Spot telewizyjny z udziałem Gadot i Lewandowskiego, dedykowany polskiemu rynkowi, można już zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=LZB-wwBSY9c. Kampania telewizyjna ruszy 9 kwietnia.
Gadot i Lewandowski są uosobieniem filozofii Huawei wyrażonej hasłem „Make it possible”. Oboje dzięki uporowi i ambicji osiągnęli szczyty w swoich profesjach. Gadot w krótkim czasie podbiła Hollywood, pokonując drogę z rodzinnego Izraela do stolicy światowego kina, Los Angeles. Lewandowski stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata – konsekwentnie budował swoją karierę i jest dowodem na to, że droga z niewielkiego Zniczu Pruszków do najlepszych klubów piłkarskich świata jest możliwa.
- Huawei jest marką, która nieustannie mnie zaskakuje, która z każdym nowym produktem jest w czymś pierwsza na świecie. Bardzo lubię takie podejście do życia. Potrójny obiektyw z zoomem daje jakość zdjęć niespotykaną do tej pory w telefonach, a ja potrzebuję świetnych zdjęć, żeby zatrzymywać ważne chwile i dzielić się nimi z moimi fanami w mediach społecznościowych – mówi Robert Lewandowski.
Gal Gadot jest twarzą międzynarodowej kampanii serii P20. Duet z Robertem Lewandowskim w Polsce to wyjątkowa edycja dedykowana polskim konsumentom, wśród których jest wielu fanów zarówno piłki nożnej, jak i samego kapitana reprezentacji.
Nowy smartfon P20 Pro to połączenie funkcjonalności, niezawodności i pięknego designu.
- Robię mnóstwo zdjęć, aby zaspokoić mojego „wewnętrznego artystę”. Co ciekawe, nie zdawałam sobie sprawy, jak istotną rolę w moim życiu może odgrywać sztuczna inteligencja. Korzystając z P20 Pro uświadomiłam, o jak wielu drobiazgach musiałam dotąd pamiętać. Teraz nie muszę zaprzątać sobie nimi głowy. Przykładem może być wybór najlepszego zdjęcia na moje media społecznościowe, dobranie właściwej perspektywy czy światła podczas wykonywania zdjęcia – mówi Gal Gadot.
Nowa era mobilnej fotografii
Huawei P20 Pro to smartfon, który przesuwa dotychczasowe granice mobilnej fotografii. To pierwszy na świecie telefon z potrójnym obiektywem, stworzony we współpracy z legendarną firmą Leica. Jeden z obiektywów wyposażony jest w potrójny zoom, co pozwala na aż pięciokrotne zbliżenie – za pomocą zoomu hybrydowego – bez najmniejszej straty w jakości fotografii. W zrobieniu perfekcyjnego zdjęcia pomaga również procesor z systemem sztucznej inteligencji. To wszystko gwarantuje doskonałą rozdzielczość zdjęć, które zachwycają perfekcyjnym odzwierciedleniem kolorów i detali, nawet w zdjęciach robionych w słabych warunkach oświetleniowych.
Potwierdzeniem możliwości aparatu w Huawei P20 Pro jest najwyższa w historii ocena w prestiżowym rankingu fotografii mobilnej DXOMark, opublikowana zaraz po globalnej premierze. Smartfon P20 Pro zajął w rankingu pierwsze, a P20 drugie miejsce. Noty przyznane obu modelom przekroczyły barierę 100 punktów, co oznacza najlepszy wynik w historii. DXO napisał o P20 Pro: „game changer”.
Wiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G
VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Hybrydowa chmura dla firm
Firma 3S Data Center należąca do Grupy 3S, uruchomiła środowisko Microsoft AzureStack na platformie Huawei. Jest to kolejne rozszerzenie zestawu usług w ramach chmury dla biznesu Cloud2B. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga CMHK zbudować kompleksową sieć transportową gotową do obsługi 5G
China Mobile Hong Kong Company Limited (CMHK) ogłosiła, że będzie współpracować z Huawei w celu zbudowania kompleksowej sieci transportowej gotowej do obsługi technologii 5G, obejmującej transport 5G, prywatne linie dla przedsiębiorstw oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. czytaj więcejWiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G
VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej