suppliers Association dzielą się wiedzą nt. 5G do zastosowań wewnątrz budynku
Firma HUAWEI oraz stowarzyszenie Global mobile Suppliers Association (GSA), założone przez dostawców infrastruktury służącej do budowy sieci telefonii komórkowej, określiły wymagania dla sieci 5G do zastosowań wewnątrz budynku w oficjalnym dokumencie „5G-Oriented Indoor Digitalization Solution White Paper”. Został on przedstawionym podczas ostatniego Global Mobile Broadband Forum (MBBF) 2017. czytaj więcejHuawei HUAWEI i NTT DOCOMO zaprezentowali holograficzne połączenie video w technologii 5G mmWave CPE
Firma HUAWEI i NTT DOCOMO, największy japoński operator telefonii komórkowej, zaprezentowali pierwszy punkt dostępowy CPE (Customer-premises equipment) w technologii 5G mmWave. Podczas demonstracji nawiązano przy użyciu tej technologii holograficzne połączenie video. czytaj więcejHuawei Sukces sprzedażowy Huawei MateBook X
Sprzedaż MateBook X, pierwszego ultrabooka w ofercie Huawei, dynamicznie rośnie od chwili sierpniowego debiutu na polskim rynku. We wrześniu br. sprzedaż wzrosła o 55% w stosunku do sierpnia, a w październiku – aż o 65% w stosunku do sierpnia. czytaj więcejHuawei HUAWEI podczas World Internet Conference zademonstrował pierwszy na świecie system 3GPP 5G
Przedkomercyjna wersja systemu HUAWEI – 3GPP 5G – otrzymała wyróżnienie World Leading Internet Scientific and Technological Achievements podczas otwarcia czwartej konferencji World Internet Conference. Działanie nowego rozwiązania zademonstrował w trakcie wydarzenia Eric Xu, prezes rotacyjny firmy Huawei. czytaj więcejHuawei HUAWEI wskazał 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G
Podczas 8. edycji Global Mobile Broadband Forum w Londynie, HUAWEI zaprezentował 10 najbardziej obiecujących zastosowań 5G, wskazując kierunek rozwoju branży ICT w przyszłości. Przedstawione wnioski zostały opracowane przy pomocy platformy do badań Huawei X Labs, która dokonała analizy rozmaitych aspektów, takich jak zależność przemysłu od technologii 5G, wartość biznesową czy dojrzałość usług. czytaj więcejHuawei Polscy studenci na warsztatach w centrali HUAWEI w Chinach
10 z 12 laureatów międzynarodowego konkursu „Seeds for the Future” organizowanego przez firmę HUAWEI, w dniach 3-19 listopada wzięło udział w warsztatach technologiczno-kulturalnych w Chinach. Projekt prowadzony jest od 2008 roku (w Polsce od roku 2014) i obejmuje swoim zasięgiem 96 krajów, angażując 20 tys. studentów z ponad 280 uczelni świata. czytaj więcejHuawei Udana akcja rekrutacyjna Huawei Polska, wciąż można aplikować
Kilkaset osób zgłosiło swoje kandydatury w akcji rekrutacyjnej dla Huawei Polska, która odbyła się 1 grudnia w 11 miastach w całej Polsce. Kilkadziesiąt z nich pomyślnie przeszło proces kwalifikacji i jeszcze w tym miesiącu dostanie propozycję dołączenia do zespołu Huawei. Firma zamierza zatrudnić w sumie 100 specjalistów sprzedaży, również na stanowiskach menadżerskich. Rekrutacja trwa – osoby zainteresowane ofertą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres huawei@adecco.pl. czytaj więcejHuawei HUAWEI tworzy „układ nerwowy” dla Smart City
We współpracy z globalnymi partnerami, firma HUAWEI pod hasłem „Leading New ICT, Creating a Smart City Nervous System” zaprezentowała podczas Smart City Expo World Congress 2017 (SCEWC) w Barcelonie oraz Global Smart City Summit odbywającego się w trakcie szczytu 16+1 CEE-China w Budapeszcie rozwiązania ICT mające na celu tworzenie inteligentnych miast. Wykorzystanie tych technologii w Smart Cities ma się przyczynić do bezproblemowej współpracy oraz samodzielnego udoskonalania usług dostępnych w takich miastach. czytaj więcejHuawei Jak usłyszeć przelatujący pocisk… we własnym domu? - MateBook X z systemem Dolby Atmos
Wielu użytkownikom dźwięk z głośników komputera kojarzy się ze słabą jakością i brakiem głębi, wysokich tonów lub basu. Możliwe jest jednak przeżywanie filmowych i muzycznych efektów na poziomie zbliżonym do kinowego i to niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy – w domu, w podróży czy na wakacyjnym wyjeździe w odległym zakątku świata. Pierwszym ultrabookiem, który oferuje doskonałe wrażenia dźwiękowe jest Huawei MateBook X, wyposażony w system Dolby Atmos. czytaj więcejHuawei Huawei zatrudni 100 specjalistów sprzedaży w całej Polsce
Huawei, globalny producent najwyższej klasy smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, zatrudni w Polsce 100 specjalistów sprzedaży. Rekrutacja rozpocznie się 1 grudnia i będzie prowadzona w 11 miastach. Potrzeby kadrowe firmy rosną wraz z szybkim rozwojem biznesu i coraz mocniejszą pozycją na polskim rynku – po trzech kwartałach tego roku udział Huawei w rynku smartfonów sięgnął już 23%. czytaj więcejHuawei HUAWEI i Global mobile Suppliers Association dzielą się wiedzą nt. 5G do zastosowań wewnątrz budynku
Firma HUAWEI oraz stowarzyszenie Global mobile Suppliers Association (GSA), założone przez dostawców infrastruktury służącej do budowy sieci telefonii komórkowej, określiły wymagania dla sieci 5G do zastosowań wewnątrz budynku w oficjalnym dokumencie „5G-Oriented Indoor Digitalization Solution White Paper”. Został on przedstawionym podczas ostatniego Global Mobile Broadband Forum (MBBF) 2017. czytaj więcejHuawei HUAWEI i NTT DOCOMO zaprezentowali holograficzne połączenie video w technologii 5G mmWave CPE
Firma HUAWEI i NTT DOCOMO, największy japoński operator telefonii komórkowej, zaprezentowali pierwszy punkt dostępowy CPE (Customer-premises equipment) w technologii 5G mmWave. Podczas demonstracji nawiązano przy użyciu tej technologii holograficzne połączenie video. czytaj więcejHuawei Sukces sprzedażowy Huawei MateBook X
Sprzedaż MateBook X, pierwszego ultrabooka w ofercie Huawei, dynamicznie rośnie od chwili sierpniowego debiutu na polskim rynku. We wrześniu br. sprzedaż wzrosła o 55% w stosunku do sierpnia, a w październiku – aż o 65% w stosunku do sierpnia. czytaj więcejNews Szukasz uniwersalnego agregatu prądotwórczego? Sprawdź te propozycje!
Agregat prądotwórczy to niezastąpione urządzenie w sytuacjach awaryjnych, na budowie czy podczas imprez plenerowych. Poszukując uniwersalnego i niezawodnego rozwiązania, warto przyjrzeć się kilku propozycjom dostępnym na rynku. Poniżej przedstawiamy wybrane modele, które zyskują uznanie ze względu na swoją wszechstronność i wydajność. czytaj więcejNews Sport w telewizji vs Sport na żywo - Dlaczego warto wybrać się na stadion?
Zmagania sportowe od zawsze fascynowały ludzi. Oglądanie meczów, wyścigów czy pojedynków to dla wielu prawdziwa pasja, a dla innych – sposób na spędzenie wolnego czasu. czytaj więcejNews Jak wypromować firmę na Linkedin?
Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej