Trzej przyjaciele „Lewego”, trzy epizody i trzy odsłony niezwykłej relacji. „Fani od zawsze” to autentyczna opowieść o zwycięstwach, porażkach i najbardziej zaufanych ludziach z życia Lewandowskiego.
Marcin, Robert i Marek opisują m.in. szkolne przygody, wspólne treningi i sposoby na wzajemne motywowanie się. To oni wspierali Lewandowskiego w jego niełatwej drodze na szczyt. Z kolei Robert inspirował ich i zachęcał do realizacji wyznaczonych celów.
Już za kilka dni reprezentacja Polski z Lewandowskim na czele weźmie udział w najważniejszym turnieju piłkarskim. Mistrzostwa Świata to doskonały moment, aby przypomnieć, że w sporcie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza przy wsparciu najwierniejszych fanów.
- Marka Huawei od dawna przekonuje, że hasło „Make it possible” nie jest jedynie sloganem reklamowym. Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.
Warto wspomnieć, że przeważająca część ujęć została nakręcona przy pomocy Huawei P20 Pro.
„Fani od zawsze” to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.
- W DNA Stor9_ zapisane jest opowiadanie prawdziwych historii. Wspólnie z Robertem i marką Huawei odwołaliśmy się do najlepszej formy storytellingu. Fascynującą historię Lewandowskiego opowiedzieliśmy bowiem poprzez świadectwo autentycznej, wieloletniej relacji. Takie historie lubimy najbardziej – dodaje Anna Zielińska, CEO Stor9_.
Pierwszy odcinek z serii „Fani od zawsze” jest do obejrzenia m.in. na profilach Lewandowskiego i marki Huawei na Facebook’u.
Linki do materiałów: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/videos/1939715132757341/ oraz https://www.youtube.com/watch?v=St4k_XC0lgw&t=1s
Wiadomości firmowe Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok
– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain
Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). czytaj więcejWiadomości firmowe Oświadczenie Huawei w sprawie komunikatu wydanego przez czeski rząd
Warszawa, 24 grudnia 2018 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Ken Hu, Rotating Chairman Huawei o 5G i inwestycji 2 mld USD
Ken Hu, Rotating Chairman Huawei, podczas konferencji prasowej w nowym kampusie Huawei w Dongguan w Chinach, zaprezentował laboratoria badawczo-rozwojowe oraz rozwiązania opracowane dla technologii 5G, a także niezależne laboratorium bezpieczeństwa cybernetycznego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga uruchomić sieć 5G w Księstwie Monako
Monaco Telecom we współpracy z Huawei zaprezentował ogólnokrajową sieć komórkową 5G. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City
Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wspiera utworzenie inteligentnego ruchu miejskiego w Berlinie
Fraunhofer Institute for Open Communication Systems (FOKUS) tworzy cyfrowy obszar testowy dla ruchu miejskiego w Berlinie przy pomocy produktów LTE-V2X firmy Huawei. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia pierwszą w branży zaporę sieciową opartą na AI
Warszawa, 3 grudnia 2018 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce
Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok
– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain
Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). czytaj więcejWiadomości firmowe Oświadczenie Huawei w sprawie komunikatu wydanego przez czeski rząd
Warszawa, 24 grudnia 2018 r. czytaj więcejWiadomości firmowe Ken Hu, Rotating Chairman Huawei o 5G i inwestycji 2 mld USD
Ken Hu, Rotating Chairman Huawei, podczas konferencji prasowej w nowym kampusie Huawei w Dongguan w Chinach, zaprezentował laboratoria badawczo-rozwojowe oraz rozwiązania opracowane dla technologii 5G, a także niezależne laboratorium bezpieczeństwa cybernetycznego. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga uruchomić sieć 5G w Księstwie Monako
Monaco Telecom we współpracy z Huawei zaprezentował ogólnokrajową sieć komórkową 5G. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City
Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei wspiera utworzenie inteligentnego ruchu miejskiego w Berlinie
Fraunhofer Institute for Open Communication Systems (FOKUS) tworzy cyfrowy obszar testowy dla ruchu miejskiego w Berlinie przy pomocy produktów LTE-V2X firmy Huawei. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei uruchamia pierwszą w branży zaporę sieciową opartą na AI
Warszawa, 3 grudnia 2018 czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce
Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcejNews Szukasz uniwersalnego agregatu prądotwórczego? Sprawdź te propozycje!
Agregat prądotwórczy to niezastąpione urządzenie w sytuacjach awaryjnych, na budowie czy podczas imprez plenerowych. Poszukując uniwersalnego i niezawodnego rozwiązania, warto przyjrzeć się kilku propozycjom dostępnym na rynku. Poniżej przedstawiamy wybrane modele, które zyskują uznanie ze względu na swoją wszechstronność i wydajność. czytaj więcejNews Sport w telewizji vs Sport na żywo - Dlaczego warto wybrać się na stadion?
Zmagania sportowe od zawsze fascynowały ludzi. Oglądanie meczów, wyścigów czy pojedynków to dla wielu prawdziwa pasja, a dla innych – sposób na spędzenie wolnego czasu. czytaj więcejNews Jak wypromować firmę na Linkedin?
Linkedin wciąż nie cieszy się w Polsce aż tak dużą popularnością, jak Facebook, jednak z każdym rokiem przybywa aktywnych użytkowników. Jest to idealna platforma do tego, aby promować firmę. Co ważne, profil firmowy można stworzyć w kilka minut i bez żadnych kosztów. Tym samym, nawet jeżeli firma nie jest przekonana do tego, aby zacząć działać w mediach społecznościowych (co oczywiście jest ogromnym błędem), warto przynajmniej założyć konto twojej firmie i zarezerwować unikalną nazwę profilu.1. Czy warto założyć profil firmowy na Linkedin?
2. Co można zamieszczać na koncie firmowym w mediach społecznościowych?
3. Czy da się tanio i szybko promować firmę na Linkedin?
4. Jak wypromować firmę na Linkedin? czytaj więcej