Raport zatytułowany "Ovum Decision Matrix" dotyczący wyboru rozwiązań do analityki konsumenta dla firmy Telco w latach 2017-2018, ocenia najlepszych dostawców i ich technologię oraz jej wpływ na rynek i realizację strategii. Na podstawie przeprowadzonych badań i ocen, dostawcy zostali sklasyfikowani jako liderzy lub pretendenci rynkowi.
Ovum wskazał, że technologia Huawei ma zalety w platformach chmurowych do analizy dużych zbiorów danych i zarządzania nimi. Ponadto, firma dobrze rozumie potrzeby biznesowe operatorów telekomunikacyjnych. Dzięki temu mogą oni wykorzystywać informacje o klientach w swoich działaniach marketingowych, przez co zwiększają wydajność operacyjną i zadowolenie z poziomu usług. Pomaga to im także w świadczeniu innowacyjnych usług cyfrowych ze względu na możliwość dokładnej analizy zachowań różnych grup konsumentów.
Jest to niezwykle ważne, ponieważ operatorzy telekomunikacyjni, aby uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku, muszą poprawiać dotychczasowe doświadczenia obecnych klientów, a także pozyskiwać nowych. Wpływa to więc na zwiększające się u nich potrzeby w zakresie kompleksowej analizy konsumentów opartej na dużych zbiorach danych.
Huawei, w związku z tak licznymi potrzebami stworzył platformę FusionInsight-Universe Analytics. W oparciu o nią operatorzy mogą szybko generować informacje o klientach pochodzące z różnych źródeł danych – takich jak BSS, OSS i MIS – i wykorzystywać je m.in. do obsługi operacji cyfrowych w przedsiębiorstwie lub wprowadzania innowacji w zakresie usług danych oraz wielu innych zadań, aby sprostać wyzwaniom rynku.
Pełny raport można znaleźć pod linkiem: https://ovum.informa.com/resources/product-content/spt001-000003