Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Huawei

Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska

15.05.2017
Huawei sprawdził, w jakich okolicznościach i w jaki sposób Polacy korzystają z tabletów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research, tablet to świetny pomysł na zapewnienie rozrywki całej rodzinie. Wśród nowych urządzeń Huawei każdy znajdzie coś dla siebie. Od stylowego i idealnego do odtwarzania multimediów modelu MediaPad M3 lite do przystosowanych dla rodziny tabletów z linii T3.

Okazuje się, że Polacy chętnie sięgają po tablet – według badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei Polska, prawie 70% osób posiadających to urządzenie, korzysta z niego co najmniej kilka razy w tygodniu[1]. 44% użytkowników umila sobie w ten sposób wolny czas, 40% sięga po tablet, gdy chce się zrelaksować, a 39% sprawdza za jego pomocą bieżące wiadomości ze świata.

Wygoda we własnym domu

W idealnym świecie, wszystko, czego potrzebujemy, powinno być na wyciągnięcie ręki. Szybki i wygodny dostęp do najświeższych wiadomości, ulubionych przepisów czy poczty e-mail, ułatwia wypełnianie codziennych obowiązków. Okazuje się, że wiele z nas sięga po tablet właśnie w domowym zaciszu – aż 76%.

Niemal 70% badanych za pomocą tabletu przegląda portale społecznościowe, a 40% osób używa go do gier lub oglądania filmów. Najnowsze tablety Huawei są projektowane z myślą o dostarczeniu jak najlepszych wrażeń z odtwarzanych multimediów. Huawei MediaPad M3 Lite został wyposażony w aż cztery głośniki stereo, powstałe we współpracy z legendą w zakresie dźwięku – firmą Harman Cardon. Co ważne, trzymanie tabletu poziomo lub pionowo nie ma znaczenia – M3 lite automatycznie wykryje i dostosuje brzmienie głośników. 

Zero nudy w podróży

Ponad 50% użytkowników tabletów aktywnie korzysta z nich także podczas podróży. Uczestnicy badania  deklarowali, że wykorzystują wtedy tablet do słuchania muzyki (37%), oglądania video (35%), a także do czytania książek (34%). Najnowsze tablety Huawei z serii M3 lite i T3 są wyposażone w technologię ClariVu, która, poprzez redukcję niebieskiego światła, zapewni komfort oczom. Tablet to także dostęp do nawigacji i map, z których korzysta ponad 40% użytkowników tych urządzeń.  Nic dziwnego, że tablety sprawdzają się w podróży. MediaPad M3 lite został wyposażony w baterię o pojemności 6660mAh, która pozwoli nawet na 8 godzin oglądania multimediów.

Nie tylko użyteczność, ale także wygląd tabletu ma znaczenie. Huawei MediaPad M3 lite  wyróżnia się minimalistycznym designem. Wykonany został z aluminium, a jego krawędzie są elegancko zaokrąglone. Tablet jest niezwykle cienki i lekki. Jego grubość to zaledwie 7.1mm, a waga wynosi 460g, czyli mniej więcej tyle, ile kubek kawy. 

Centrum rodzinnej rozrywki

Jak wynika z badań, co piąty Polak uważa tablet za doskonałe narzędzie, aby zająć czas i uwagę dziecka. Nowe tablety Huawei z serii MediaPad T3 wyposażone są w specjalny „Kącik dla dziecka”, w których znajdują się tylko aplikacje, dodane przez rodziców. Uniemożliwia to dostęp najmłodszych do nieodpowiednich treści. Interaktywna gra, ulubiona kreskówka czy film edukacyjny zajmą dziecko na długo, np. w poczekalni lub podczas długiej i nużącej podróży.

Kiedy dzieci pójdą już spać, czas na relaks dla rodziców. Dla wielu osób tablet jest bowiem nieodłącznym kompanem spędzania wieczoru. Ekran tabletu M3 lite, o rozmiarze 10 cali i rozdzielczości 1920x1200px, pozwala na ustawienie aż 4096 poziomów jasności ekranu. Opcja ta przyda się szczególnie miłośnikom czytania interesujących lektur lub oglądania filmów w kompletnej ciemności. Czy można znaleźć lepsze urządzenie, które jest nowoczesnym centrum zarządzania rodziną?

Huawei MediaPad M3 lite 10’ jest dostępny w najlepszych salonach sprzedaży w cenie 1399zł (wersja WiFi) i 1599zł (wersja LTE) w kolorze szarym.

Tablety z rodziny MediaPad T3 są dostępne w najlepszych salonach sprzedaży w cenach:

  • Huawei MediaPad T3 7’: 449zł w kolorze srebrnym i szarym
  • Huawei MediaPad T3 8’: 749zł w kolorze szarym 
  • Huawei MediaPad T3 10’: 899zł w kolorze szarym 
 

[1] Badanie SW Research wykonane na zlecenie Huawei Polska w dniach 19-20.04 2017 na grupie 517 osób w wieku 15-45 lat

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

Huawei Szczepan Karpiel-Bułecka ambasadorem marki Honor

Honor nawiązał współpracę z wielokrotnym Mistrzem Polski freeskiingu – Szczepanem Karpielem-Bułecką. To kolejny krok marki do świata ekstremalnych sportów oraz element długofalowej kampanii marketingowej. Honor jest także sponsorem tytularnym najbardziej widowiskowych zawodów sezonu zimowego, Honor Winter Sports Festival Powered by Huawei, które odbędą się w dniach 17-18 lutego w Białce Tatrzańskiej. czytaj więcej

Huawei Polska premiera HUAWEI Mate 9 Pro i HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN

Szybkość, niezawodność i spektakularny design – te trzy cechy powinny bez wątpienia towarzyszyć smartfonom zaprojektowanym dla świata biznesu. Takimi modelami są HUAWEI Mate 9 Pro oraz HUAWEI Mate 9 PORSCHE DESIGN, które dziś miały swoją oficjalną polską premierę. Konferencja odbyła się w salonie Porsche Centrum Warszawa, a luksusowe samochody marki Porsche były wspaniałym dopełnieniem dla dwóch nowych smartfonów. W wydarzeniu uczestniczyli także przedstawiciele T-Mobile Polska – pierwszego operatora wprowadzającego na rynek Mate 9 Porsche Design. Wyjątkowemu wzornictwu urządzeń z serii Mate przyjrzał się projektant ze studia Kaniewski Design – Mateusz Przystał. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group przewiduje silny wzrost wyników za 2016

Huawei Consumer Business Group publikuje oczekiwane wyniki za 2016 rok. Przewiduje przychody ze sprzedaży na poziomie 178 miliardów RMB oraz 42 proc. wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Huawei informuje również, że w ciągu ostatnich pięciu lat osiągnął stabilny wzrost. Dostawy smartfonów wyniosły 139 milionów urządzeń, czyli wzrosły o 29 proc. w stosunku do ubiegłego roku. Według danych IDC, globalnie wzrost udziałów na rynku smartfonów wyniósł tylko 0.6 proc, oznacza to, że Huawei zanotował rekordowy wynik. czytaj więcej

Huawei CES 2017: Huawei ogłasza nową erę w komunikacji mobilnej Inteligentne telefony

Podczas tegorocznych targów CES, Richard Yu, Prezes Huawei, zapowiedział działania zmieniające dotychczasowy sposób korzystania z urządzeń mobilnych. Yu zwrócił uwagę m.in. na sztuczną inteligencję i jej praktyczne zastosowanie w urządzeniach mobilnych. Te plany będą realizowane wspólnie z liderami branży – Amazon i Google Daydream. czytaj więcej

Huawei Multimedialny Huawei MediaPad M3 w sprzedaży w Polsce

Tablet Huawei MediaPad M3, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów IFA 2016, jest już dostępny w Polsce. Urządzenie wyróżnia się bezkonkurencyjną jakością dźwięku oraz zaawansowanymi funkcjami odtwarzania multimediów. Nowy tablet Huawei to produkt z najwyższej półki, zachwyca niezwykłą jakością dźwięku, pięknym, minimalistycznym designem oraz płynnością działania. czytaj więcej

