Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce
Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce
Huawei

Polska globalnym liderem sprzedaży Huawei P8 lite - ponad 1,5 miliona sztuk sprzedanych w Polsce

01.08.2017
Huawei P8 lite, który na rynek trafił w 2015 roku, okazał się w Polsce prawdziwym sukcesem. Przez ostatnie dwa lata, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona egzemplarzy tego modelu. Smartfon był hitem sprzedaży wśród ofert operatorów,
ale cieszył się popularnością również na otwartym rynku.

Według najnowszych danych, Huawei dostarczył na polski rynek aż 1,55 miliona sztuk P8 lite. Smartfon jest bezsprzeczne hitem w ofertach operatorów. W ten sposób do użytkowników dotarło aż 81% urządzeń. Huawei P8 lite cieszył się wysoką sprzedażą również na otwartym rynku – wyniosła ona niemal 290 000 urządzeń.

Huawei P8 lite premierę miał w maju 2015 r. i niemal od razu stał się hitem sprzedaży. Urządzenie wyposażono w wydajny ośmiordzeniowy procesor Kirin 620, 2GB pamięci RAM i 16GB pamięci wewnętrznej, którą można rozszerzyć kartami SD. Mocną stroną smartfona była możliwość zastosowania dwóch kart SIM oraz świetny aparat z opcją nagrywania filmów. 

Ogromną zaletą urządzenia jest również bardzo częsta aktualizacja systemu. Od chwili wejścia na rynek, Huawei P8 lite nie tylko otrzymał aktualizację nakładki EMUI, ale również systemu Android. Smartfon nadal regularnie otrzymuje aktualizację zabezpieczeń. Z pewnością powyższe cechy oraz atrakcyjna cena spowodowały, że Huawei P8 lite może poszczycić się taką popularnością wśród konsumentów.

Sprzedaż tego modelu w tak dużym wolumenie miała niebagatelny wpływ na dynamiczny wzrost udziałów rynkowych Huawei w Polsce. Na początku 2015 r. Huawei miał niecałe 2% udziału w rynku smartfonów nad Wisłą, a obecnie Huawei jest drugą markąw Polsce.

- Sukces sprzedażowy Huawei P8 lite potwierdza, że Polacy cenią dobre smartfony w atrakcyjnej cenie. Ponad 1,5 miliona dostarczonych urządzeń to ogromny sukces Huawei w Polsce. Bardzo cieszymy się i dziekujemy, że konsumenci docenili świetną jakość P8 lite. Drogą utartą przez P8 lite podążają kolejne modele – P9 lite, P9 lite 2017 oraz P10 lite. To dla nas bardzo ważne, aby każdy flagowiec z serii P miał swój odpowiednik w linii „lite”. Dzięki temu każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie smartfon – powiedział Jefferson Zhang, Dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group Polska.

Świętując sukces, Huawei przygotował szereg promocji na swoje urządzenia.

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise prezentuje platformę tworzącą fundamenty dla cyfrowego świata

[Warszawa, 14 marca 2019 r.] – Huawei Enterprise Business Group (EBG) zaprezentował platformę cyfrową, którą opracował bazując na wieloletnim doświadczeniu i praktykach w zakresie transformacji cyfrowej. Platforma, której podstawę stanowi chmura, umożliwia organizacjom osiągnięcie synergii biznesowej i sprawnych innowacji poprzez optymalizację integracji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i zgromadzonych danych, budując podstawy cyfrowego świata. Tym samym wspiera ona przedsiębiorst czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise prezentuje platformę tworzącą fundamenty dla cyfrowego świata

[Warszawa, 14 marca 2019 r.] – Huawei Enterprise Business Group (EBG) zaprezentował platformę cyfrową, którą opracował bazując na wieloletnim doświadczeniu i praktykach w zakresie transformacji cyfrowej. Platforma, której podstawę stanowi chmura, umożliwia organizacjom osiągnięcie synergii biznesowej i sprawnych innowacji poprzez optymalizację integracji nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych i zgromadzonych danych, budując podstawy cyfrowego świata. Tym samym wspiera ona przedsiębiorst czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowa inicjatywa Huawei mającą na celu eliminację cyfrowego wykluczenia

Ken Hu, Deputy Chairman Huawei, przedstawił nową inicjatywę Tech4ALL na rzecz eliminacji cyfrowego wykluczenia. W swoim przemówieniu zatytułowanym „Redefining Inclusion” zaprezentował on plany Huawei mające na celu pomóc 500 mln ludzi na całym świecie w czerpaniu korzyści z technologii cyfrowej w ciągu najbliższych pięciu lat. czytaj więcej