Smartfon na dobranoc i dzień dobry
Nasza potrzeba bycia w kontakcie i śledzenia aktywności znajomych czy wydarzeń ze świata jest tak wielka, że 66% z nas tuż przed zaśnięciem nadrabia czytanie służbowych maili, wymienia się wiadomościami z przyjaciółmi czy przegląda serwisy społecznościowe. Prawie trzy czwarte respondentów (74%) przed snem kładzie swój smartfon w pobliżu łóżka, a 11% zabiera go do łóżka i przechowuje do rana na przykład pod poduszką. Zaledwie 5% z nas zostawia wieczorem swój smartfon w pokoju innym niż sypialnia. Ponad połowa badanych (51%) zaraz po przebudzeniu sięga nie po filiżankę kawy, ale po telefon i rozpoczyna dzień przeglądem najnowszych informacji czy przesłaniem „dzień dobry” najbliższym osobom. Prawie jedna trzecia (28%) dociera ze smartfonem do łazienki, gdzie staje się on towarzyszem porannej toalety.
Bez smartfonu ani rusz
Aż 95% Polaków deklaruje, że zabiera ze sobą telefon wychodząc z domu. Ponad połowa (53%) przyznała, że zabiera go nawet wtedy, gdy wychodzi na chwilę. Z kolei 43% badanych stwierdziło, że gdy zapomni telefonu, wróci po niego - nawet jeśli będzie oznaczało to spóźnienie do pracy lub szkoły. Telefonu używamy przede wszystkim do wysyłania wiadomości przez różne komunikatory (88%), do robienia zdjęć (84%) i bycia obecnysm w social media (73%). Ponad połowa badanych (52%) przyznała, że ma telefon pod ręką przez ponad 13 godzin w ciągu doby, niezależnie od tego, czy go używa czy nie. Co więcej, 27% osób stwierdziło, że używa telefonu aktywnie przez nawet 4 godziny dziennie.
Smartfon, nowy członek rodziny?
Fakt, że mamy telefon przy sobie będąc w pracy bądź w drodze, nie budzi większego zdziwienia. Okazuje się jednak, że wielu z nas nie rozstaje się z nim spędzając czas w domu. Pomijając poranne i wieczorne „spotkania ze smartfonem”, ponad połowa Polaków (51%) deklaruje, że zabiera telefon do kuchni, 32% zabiera go ze sobą udając się do pokoju dziecięcego (pytanie dotyczyło rodziców dzieci do lat 12), również 32% idzie z telefonem do... toalety.
Badanie Smart(fonowe) relacje, wykonane przez Ipsos na zlecenie Huawei w styczniu 2018 roku, jest częścią kampanii #AddictedToYou, w której globalny producent smartfonów zachęca do refleksji nad naszym przywiązaniem do telefonów i nad ilością poświęcanego im czasu i uwagi. Kampanię promuje film reklamowy, w którym główne role zagrali w nim młody aktor Krzysztof Bagiński oraz modelka Cleo Ćwiek. Film pokazuje historię zakochanych ludzi, którym telefon pozwala być razem mimo dzielącej ich odległości. W tej historii przywiązanie do telefonu, potrzegane z zewnątrz jako uzależnienie, okazuje się służyć ważnym celom.
Wiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G
VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Hybrydowa chmura dla firm
Firma 3S Data Center należąca do Grupy 3S, uruchomiła środowisko Microsoft AzureStack na platformie Huawei. Jest to kolejne rozszerzenie zestawu usług w ramach chmury dla biznesu Cloud2B. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei pomaga CMHK zbudować kompleksową sieć transportową gotową do obsługi 5G
China Mobile Hong Kong Company Limited (CMHK) ogłosiła, że będzie współpracować z Huawei w celu zbudowania kompleksowej sieci transportowej gotowej do obsługi technologii 5G, obejmującej transport 5G, prywatne linie dla przedsiębiorstw oraz szerokopasmowy dostęp do Internetu dla gospodarstw domowych. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zajmuje 68. miejsce w rankingu Interbrand Best Global Brands 2018
Huawei został uznany za 68. najcenniejszą markę na świecie w rankingu Best Global Brands 2018, wydaną przez wiodącą firmę konsultingową Interbrand. czytaj więcejWiadomości firmowe Beeline i Huawei przetestowały pierwsze połączenie holograficzne 5G
VimpelCom (marka Beeline) i Huawei zaprezentowały najnowszą, piątą generację technologii połączeń mobilnych 5G. Sala ekspozycyjna Muzeum Moskiewskiego została wykorzystana jako strefa pokazowa, a rozmowę pomiędzy prelegentami przeprowadzono przy użyciu hologramu, czyli cyfrowego obrazu transmitowanego przez okulary Mixed Reality (MR). czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei ogłasza program rozwoju skierowany do 3000 studentów z europejskich uniwersytetów
Firma zaprosiła studentów uniwersytetów z całej Europy m.in. do uczestniczenia w dyskusji na temat przyszłych technologii, takich jak AI, 5G, IoT. czytaj więcejWiadomości firmowe Europejskie centrum hostingowe IoT od Huawei
[Rzym, 16 listopada 2018] Huawei uruchomił podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe swoje centrum hostingowe z dostępem do Internetu rzeczy dla wielu najemców. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: Huawei przedstawił plany rozwoju firmy w Europie
Huawei podczas Innovation Day oraz Eco-Connect Europe w Rzymie zaprezentował swoją nową strategię "Platforma + Ekosystem". czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei w ciągu trzech lat chce zainwestować w Europie 50 mln
Dyrektor Huawei OpenLab w Europie Zachodniej, podczas konferencji Huawei eco-Connect Europe 2018 w Rzymie zapowiedział powstanie trzech nowych centrów badawczo-rozwojowych w Europie. Zapowiedział także, że firma na działalność OpenLabów chce przeznaczyć 50 mln USD w ciągu trzech lat. czytaj więcejWiadomości firmowe Huawei zadba o rzymskie Koloseum
Francesco Del Pizzo, dyrektor ds. infrastruktury energetycznej ACEA i Thomas Miao, dyrektor generalny Huawei Italia, odnowili partnerstwo technologiczne rozpoczęte w maju ub.r. Dalsza współpraca ma dotyczyć innowacyjnych usług w obszarze inteligentnego i bezpiecznego miasta oraz zwiększenie wydajności technologicznej infrastruktury ACEA. czytaj więcejWiadomości firmowe Rzym: międzynarodowe rozmowy Huawei na temat digitalizacji Europy
Tematem przewodnim wydarzeń, które potrwają do 9 listopada jest DigitALL INtelligent Europe.czytaj więcej