HUAWEI CONNECT 2017: nowe strategie, 500 mln dolarów na inwestycje i globalne zaufanie
Nowe strategie
Wiele organizacji coraz bardziej skoncentrowanych jest na cyfrowej transformacji jako aspekcie konkurencyjnej przewagi, a przy tym znajduje się w punkcie przełomowym tego przejścia. Ich wyzwaniem jest więc opracowanie nowych modeli biznesowych. W związku z tym potrzebne jest stworzenie platformy łączącej dotychczasową wiedzę w tym obszarze, zbiory danych i rozwiązania technologiczne. Umożliwiłaby ona zwiększenie wymiany tych informacji z partnerami, co przełożyło się na opracowywanie nowoczesnych aplikacji wspierających firmy w procesie cyfrowej transformacji.
Stąd, zaprezentowana przez Huawei podczas HUAWEI CONNECT 2017 strategia "Platform + Connection + Ecosystem", dzięki której firma chce pomagać klientom szybciej się rozwijać i wdrażać nowoczesne aplikacje biznesowe. Ma ona zapewnić im otwarty i korzystny dla obu stron ekosystem oraz platformę umożliwiającą elastyczną łączność do wymiany doświadczeń.
Podczas konferencji Huawei przedstawił także – "Connection + Cloud" – strategię digitalizacji i rozwiązań sieciowych, które umożliwiają inteligentne połączenie wszystkich urządzeń. Strategia ta ma pomóc przedsiębiorstwom przyśpieszyć ich przekształcanie w chmurze, zapewniając bardziej rozbudowane i inteligentne połączenia sieciowe, we wszystkich scenariuszach takich jak dostęp WAN, centrum danych i połączenia międzysieciowe.
500 mln dolarów na inwestycje
Huawei, aby dodatkowo jeszcze wspomóc klientów w procesie cyfrowej transformacji, zainwestuje w ciągu najbliższych pięciu lat ponad 500 milionów dolarów na opracowanie wszechstronnych i zintegrowanych funkcji weryfikacyjnych dla swoich usług biznesowych. W Chinach firma założyła już laboratorium projektowe zajmujące się odzyskiwaniem danych, na przykład po awarii. Ponadto, Huawei Enterprise Service utworzył także globalne centrum serwisowe w Chinach, Rumunii i Meksyku oraz dwanaście regionalnych i lokalnych centrów pomocy technicznej na całym świecie. Do ich zadań należy udostępnianie usługi 24/7 dla ponad 170 krajów, w tym pomoc techniczną, zdalną obsługę sieci i dystrybucję oraz wsparcie marketingowe i kanałowe. Warto podkreślić, że z usług w chmurze firmy Huawei korzysta już ponad 18 000 klientów.
Laboratoria i centra pozwalają firmie również na testowanie rozwiązań serwisowych i nowych technologii oraz zapewniają wspólne miejsce na rozwój innowacji i weryfikację usług z partnerami.
Plany rozwojowe
Podczas spotkania w Szanghaju Huawei ogłosił także, że zwiększy swoje portfolio produktów o hybrydowe (FusionBridge) oraz publiczne (FusionCloud Stack) rozwiązania w chmurze, a także nowoczesną platformę sprzętową dla chmury. Ponadto, wdrożona zostanie nowa architektura sieci umożliwiająca inteligentną łączność.
Huawei poinformowało również o wdrożeniu rozwiązania SD-WAN nowej generacji oraz szeregu uniwersalnych bram komputerowych, zapewniających połączenia między oddziałami, centrami danych i chmurą. Rozwiązanie zapewnia doskonałe połączenie w sieci WAN poprzez inteligentny wybór ścieżki w sieci, inteligentne przyspieszenie i oparte na chmurze operacje i konserwacja (O&M). Wykorzystuje przy tym technologie optymalizacji transmisji plików i danych, które umożliwiają przyspieszenie kluczowych funkcji. Dzięki temu Huawei daje swoim klientom możliwość selekcji ścieżki w zależności od wymagań danej aplikacji.
– Innowacje Huawei są zawsze oparte na dokładnej analizie wymagań klientów i wyzwań, przed którymi stają. Dlatego też nasz SD-WAN nowe generacji, umożliwiający tworzenie połączeń na żądanie, skutecznie wspomaga przedsiębiorstwa w ich rozwoju w chmurze – powiedział Kevin Hu, prezes Huawei Switch i Enterprise Gateway Product Line.
Globalne zaufanie
– Huawei współpracuje z klientami i partnerami w celu opracowania zróżnicowanych i wiodących rozwiązań oraz tworzenia otwartej, elastycznej i bezpiecznej platformy dla przedsiębiorstw – mówi Diana Yuan, prezes marketingu i sprzedaży Huawei Enterprise Business Group. – Jako firma zorientowana na innowację, Huawei przyspiesza wdrażanie swojej własnej strategii digitalizacji. Możliwości firmy stale rosną, przez co jeszcze skuteczniej pomagamy klientom osiągać sukces biznesowy i uzyskać przewagę nad konkurencją. Co ważne, obecnie 197 firm z listy Fortune Global 500 oraz 45 spośród 100 największych firm, wybrało Huawei, jako swojego partnera do transformacji cyfrowej. To świadczy o sile naszych rozwiązań – podkreśla Diana Yuan.
Nieustannie zwiększa się liczba wiodących firm na całym świecie, które wybierają Huawei jako swojego partnera w transformacji cyfrowej. Nowatorskie produkty firmy zwiększyły do tej pory wydajność ponad 1000 przedsiębiorstw produkcyjnych. Rozwiązania BigData dla sektora finansowego, oparte na otwartej architekturze, przyspieszyły z kolei wdrażanie innowacji biznesowych w ponad 300 takich instytucjach. Ponadto, oferta Huawei dla branży energetycznej pozwoliła zoptymalizować procesy dystrybucji energii w 170 przedsiębiorstwach zajmujących się tym. Natomiast, rozwiązania Internetu Rzeczy zaoszczędziły koszty operacyjne w ponad 100 firmach logistycznych.
HUAWEI CONNECT 2017 w Szanghaju to najważniejsze wydarzenie organizowane przez firmę dla uczestników globalnego rynku ICT. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania było „Grow with the Cloud”. W jego ramach firma poruszała zagadnienia związane z możliwościami przyspieszenia cyfrowej transformacji w ramach otwartego ekosystemu, przy współpracy z wieloma partnerami.
Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor
Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcejHuawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN
Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016
Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcejHuawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony
Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcejHuawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce
Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcejHuawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival
Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcejHuawei Tajemnica designu Honora 8
Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcejHuawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska
Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcejHuawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”
Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcejHuawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej
Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcejHuawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor
Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcejHuawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN
Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcejHuawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016
Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcejHuawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony
Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcejHuawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce
Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcejHuawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival
Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcejHuawei Tajemnica designu Honora 8
Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcejHuawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska
Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcejHuawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”
Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcejHuawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej
Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcejWiadomości firmowe Współpraca innovaphone i Poly Wspólne kształtowanie miejsca pracy przyszłości
Wspólne kształtowanie miejsca pracy przyszłości: Firma innovaphone AG, niemiecki specjalista ds. rozwiązań w zakresie pracy i komunikacji, ogłasza współpracę technologiczną z Plantronics, Inc. ("Poly" - dawniej Plantronics i Polycom), globalnym przedsiębiorstwem, którego produkty umożliwiają komunikację i współpracę na najwyższym poziomie.czytaj więcej