Okazuje się, że Polacy chętnie sięgają po tablet – według badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei Polska, prawie 70% osób posiadających to urządzenie, korzysta z niego co najmniej kilka razy w tygodniu[1]. 44% użytkowników umila sobie w ten sposób wolny czas, 40% sięga po tablet, gdy chce się zrelaksować, a 39% sprawdza za jego pomocą bieżące wiadomości ze świata.
Wygoda we własnym domu
W idealnym świecie, wszystko, czego potrzebujemy, powinno być na wyciągnięcie ręki. Szybki i wygodny dostęp do najświeższych wiadomości, ulubionych przepisów czy poczty e-mail, ułatwia wypełnianie codziennych obowiązków. Okazuje się, że wiele z nas sięga po tablet właśnie w domowym zaciszu – aż 76%.
Niemal 70% badanych za pomocą tabletu przegląda portale społecznościowe, a 40% osób używa go do gier lub oglądania filmów. Najnowsze tablety Huawei są projektowane z myślą o dostarczeniu jak najlepszych wrażeń z odtwarzanych multimediów. Huawei MediaPad M3 Lite został wyposażony w aż cztery głośniki stereo, powstałe we współpracy z legendą w zakresie dźwięku – firmą Harman Cardon. Co ważne, trzymanie tabletu poziomo lub pionowo nie ma znaczenia – M3 lite automatycznie wykryje i dostosuje brzmienie głośników.
Zero nudy w podróży
Ponad 50% użytkowników tabletów aktywnie korzysta z nich także podczas podróży. Uczestnicy badania deklarowali, że wykorzystują wtedy tablet do słuchania muzyki (37%), oglądania video (35%), a także do czytania książek (34%). Najnowsze tablety Huawei z serii M3 lite i T3 są wyposażone w technologię ClariVu, która, poprzez redukcję niebieskiego światła, zapewni komfort oczom. Tablet to także dostęp do nawigacji i map, z których korzysta ponad 40% użytkowników tych urządzeń. Nic dziwnego, że tablety sprawdzają się w podróży. MediaPad M3 lite został wyposażony w baterię o pojemności 6660mAh, która pozwoli nawet na 8 godzin oglądania multimediów.
Nie tylko użyteczność, ale także wygląd tabletu ma znaczenie. Huawei MediaPad M3 lite wyróżnia się minimalistycznym designem. Wykonany został z aluminium, a jego krawędzie są elegancko zaokrąglone. Tablet jest niezwykle cienki i lekki. Jego grubość to zaledwie 7.1mm, a waga wynosi 460g, czyli mniej więcej tyle, ile kubek kawy.
Centrum rodzinnej rozrywki
Jak wynika z badań, co piąty Polak uważa tablet za doskonałe narzędzie, aby zająć czas i uwagę dziecka. Nowe tablety Huawei z serii MediaPad T3 wyposażone są w specjalny „Kącik dla dziecka”, w których znajdują się tylko aplikacje, dodane przez rodziców. Uniemożliwia to dostęp najmłodszych do nieodpowiednich treści. Interaktywna gra, ulubiona kreskówka czy film edukacyjny zajmą dziecko na długo, np. w poczekalni lub podczas długiej i nużącej podróży.
Kiedy dzieci pójdą już spać, czas na relaks dla rodziców. Dla wielu osób tablet jest bowiem nieodłącznym kompanem spędzania wieczoru. Ekran tabletu M3 lite, o rozmiarze 10 cali i rozdzielczości 1920x1200px, pozwala na ustawienie aż 4096 poziomów jasności ekranu. Opcja ta przyda się szczególnie miłośnikom czytania interesujących lektur lub oglądania filmów w kompletnej ciemności. Czy można znaleźć lepsze urządzenie, które jest nowoczesnym centrum zarządzania rodziną?
Huawei MediaPad M3 lite 10’ jest dostępny w najlepszych salonach sprzedaży w cenie 1399zł (wersja WiFi) i 1599zł (wersja LTE) w kolorze szarym.
Tablety z rodziny MediaPad T3 są dostępne w najlepszych salonach sprzedaży w cenach:
- Huawei MediaPad T3 7’: 449zł w kolorze srebrnym i szarym
- Huawei MediaPad T3 8’: 749zł w kolorze szarym
- Huawei MediaPad T3 10’: 899zł w kolorze szarym
[1] Badanie SW Research wykonane na zlecenie Huawei Polska w dniach 19-20.04 2017 na grupie 517 osób w wieku 15-45 lat
Huawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20
W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcejHuawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej
Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych
Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcejHuawei Rekordowa sprzedaż Huawei P20 Pro i P20
W ciągu zaledwie 30 dni od premiery, Huawei sprzedał ponad 100 000 sztuk smartfonów P20 Pro i P20 w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i nordyckich. Są to najbardziej pożądane przez klientów smartfony z linii P – sprzedaż P20 Pro przebiła aż 17-krotnie wyniki ubiegłorocznego flagowca – P10 Plus. czytaj więcejHuawei Nowa wersja Huawei Cloud z możliwością zakupu dodatkowej przestrzeni
Huawei Consumer Business Group wprowadza nową wersję Huawei Cloud w 24 krajach europejskich, w tym w Polsce. Użytkownicy usługi mogą bezpłatnie korzystać z 5GB pamięci dostępnej w chmurze oraz zwiększyć przestrzeń o 50GB, 200GB i 2TB. czytaj więcejWiadomości firmowe HUAWEI Global Industry Vision 2025: roboty przewodnicy dla niewidomych i inne wizje inteligentnego świata
Huawei opublikował raport Global Industry Vision (GIV) 2025, zawierający ilościowe i jakościowe prognozy dotyczące przyszłości przemysłu i społeczeństwa. Według raportu, do 2025 r. wszystkie urządzenia będą wyposażonew czujniki zbierające bodźce z otoczenia oraz będą wzajemnie połączone, prowadząc nas do w pełni inteligentnego świata. czytaj więcej
Wiadomości firmowe DS 7 jako pierwszy samochód wyposażony w HUAWEI Connected Car
DS 7 to pierwszy samochód wyposażony w Huawei Connect Car. Zaprezentowano go na konferencji Huawei Eco-Partner 2018. Jest to pierwszy efekt współpracy Huawei i Grupy PSA przy największym na świecie projekcie samochodowym kooperującym z OEM (Original Equipment Manufacturer,), który został ogłoszony w listopadzie 2017 roku. DS 7 jest dowodem zaangażowania firmy Huawei w ciągłe innowacje i inwestycje w sektorze motoryzacyjnym.czytaj więcej
Wiadomości firmowe HUAWEI Demo Truck Road Show ponownie w Polsce
W dniach 16-20 kwietnia br. do Polski ponownie zawita HUAWEI Demo Truck. W ciągu 5 dni zaproszeni goście będą mogli zapoznawać się z najnowszymi trendami oraz innowacyjnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi (ICT), które mają wspomóc transformację cyfrową. Hasłem tegorocznego Road Show jest „Roads to a Better Future”.czytaj więcej
Huawei Huawei wybuduje podmorski światłowód w Chile
Huawei Marine, spółka typu joint venture założona przez Huawei Technologies, ogłosiła współpracę z CTR (Comunicación y Telefonía Rural S.A.) w celu budowy Fiber Optic Austral (FOA). Jest to najdalej wysunięty na południe podwodny kabel światłowodowy na świecie, który połączy trzy regiony w południowym Chile. czytaj więcejHuawei Wyniki finansowe Huawei – 92,5 mld USD przychodu za 2017 rok
Firma Huawei opublikowała wyniki finansowe za 2017 rok. Całkowite roczne przychody spółki wyniosły 603,6 mld juanów chińskich (CNY), czyli 92,5 mld USD*. Oznacza to wzrost o 15,7% w porównaniu do 2016. Zysk netto firmy wyniósł natomiast 47,5 mld CNY (7,3 mld USD), co stanowi 28,1% wzrost r/r. Ponadto, w minionym okresie inwestycje Huawei w badania i rozwój wyniosły 89,7 mld CNY (13,8 mld USD). Jest to o 17,4% więcej w porównaniu z poprzednim rokiem. Łączne nakłady firmy na ten obszar w ciągu ostatniej dekady przekroczyły 394 mld CNY (60,4 mld USD). czytaj więcejHuawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce
Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcejHuawei Huawei przeprowadził w Chinach kolejne testy sieci 5G
Huawei jako pierwsza firma na świecie przeprowadziła test specyfikacji Non-Stand Alone 5G (NSA) przygotowanej w ramach 3GPP. Odbył się on w dystrykcie Huairou w Pekinie i stanowi element trzeciej fazy testów nad 5G. Celem eksperymentu jest komercyjne wdrożenia sieci nowej generacji do 2020 roku. Jest to termin, który Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny ITU przyjął jako docelowy dla tego przedsięwzięcia.czytaj więcej
Huawei „Seeds for the Future Polska” 2018 szansą dla najzdolniejszych studentów uczelni technicznych
Międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI „Seeds for the Future” po raz piąty wystartował w Polsce. Jego celem jest wyłonienie najzdolniejszych studentów uczelni wyższych o profilu technicznym oraz zachęcanie ich do rozwijania wiedzy z obszaru technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestnicy konkursu mają szansę na zdobycie praktycznego doświadczenia podczas dwutygodniowych warsztatów w siedzibie HUAWEI w Shenzhen. czytaj więcejNews Smartfony i smart dom - jak technologie mobilne zmieniają nasze mieszkania
W ostatnich latach nasze domy zaczęły się zmieniać w sposób, którego jeszcze dekadę temu trudno było sobie wyobrazić. Za pomocą smartfonów i dedykowanych aplikacji jesteśmy w stanie kontrolować różnorodne urządzenia domowe — od pralek, przez czajniki elektryczne, po inteligentne systemy oświetlenia. czytaj więcejNews Sprzedaj bilet na koncert
Sprzedawanie biletów przez Internet to obecnie rozwiązanie cieszące się coraz większą popularnością wśród internautów. Nowoczesną platformę do sprzedaży biletów wyróżnia intuicyjność, szybkość i nowoczesność. Czym jeszcze cechuje się ta platforma? Dlaczego warto z niej korzystać? Jakie są jej główne zalety? Odpowiadamy w naszym artykule!1. System sprzedaży biletów online – podstawowe informacje
2. Sprzedaj bilet na koncert – szybko, nowocześnie i wygodnie
3. Najnowocześniejszy system biletowy i rezerwacji wejść – zalety
System sprzedaży biletów online to duże ułatwienie, które zapewnia wiele nowych możliwości. czytaj więcej