Huawei

Huawei Consumer Business Group prezentuje wyniki za pierwszą połowę 2018 roku

06.08.2018
Huawei Consumer Business Group (CBG) ogłosił wyniki biznesowe za pierwsze półrocze 2018 roku. Firma zanotowała solidny wzrost, dostarczając na ogólnoświatowy rynek ponad 95 milionów sztuk smartfonów. Według danych IDC, w II kwartale 2018 Huawei stał się drugim co do wielkości producentem smartfonów na świecie z udziałem w rynku światowym na poziomie 15,8%.

Ostatnie sześć miesięcy było dla Huawei CBG niesamowite, odnotowaliśmy silny wzrost naszego biznesu na wszystkich rynkach i we wszystkich liniach produktowych. Sukces zawdzięczamy naszemu zaangażowaniu w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań oraz, co najważniejsze, naszym klientom. Chcemy koncentrować się na oferowaniu klientom najlepszych na rynku produktów oraz rozwijać zastosowanie sztucznej inteligencji w urządzeniach, usługi w chmurze i ekosystem Huawei – powiedział Richard Yu, Dyrektor Generalny Huawei Consumer Business Group.

 

Na doskonały wynik firmy wpływ miał sukces flagowych serii smartfonów: P20 (ponad 9 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek) oraz Mate 10 (ponad 10 milionów sztuk dostarczonych na światowy rynek), a także popyt na smartfony z serii Nova. Globalna liczba użytkowników smartfonów Nova przekroczyła 50 milionów, a liczba smartfonów dostarczonych na rynek światowy wzrosła o 60% w ujęciu rok do roku. Huawei zanotował też imponujący wzrost w kategorii produktów wearables – 147% w ujęciu rok do roku. Rozwija się także sieć detaliczna marki. Obecnie firma prowadzi ponad 53 000 sklepów i 3 500 sklepów w formie „experience store” na całym świecie. Do końca 2018 r. Huawei planuje jej rozbudowę o kolejne placówki, firma chce otworzyć 10 000 sklepów i 700 „experience store”.

 

Imponująca popularność flagowych i średniej klasy smartfonów Huawei przyczyniły się do wzrostu wartości marki i awansów w prestiżowych rankingach: Huawei znalazło się na 25. pozycji na liście Brand Finance’s Global 500 2018, na 48. pozycji na liście 100 najcenniejszych marek świata BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands oraz na 79. miejscu w rankingu najbardziej wartościowych marek Forbesa Forbes’ Most Valuable Brands list.

Wiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G

VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów

Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei

[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie

Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln

Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum

Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy

Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hybrydowa chmura dla firm

Firma 3S Data Center należąca do Grupy 3S, uruchomiła środowisko Microsoft AzureStack na platformie Huawei. Jest to kolejne rozszerzenie zestawu usług w ramach chmury dla biznesu Cloud2B. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei pomaga CMHK zbudować kompleksową sieć transportową gotową do obsługi 5G

China Mobile Hong Kong Company Limited (CMHK) ogłosiła, że będzie współpracować z Huawei w celu zbudowania kompleksowej sieci transportowej gotowej do obsługi technologii 5G, obejmującej transport 5G, prywatne linie dla przedsiębiorstw oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018

Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G

VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów

Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei

[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie

Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln

Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum

Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy

Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hybrydowa chmura dla firm

Firma 3S Data Center należąca do Grupy 3S, uruchomiła środowisko Microsoft AzureStack na platformie Huawei. Jest to kolejne rozszerzenie zestawu usług w ramach chmury dla biznesu Cloud2B. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei pomaga CMHK zbudować kompleksową sieć transportową gotową do obsługi 5G

China Mobile Hong Kong Company Limited (CMHK) ogłosiła, że będzie współpracować z Huawei w celu zbudowania kompleksowej sieci transportowej gotowej do obsługi technologii 5G, obejmującej transport 5G, prywatne linie dla przedsiębiorstw oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018

Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. czytaj więcej

Huawei Huawei Hero Maker – stwórz grę i sprzedawaj ją na całym świecie

Od małego, lokalnego studia do przedsiębiorstwa operującego na wielu rynkach. Taka ścieżka kariery to marzenie wielu deweloperów gier i aplikacji. Od teraz osiągnięcie światowego sukcesu może być o wiele łatwiejsze, dzięki Huawei Hero Maker – programowi wsparcia dla niezależnych twórców. Polski deweloper Fuero Games jako pierwszy skorzysta z tej szansy. czytaj więcej

Huawei Huawei wprowadza na rynek nowy ultrabook z serii Huawei MateBook D

Ekran Full HD o przekątnej 15.6” oraz minimalistyczna obudowa wyróżniają najnowszy ultrabook Huawei MateBook D. Zaprojektowany z myślą o klientach indywidualnych i biznesowych, którzy lubią pracować w dobrym stylu. Imponuje dużą wydajnością, nowoczesnym designem oraz wysokiej jakości wykonaniem. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017

Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcej