Szybki dostęp do centrum serwisowego powinien być jednym z ważniejszych czynników, podczas wyboru urządzenia mobilnego. Współczesne smartfony, tablety czy komputery, kiedy ulegną awarii, powinny trafić do specjalistów, którzy ocenią, co jest potrzebne do naprawy urządzenia.
Szeroki dostęp
Huawei dysponuje siecią 17 lokalnych oraz 3 ogólnopolskich centrów serwisowych. Obok naprawy urządzenia, podczas wizyty możliwe jest spersonalizowanie swojego smartfona przez wygrawerowanie na jego obudowie dowolnego wzoru oraz wydrukowanie zdjęć, znajdujących się w galerii. Wszystko to popijając pyszną kawy.
Serwis… bez wychodzenia z domu
Co jednak, gdy czas nie pozwala na wizytę w serwisie? W przypadku wybranych modeli Huawei, wystarczy zamówić przez stronę internetową lub infolinię kuriera, który odbierze sprzęt, a po naprawie dostarczy go pod wybrany adres. Na terenie Warszawy możliwe jest również zamówienie Service Trucka, czyli Mobilnego Serwisu Huawei, który przyjedzie do Klienta i wykona większość napraw od ręki.
Napraw to sam
Zanim jednak zawieziemy urządzenie do serwisu lub oddamy w ręce kurierowi, warto sprawdzić, czy usterka – na przykład błąd oprogramowania – może zostać naprawiona samodzielnie. W każdym telefonie Huawei zainstalowana jest aplikacja HiCare, która jest pierwszy krokiem do naprawy smartfona. Za jej pomocą można pobrać instrukcje obsługi lub tutoriale, które pomogą w zdiagnozowaniu problemu.
Bezpłatna infolinia Huawei czynna jest przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu: 800 811 110 (z wyłączeniem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy). Na stronie http://consumer.huawei.com/pl/support/ klienci mogą sprawdzić status naprawy telefonu, zamówić wizytę w serwisie lub pobrać instrukcję obsługi.