Huawei Honor sponsorem tytularnym Winter Sports Festival

Nadszedł czas, by zaznaczyć w kalendarzu 17 i 18 lutego. Właśnie wtedy w Ośrodku Narciarskim Kotelnica Białczańska odbędą się najbardziej widowiskowe zawody sezonu zimowego. Na wielkiej skoczni, która stanie w sercu narciarskiej stolicy Polski rywalizować będą narciarze, snowboardziści i rowerzyści z całej Europy! Sponsorem tytularnym tegorocznej edycji jest marka smartfonów Honor powered by Huawei. czytaj więcej

Huawei Tajemnica designu Honora 8

Smartfon to dzisiaj dużo więcej, niż wielofunkcyjne urządzenie mobilne. Służy nie tylko do codziennej komunikacji, wykonywania zdjęć, czy obsługi domowego sprzętu audio-wideo. W dobie nowoczesnych technologii, używamy go w każdej niemal sytuacji. Dlatego musi spełniać jeszcze jeden aspekt: odzwierciedlać styl właściciela. Nowocześni użytkownicy smartfonów wybierają design, który wyraża dynamikę, energię i unikalność. Taki właśnie jest Honor 8. czytaj więcej

Huawei Xueming Xu obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Huawei Polska

Huawei informuje o zmianie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego polskiego oddziału firmy. Od grudnia 2016 roku. Xueming Xu zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Junfeng Li. Do jego obowiązków należeć będzie zarządzanie i wyznaczanie strategii dla wszystkich trzech grup biznesowych firmy - Carrier, Enterprise oraz Consumer. czytaj więcej

Huawei Zwycięzcy konkursu Huawei Seeds for the Future z krajów Unii Europejskiej zaprezentowali „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”

Podczas oficjalnego spotkania z przedstawicielami Europarlamentu, grupa 74 studentów uczelni technicznych z krajów Unii Europejskiej zaprezentowała swój „Postulat na rzecz Cyfryzacji Europy”. Dokument jest zbiorem pomysłów, których realizacja, zdaniem młodych specjalistów z sektora teleinformatycznego, przyczyni się do stworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich mieszkańców starego kontynentu. czytaj więcej

Huawei Ruszyła Akademia Huawei na Politechnice Poznańskej

Politechnika Poznańska wspólnie z firmą Huawei oficjalnie zainaugurowały Akademię Huawei – Huawei Authorized Information and Network Academy (HAINA). W ramach programu zarówno studenci jak i eksperci z branży będą szlifować umiejętności w zakresie rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych poprzez certyfikowane kursy Huawei. czytaj więcej

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

News Smartfony i smart dom - jak technologie mobilne zmieniają nasze mieszkania

W ostatnich latach nasze domy zaczęły się zmieniać w sposób, którego jeszcze dekadę temu trudno było sobie wyobrazić. Za pomocą smartfonów i dedykowanych aplikacji jesteśmy w stanie kontrolować różnorodne urządzenia domowe — od pralek, przez czajniki elektryczne, po inteligentne systemy oświetlenia. czytaj więcej

News Sprzedaj bilet na koncert

Sprzedawanie biletów przez Internet to obecnie rozwiązanie cieszące się coraz większą popularnością wśród internautów. Nowoczesną platformę do sprzedaży biletów wyróżnia intuicyjność, szybkość i nowoczesność. Czym jeszcze cechuje się ta platforma? Dlaczego warto z niej korzystać? Jakie są jej główne zalety? Odpowiadamy w naszym artykule!

1. System sprzedaży biletów online – podstawowe informacje
2. Sprzedaj bilet na koncert – szybko, nowocześnie i wygodnie
3. Najnowocześniejszy system biletowy i rezerwacji wejść – zalety

System sprzedaży biletów online to duże ułatwienie, które zapewnia wiele nowych możliwości. czytaj więcej

News Smartfon wygra z telewizorem, ale nie z przyjaciółmi

Dwie trzecie Polaków jest gotowych zrezygnować z oglądania telewizji dla smartfona, nieco więcej, prawie trzy czwarte, z jedzenia słodyczy. Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei, pokazuje jednak, że dla znakomitej większości z nas smartfon schodzi na drugi plan, gdy stawką są bezpośrednie relacje z bliskimi. czytaj więcej