Huawei znów w górę  w rankingu „Best Global Brands Report”
Huawei znów w górę  w rankingu „Best Global Brands Report”
Huawei

Huawei znów w górę w rankingu „Best Global Brands Report”

28.09.2017
Huawei coraz wyżej w rankingu najlepszych światowych marek. W najnowszym raporcie „Best Global Brands Report”, przygotowanym przez globalną firmę doradczą Interbrand, Huawei awansował na 70. miejsce, dwa oczka wyżej niż przed rokiem. To także trzeci wzrostowy rok z rzędu.

Wyższa pozycja Huawei w rankingu wynika z 14-procentowego wzrostu wartości marki w ostatnim roku. Wartość tę szacuje się obecnie na około 6,676 miliardów USD. Huawei poprawił swoją pozycję już trzeci rok z rzędu licząc od momentu, gdy zadebiutował w rankingu w 2014 roku jako pierwsza firma z kontynentalnych Chin.

Założona w 1974 roku firma Interbrand to największa na świecie agencja doradcza oferująca zintegrowane usługi z zakresu zarządzania marką. Publikowane przez Interbrand rankingi najlepszych globalnych marek cieszą się uznaniem na całym świecie i są powszechnie wykorzystywane jako wskaźnik ich wartości.

Podobnie jak w latach ubiegłych, marki z branży technologicznej nadal dominują w raporcie „Best Global Brands Report” i są najliczniejszą grupą  w pierwszej setce rankingu. Ponieważ Huawei jest firmą technologiczną nastawioną na osiąganie znakomitych wyników w dziedzinie badań i rozwoju, uznanie ze strony Interbrand stanowi dowód na zwiększającą się przewagę technologiczną i rosnącą globalną rolę Huawei.

Według Interbrand, Huawei jest motorem działań na rzecz światowej transformacji cyfrowej i budowania lepiej skomunikowanego świata, dzięki tworzeniu udoskonalonych sieci.  Wartość firmy Huawei stale rośnie dzięki stale rosnącej wydajności i przełomowym osiągnięciom na rynku elektroniki użytkowej. W pierwszej połowie 2017 roku sprzedaż smartfonów Huawei wzrosła do 70,01 milionów sztuk, co oznacza wzrost o 20,6% w ujęciu rocznym i stanowi wynik przewyższający średnią dla całej branży. Systematycznie rośnie też popularność najważniejszych serii smartfonów Huawei z segmentu premium, HUAWEI P i HUAWEI Mate, co zwiększa znaczenie Huawei na rynkach towarów luksusowych.

Według analityków branżowych z firmy IDC, w drugim kwartale 2017 roku Huawei był największym producentem smartfonów w Chinach i trzecim co do wielkości na świecie, a jego  udział w światowym rynku smartfonów wzrósł do 11,3%  z  9,8% przed rokiem. Dzięki temu dystans dzielący Huawei i Apple wynosi obecnie zaledwie 1 procent.

Huawei uzupełnił też swoją ofertę o trzy modele produktów linii MateBook, komputerów osobistych łączących stylowy wygląd z lekką konstrukcją i wysoką wydajnością. Wprowadzenie na rynek serii HUAWEI MateBook spotkało się ze sporym uznaniem, a także ciepłym przyjęciem ze strony mediów i klientów.

Produkty Huawei są doceniane przez wiele prestiżowych instytucji, a firma regularnie pojawia się na listach światowych marek cieszących się największym uznaniem. W najnowszej edycji listy 500 największych firm świata magazynu Fortune, Huawei po raz pierwszy trafił do pierwszej setki, wykonując skok z pozycji 129. na 83.  Ponadto Huawei jako jedyna chińska marka został uwzględniony na liście najcenniejszych globalnych marek ogłoszonej przez magazyn Forbes w 2017 roku.

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise prezentuje platformę tworzącą fundamenty dla cyfrowego świata

[Warszawa, 14 marca 2019 r.] – Huawei Enterprise Business Group (EBG) zaprezentował platformę cyfrową, którą opracował bazując na wieloletnim doświadczeniu i praktykach w zakresie transformacji cyfrowej. Platforma, której podstawę stanowi chmura, umożliwia organizacjom osiągnięcie synergii biznesowej i sprawnych innowacji poprzez optymalizację integracji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i zgromadzonych danych, budując podstawy cyfrowego świata. Tym samym wspiera ona przedsiębiorst czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise prezentuje platformę tworzącą fundamenty dla cyfrowego świata

[Warszawa, 14 marca 2019 r.] – Huawei Enterprise Business Group (EBG) zaprezentował platformę cyfrową, którą opracował bazując na wieloletnim doświadczeniu i praktykach w zakresie transformacji cyfrowej. Platforma, której podstawę stanowi chmura, umożliwia organizacjom osiągnięcie synergii biznesowej i sprawnych innowacji poprzez optymalizację integracji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i zgromadzonych danych, budując podstawy cyfrowego świata. Tym samym wspiera ona przedsiębiorst czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcej