Huawei i Purple przedstawiły nowe rozwiązanie marketingowe do maksymalizacji wartości biznesowej
W erze "nowoczesnego handlu" wszystko ukierunkowane jest na doświadczenie i duże ilości danych. Szybka konwergencja światów online i offline powoduje z kolei transformację dotychczasowych modeli biznesowych, co wiąże się m.in. z poprawą ogólnych doświadczeń klientów i obniżeniem kosztów operacyjnych.
W takich sferach jak centra handlowe i supermarkety, lotniska i miasta bezprzewodowe, wprowadzane są więc innowacje w modelu biznesowym handlu napędzane przez komercyjne Wi-Fi. Ponadto rozwiązanie Huawei CloudCampus jest idealne do połączenia w jedną całość wielu sieci lokalnych obsługujących poszczególne obiekty, gdyż zapewnia inteligentną, uproszczoną, szerokopasmową, otwartą i bezpieczną architekturę sieci. Na bazie infrastruktury CloudCampus zbudowane są zastosowania biznesowe Purple, które poprzez analitykę dużych zbiorów danych pomagają firmom w budowaniu ich precyzyjnych strategii marketingowych.
Huawei CloudCampus oferuje takie możliwości jak wydajna sieć bezprzewodowa z konwergencją IoT. Huawei AP4050DN-E posiada tutaj trzy wbudowane gniazda do podłączenia modułów IoT do sieci Wi-Fi i IoT. Pozwala to na eliminację powtarzających się inwestycji i zmniejszenie całkowitego kosztu posiadania.
Ponadto, Huawei CloudCampus zapewnia platformę sieciową zarządzaną w chmurze, która oferuje bogaty wybór interfejsów projektowania aplikacji (API), obejmujących uwierzytelnianie i księgowość, lokalizację terminali i ich status. Te API stanowią podstawę do współpracy z platformami biznesowymi partnerów branżowych i pomagają dostarczać zastosowania biznesowe, takie jak elastyczna księgowość, analiza przepływu klientów i precyzyjne przesyłanie informacji. Zarządzana przez chmurę sieć Huawei wspiera tryb wdrażania chmury prywatnej, zapewniając bezpieczeństwo danych firm.
– Jesteśmy zaszczyceni, że możemy nawiązać globalne partnerstwo z Huawei – firmą, która angażuje się w budowę w pełni połączonego, inteligentnego świata. Pozwala to Purple uwolnić pełen potencjał sieci Wi-Fi. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z nowych możliwości – powiedział Eric Law, Globalny Dyrektor ds. Dochodów Purple.
– Współpraca stymuluje koniunkturę w biznesie. Rozwiązanie CloudCampus firmy Huawei posiada otwartą architekturę na wszystkich poziomach i może skutecznie współpracować z ofertami partnerów. Wierzymy, że wspólne rozwiązanie z Purple może stanowić solidną podstawę dla innowacji usługowych globalnych klientów biznesowych. Patrząc w przyszłość, Huawei ma nadzieję współpracować z wieloma czołowymi partnerami z tej branży – oświadczył Zhong Kaisheng, prezes linii produktów Switch & Enterprise Gateway firmy Huawei.
Wiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G
VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Hybrydowa chmura dla firm
Firma 3S Data Center należąca do Grupy 3S, uruchomiła środowisko Microsoft AzureStack na platformie Huawei. Jest to kolejne rozszerzenie zestawu usług w ramach chmury dla biznesu Cloud2B. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga CMHK zbudować kompleksową sieć transportową gotową do obsługi 5G
China Mobile Hong Kong Company Limited (CMHK) ogłosiła, że będzie współpracować z Huawei w celu zbudowania kompleksowej sieci transportowej gotowej do obsługi technologii 5G, obejmującej transport 5G, prywatne linie dla przedsiębiorstw oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. czytaj więcejWiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G
VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej