Huawei Hero Maker został zaprezentowany podczas konferencji DigiX2018. Twórcom gier i aplikacji, którzy zakwalifikują się do programu zostaną zaoferowane narzędzia marketingowe i promocyjne, takie jak strona domowa produkcji w Huawei AppGallery, sklepie z aplikacjami, mechanizmy do aktywacji funkcji oprogramowania na urządzeniach mobilnych czy system cyfrowego marketingu. Deweloper będzie mógł też skorzystać z nowych kanałów dotarcia do osób, które korzystają z produktów Huawei, m.in. listy top 10 najlepszych aplikacji, opcji preload (dodawania do listy domyślnych aplikacji), a także z promocji w AppGallery, np. za pomocą dedykowanych motywów na telefon.
Gra opracowana przez polskiego dewelopera Fuero Games - Winions: Mana Champions jest pierwszym tytułem, który będzie promowany w ramach projektu Hero Maker. Jesteśmy naprawdę podekscytowani i dumni z tego, że nasze dzieło zyskało uznanie w ramach międzynarodowej inicjatywy Huawei. Chcemy, żeby nasza gra dawała radość i rozrywkę ludziom na całym świecie. Partnerstwo z Huawei zapewni nam dostęp do 400 milionów potencjalnych graczy na całym świecie! – powiedział Stanisław Fiedor, CEO Fuero Games.
Program Huawei Hero Maker jest dla nas bardzo ważny. Przede wszystkim dlatego, że pokazuje, w jakich relacjach firma chce być ze wszystkimi deweloperami wysokiej jakości aplikacji. Huawei pragnie, żeby innowacyjne myślenie i kreatywność zostały nagrodzone, a nowe, niesamowite produkcje znalazły drogę do jak największej liczby odbiorców. Pragniemy docenić ciężką pracę twórców przez otwarcie im nowych dróg rozwoju, także na chińskim rynku - powiedział Jervis Su, prezes działu usług chmurowych w Huawei Consumer Business Group.
Gry i programy rozpowszechniane za pomocą sklepu AppGallery są dostępne dla użytkowników na całym świecie. Huawei pomaga także mniej doświadczonym deweloperom. Eksperci od marketingu, cyfrowej dystrybucji i technologii pomagają optymalizować kod, testować, zwiększać stabilność i atrakcyjność aplikacji.
Huawei Mobile Services obsłużyło w cyfrowych kanałach 400 milionów użytkowników w ponad 170 krajach. Poza rynkiem chińskim rocznie docieramy do ponad 85 milionów klientów. Stworzyliśmy globalną platformę opartą na rozwiązaniach chmurowych. Stworzyliśmy najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia informacji i prywatności. Na całym świecie pracują lokalne zespoły specjalistów, które pomagają użytkownikom i deweloperom – dodał Jervis Su.
Zespół Mobile Services to międzynarodowa struktura złożona z fachowców IT. Pomagają oni deweloperom w tworzeniu oprogramowania, które w pełni wykorzysta olbrzymi potencjał urządzeń mobilnych Huawei.
Więcej informacji na HuaweiHeroMaker.com