Czy infrastruktura komunikacyjna w Twojej firmie jest wystarczająco bezpieczna i posiada mechanizmy zabezpieczające na wypadek awarii?
Efektywny system komunikacyjny stanowi podstawę prawidłowego funkcjonowania firmy i jest jednym z najważniejszych elementów, które odpowiedzialne są za przepływ informacji, a także kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Przerwa w komunikacji może mieć zatem duży wpływ na wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa. Nawet jeśli awaria dotyczy tylko części komunikacji (takich jak konsola operatora lub integracja z systemem CRM), ma to ogromny wpływ na efektywność i wydajność pracowników oraz skuteczność ich pracy. Raport innovaphone (z listą kontrolną) zawiera m.in. odpowiedź na pytanie, jakie aspekty należy wziąć pod uwagę podczas wyboru systemu redundantnego: • Czy w razie awarii systemu, komponenty o znaczeniu krytycznym zagrażają kluczowym procesom w firmie? • Jakie przerwy w pracy z powodu awarii systemu są ewentualnie do zaakceptowania? • Jakie rodzaje ryzyka należy wziąć pod uwagę? • Koncepcje systemu awaryjnego i wymagane zasoby • Jakie koncepcje redundancji oferują producenci i integratorzy? • Kto jest odpowiedzialny za zapewnienie redundancji? Zapraszamy do pobrania bezpłatnego raportu innovaphone.