Huawei

Udana akcja rekrutacyjna Huawei Polska, wciąż można aplikować

06.12.2017
Kilkaset osób zgłosiło swoje kandydatury w akcji rekrutacyjnej dla Huawei Polska, która odbyła się 1 grudnia w 11 miastach w całej Polsce. Kilkadziesiąt z nich pomyślnie przeszło proces kwalifikacji i jeszcze w tym miesiącu dostanie propozycję dołączenia do zespołu Huawei. Firma zamierza zatrudnić w sumie 100 specjalistów sprzedaży, również na stanowiskach menadżerskich. Rekrutacja trwa – osoby zainteresowane ofertą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres huawei@adecco.pl.

Globalny producent smartfonów, tabletów, wearables i notebooków potrzebuje nowych pracowników z powodu szybkiego rozwoju na polskim rynku i ambitnych planów na przyszłość. Miasta objęte akcją rekrutacyjną to Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań, Katowice, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz i Białystok. Nowych pracowników dla Huawei zatrudni firma Adecco. Szczegóły co do oczekiwań wobec kandydatów dostępne są pod linkami: Specjalista ds. Sprzedaży, Regionalny Manager ds. Sprzedaży oraz  Account Sales Manager.

- Zainteresowanie pracą w Huawei przerosło nasze oczekiwania. We wszystkich 11 miastach mieliśmy przyjemność spotkać się z wieloma profesjonalnymi i ambitnymi osobami, kilkadziesiąt z nich spełniło nasze oczekiwania i dołączy do nas jeszcze w tym miesiącu. Rekrutacja trwa, zapraszamy chętnych do wysyłania swoich zgłoszeń. Niezależnie od tego, według wstępnych planów, na wiosnę powtórzymy serię spotkań z kandydatami w różnych miastach w Polsce – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group w Polsce.

Huawei spodziewa się, że przyszły rok będzie kolejnym rokiem dynamicznego wzrostu firmy w Polsce dzięki nowym innowacyjnym urządzeniom, jakie zamierza wprowadzić na rynek.

- Naszą ambicją jest zostać numerem jeden na rynku smartfonów, to jest cel, do którego dążymy. Czekamy na zdolnych, przebojowych ludzi, którzy pragną budować swoje osobiste kariery razem z nami, którzy chcą rosnąć razem z nami – dodaje Jefferson Zhang.

Udział Huawei w polskim rynku smartfonów wzrósł gwałtownie na przestrzeni ostatnich trzech lat – do 23% na koniec września tego roku z 8% na koniec roku 2015. Najnowszy flagowy smartfon firmy, Mate 10 Pro, to pierwszy na świecie telefon z wbudowaną sztuczną inteligencją. Telefony serii Mate i serii P wyposażone są w najwyższej jakości aparaty, stworzone we współpracy z legendarną marką Leica. Nowością w portfolio Huawei jest laptop MateBook X, który wyróżnia się lekkością i poręczną konstrukcją – jego sprzedaż szybko rośnie od chwili sierpniowego debiutu, wbrew ogólnorynkowej tendencji w tym segmencie rynku.

Wiadomości firmowe Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok

– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain

Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). czytaj więcej

Wiadomości firmowe Ken Hu, Rotating Chairman Huawei o 5G i inwestycji 2 mld USD

Ken Hu, Rotating Chairman Huawei, podczas konferencji prasowej w nowym kampusie Huawei w Dongguan w Chinach, zaprezentował laboratoria badawczo-rozwojowe oraz rozwiązania opracowane dla technologii 5G, a także niezależne laboratorium bezpieczeństwa cybernetycznego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei pomaga uruchomić sieć 5G w Księstwie Monako

Monaco Telecom we współpracy z Huawei zaprezentował ogólnokrajową sieć komórkową 5G. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City

Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei wspiera utworzenie inteligentnego ruchu miejskiego w Berlinie

Fraunhofer Institute for Open Communication Systems (FOKUS) tworzy cyfrowy obszar testowy dla ruchu miejskiego w Berlinie przy pomocy produktów LTE-V2X firmy Huawei. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce

Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok

– Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei uruchamia usługę opartą na blockchain

Huawei oficjalnie uruchomił swoją usługę Blockchain Service (BCS). czytaj więcej

Wiadomości firmowe Ken Hu, Rotating Chairman Huawei o 5G i inwestycji 2 mld USD

Ken Hu, Rotating Chairman Huawei, podczas konferencji prasowej w nowym kampusie Huawei w Dongguan w Chinach, zaprezentował laboratoria badawczo-rozwojowe oraz rozwiązania opracowane dla technologii 5G, a także niezależne laboratorium bezpieczeństwa cybernetycznego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei pomaga uruchomić sieć 5G w Księstwie Monako

Monaco Telecom we współpracy z Huawei zaprezentował ogólnokrajową sieć komórkową 5G. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei i eluminocity stworzą w Europie centrum testowe poświęcone Smart City

Huawei i eluminocity podpisały porozumienie o współpracy w zakresie rozwiązań Smart City. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei wspiera utworzenie inteligentnego ruchu miejskiego w Berlinie

Fraunhofer Institute for Open Communication Systems (FOKUS) tworzy cyfrowy obszar testowy dla ruchu miejskiego w Berlinie przy pomocy produktów LTE-V2X firmy Huawei. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei IP Club ponownie w Polsce

Celem wydarzenia w Warszawie jest budowanie otwartej, kooperacyjnej i współdzielonej platformy dla liderów opinii z branży IP. czytaj więcej

Huawei Mate 20 lite dla fanów selfie od Huawei - przedsprzedaż

Huawei Mate 20 lite – następca Mate 10 lite, najchętniej kupowanego telefonu w Polsce – jest już dostępny w przedsprzedaży. Smartfon został wyposażony w nowy procesor Kirin 710 z modułem sztucznej inteligencji, która wspiera dwa podwójne aparaty, przedni i tylny. To właśnie przedni aparat jest szczególnie mocną stroną Mate 20 lite – ma potężne obiektywy stworzone z myślą o fanach selfie. czytaj więcej

Huawei Huawei Mate 10 lite - najchętniej kupowany smartfon w Polsce w nowej cenie

Według badania rynku zleconego przez Huawei Polska, Mate 10 lite odnotował najwyższą sprzedaż w Polsce w okresie od stycznia do czerwca 2018 roku. Smartfon został doceniony przez klientów między innymi dzięki zastosowaniu wydajnych podzespołów, wytrzymałej baterii oraz dwóch podwójnych aparatów. Teraz telefon dostępny jest w nowej niższej cenie – 1099 złotych. czytaj więcej

Huawei Rusza Huawei Next Image - międzynarodowy konkurs zdjęć wykonanych smartfonami Huawei

10 000 euro i 10-dniowe warsztaty fotograficzne z National Geographic we Włoszech dla zdobywcy Grand Prix w konkursie Huawei Next Image, do którego może zgłosić się każdy pasjonat fotografii mobilnej. To jedne z wielu nagród, po które może sięgnąć zarówno amator, jak i profesjonalista. Warunkiem jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei. Prace konkursowe można zgłaszać do 20 sierpnia na stronie http://campaign.consumer.huawei.com/pl/. czytaj więcej

Huawei „Fani od zawsze”, czyli „Lewy”, jakiego nie znacie

Z okazji Mistrzostw Świata Huawei prezentuje kolejną odsłonę współpracy z Robertem Lewandowskim. Historię najlepszego polskiego piłkarza, w trzech krótkich odcinkach, po raz pierwszy opowiadają jego najwierniejsi fani – przyjaciele, którzy są z nim od zawsze. Projekt zrealizowała agencja Stor9_. czytaj więcej