Uczestnicy podzielili się swoimi poglądami na temat możliwości i wyzwań stojących przed rozwojem widma 5G, postępami i planami działania w zakresie tego standardu oraz pomysłami komercyjnego wdrożenia tej sieci. Celem dyskusji była pomoc operatorom w osiąganiu nowych przełomów technologicznych w zakresie połączeń, rozwoju biznesu, doświadczeń użytkowników, współpracy i wielu innych różnorodnych dziedzin.
Dodatkowo, prelegenci z Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (ITU), Banku Światowego i departamentów komunikacji z wielu krajów podkreślili, że rynki wschodzące, jak również kraje rozwinięte, będą czerpać korzyści z możliwości, jakie niesie ze sobą gospodarka cyfrowa. Organizacje branżowe, władze rządowe, operatorzy i dostawcy dążą aktualnie do stworzenia nowego środowiska branżowego, poszukiwania nowych modeli współpracy i opracowywania innowacyjnych rozwiązań biznesowych.
Huawei zwrócił natomiast uwagę na fakt, że dostęp do Internetu za pośrednictwem sieci stacjonarnych i komórkowych stanie się wkrótce prawem podstawowym. W 2017 r. ponad 450 mln osób było podłączonych do mobilnego Internetu, a ponad 30 mln rodzin miało dostęp do usług szerokopasmowych. Jednakże 3 miliardy ludzi na świecie nadal nie ma dostępu do sieci, a 870 milionów nie posiada nawet telefonów komórkowych. 1,1 mld rodzin nadal nie posiada łączy szerokopasmowych. Wraz z rosnącą popularnością telefonii komórkowej i wzrostem PKB per capita na rynkach wschodzących o dużej gęstości zaludnienia duża część dochodów jest przeznaczana zarówno na usługi głosowe, jak i usługi transmisji danych. Daje to duże możliwości operatorom. Szacuje się, że w ciągu najbliższych pięciu lat ponad 1 miliard osób na rynkach wschodzących zostanie podłączonych do sieci, a wynikający z tego ruch zwiększy się od pięciu do dziesięciu razy.
Dlatego też firma już teraz oferuje takie rozwiązania jak Huawei RuralStar, które zostało opracowane dla oddalonych obszarów wiejskich w celu zwiększenia zasięgu sieci lokalnej. Zostało ono już wdrożone w Afryce i obsługuje aktualnie około 80 milionów użytkowników. Planowane jest także uruchomienie 40 000 zmodernizowanych stacji bazowych w późniejszym okresie br., które mają obsługiwać 180 mln użytkowników.
– Aby wykorzystać ogromne możliwości na rynkach wschodzących, operatorzy muszą oferować lepsze usługi oparte na scenariuszu oraz przyspieszyć zwrot z inwestycji (ROI). Huawei koncentruje się na trzech głównych obszarach, aby pomóc operatorom sprostać rosnącym wymaganiom stawianym przez ich sieci. Współpracujemy z partnerami branżowymi w celu stworzenia otwartych, kooperacyjnych i przynoszących obopólne korzyści ekosystemów dla infrastruktury teleinformatycznej oraz tworzenia rozwiązań biznesowych, które pomogą operatorom świadczyć usługi generujące nowe strumienie przychodów przy jednoczesnej poprawie jakości życia na rynkach wschodzących – powiedział Zhou Jianjun, wiceprezes Huawei Carrier BG.
Huawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej
Huawei Cyfrowa transformacja motywem przewodnim HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017 w Pradze
Ponad 100 reprezentantów branży ICT z regionu Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii zebrało się w Pradze, aby wziąć udział w konferencji HUAWEI eco-CONNECT CEE & NORDIC 2017. Odbywające w dniach 30-31 maja spotkanie pod hasłem Leading New ICT, The Road to Digital Transformation to międzynarodowa platforma wymiany doświadczeń, trendów oraz najlepszych praktyk w zakresie cyfrowej transformacji zainicjowana przez HUAWEI. czytaj więcejHuawei Ostatnie chwile do zgłoszenia się do IV edycji konkursu „Seeds for the Future Polska”
Już tylko dwa dni mają studenci uczelni technicznych na zgłoszenie do programu Seeds for the Future. Na zwycięzców międzynarodowego konkursu czekają warsztaty technologiczne w siedzibie HUAWEI w Shenzhen oraz staż w instytucie badawczym NASK. czytaj więcejHuawei Huawei P9 lite 2017 - Smartfonowy hit 2016 roku powrócił w nowej odsłonie
Technologia mobilna rozwija się w zawrotnym tempie. Jeszcze kilka lat temu modele ze średniej półki nie mogły być porównywane z funkcjonalnością flagowych smartfonów. Dziś telefon za nieco ponad tysiąc złotych wiele funkcji współdzieli ze swoim droższym odpowiednikiem. Takim urządzeniem jest Huawei P9 lite 2017, czyli odświeżona wersja znakomicie przyjętego w 2016 roku Huawei P9 lite. czytaj więcejHuawei Huawei odkrywa drogę do cyfrowej transformacji podczas HUAWEI eco – CONNECT CEE & Nordic 2017
HUAWEI, jako wiodący dostawca rozwiązań technologii informacyjno-komunikacyjnych konsekwentnie buduje otwarty ekosystem wspierający rozwój społeczeństwa przyszłości. Podczas konferencji HUAWEI eco – CONNECT CEE & NORDIC 2017, która odbędzie się w dniach 30-31 maja w Pałacu Žofín w Pradze, firma połączy siły z globalnymi partnerami, aby wspólnie odkryć drogę do cyfrowej transformacji. czytaj więcejHuawei Huawei prezentuje nową stylową serię MateBooków
Huawei przedstawił dzisiaj trzy nowe MateBooki, poszerzając swoje portfolio urządzeń mobilnych. Huawei MateBook X, Huawei MateBook E oraz Huawei MateBook D na nowo definiują pojęcie mobilności komputerów osobistych. Nowa seria urządzeń jest kontynuacją osiągnięć Huawei we wprowadzaniu na rynek produktów klasy premium. Wśród zaprezentowanych urządzeń znajduje się nie tylko innowacyjny laptop 2 w 1, ale też pierwsze komputery osobiste marki Huawei. Najnowsza seria MateBooków pojawi się na rynku już latem 2017 roku. czytaj więcejHuawei Ruszyła przedsprzedaż Huawei Watch 2 z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei Sport w prezencie
W przedsprzedaży pojawił się Huawei Watch 2 - nowa odsłona inteligentnego zegarka Huawei z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Nic tak nie uprzyjemnia treningu jak ulubiona muzyka, dlatego w zestawie przedsprzedażowym znajdą się bezprzewodowe słuchawki Huawei Sport, dzięki którym każda nuta zabrzmi głęboko i czysto. czytaj więcejHuawei Jak Polacy korzystają z tabletów - Badania na zlecenie Huawei Polska
Huawei sprawdził, w jakich okolicznościach i w jaki sposób Polacy korzystają z tabletów. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez SW Research, tablet to świetny pomysł na zapewnienie rozrywki całej rodzinie. Wśród nowych urządzeń Huawei każdy znajdzie coś dla siebie. Od stylowego i idealnego do odtwarzania multimediów modelu MediaPad M3 lite do przystosowanych dla rodziny tabletów z linii T3. czytaj więcejHuawei Wystartowała IV edycja konkursu „Seeds for the Future Polska”
„Seeds for the Future” to międzynarodowy konkurs firmy HUAWEI organizowany w Polsce po razy czwarty. Jego celem jest wyłonienie uzdolnionych studentów na uczelniach wyższych i zapewnienie im możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia w zakresie nowych technologii. czytaj więcejHuawei Huawei P10 w kolorze roku 2017 według Pantone już w sprzedaży
W lutym, podczas barcelońskich targów MWC miała miejsce premiera Huawei P10. Podczas wydarzenia zaprezentowano smartfona w wielu kolorach, w tymw Greenery – kolorze 2017 roku według Instytutu Pantone. Huawei P10, w najmodniejszym kolorze sezonu, jest już dostępny w sprzedaży. czytaj więcej
Huawei Huawei na liście najbardziej wartościowych marek 2017 roku przygotowanej przez Forbes
Magazyn Forbes opublikował w ostatnim czasie listę najcenniejszych marek świata w 2017 roku. Huawei uplasował się na 88. miejscu, osiągając wartość 7,3 miliarda dolarów, co daje wzrost o 9%w ujęciu rok do roku. Jest to jedyna chińska marka, uwzględniona w zestawieniu. czytaj więcej