innovaphone przeprowadziła w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT
Od początku istnienia najwyższym priorytetem dla NOVOL jest wysoka jakość oferowanych rozwiązań, nie tylko produktów końcowych, ale również w kwestii wyboru rozwiązania komunikacyjnego. Dlatego firma NOVOL wybrała rozwiązanie firmy innovaphone AG, niemieckiego producenta profesjonalnych rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw każdej wielkości. Firma innovaphone z Sindelfingen, która od 20 lat specjalizuje się w rozwoju i produkcji systemów komunikacyjnych Pure IP przekonała NOVOL swoją koncepcją łagodnej migracji do technologii All IP. Pan Witold Broda, Dyrektor Administracji w NOVOL, wyjaśnił: „Zamiarem naszym była instalacja innowacyjnego i nowoczesnego rozwiązania, które umożliwi nam przejście w etapach do technologii opartej na VoIP. Tylko system innovaphone PBX dał nam możliwość przeprowadzenia procesu łagodnej migracji z zachowaniem istniejącej infrastruktury DECT”.
Oferta innovaphone spełniła w największym stopniu wymagania klienta, gwarantując płynne przejście do systemu opartego na IP na każdym etapie wdrożenia, bez konieczności wymiany całego systemu. Przejście na nową technologię w firmie NOVOL podzielono na dwa etapy: pierwszy to migracja systemu DECT do IP-DECT, drugi to migracja telefonów stacjonarnych.
Firma NOVOL korzysta również z aplikacji innovaphone Reporting, która służy do rejestracji i analizy połączeń telefonicznych w firmie w czasie rzeczywistym. Za pomocą tej aplikacji dostarczane są cenne informacje na temat ruchu telefonicznego w całej firmie lub tylko w poszczególnych działach.
Rozwiązanie innovaphone spełniło również oczekiwania klienta pod kątem ekonomicznym, ponieważ poszczególne etapy migracji można zawsze elastycznie dostosować do sytuacji gospodarczej i finansowej firmy. Kontrolowane przejście na nowy system jest również bardziej przyjazne dla pracowników, którzy mają w ten sposób możliwość zapoznania się z nowymi funkcjami oraz aplikacjami.
Na stronie innovaphone znajduje się pełny tekst studium przypadku z instalacji w firmie NOVOL w Komornikach.
Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejWiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej
Wiadomości firmowe Ciągłość komunikacji mimo przerw w dostawie prądu: Nowy whitepaper: Zestaw awaryjny innovaphone dla instytucji publicznych
Przedłużająca się przerwa w dostawie prądu ma niewątpliwie poważne konsekwencje dla funkcjonalności instytucji publicznych. Środki ostrożności można podjąć dzięki szczegółowym koncepcjom awaryjnym i infrastrukturze komunikacyjnej, która nadal funkcjonuje nawet w przypadku przerwy w dostawie prądu. czytaj więcejWiadomości firmowe Rośnie liczba partnerstw technologicznych w Europie: innovaphone spotyka się z partnerami i klientami na licznych targach i wydarzeniach
Niemiecki producent z Sindelfingen, który jest aktywny w Europie i ostatnio coraz częściej na całym świecie, będzie obecny tej jesieni na wielu targach, wydarzeniach branżowych oraz konferencjach. innovaphone prezentuje podczas wydarzeń swoją platformę do pracy, komunikacji i współpracy myApps oraz jej rozszerzenie o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego. czytaj więcejWiadomości firmowe Znacznie więcej niż tylko komunikacja: innovaphone myApps: Zwiększ produktywność firmy dzięki inteligentnej platformie biznesowej
Nowe hasło producenta z Sindelfingen innovaphone AG ma charakter programowy: „More than Communication“ oznacza rozszerzenie platformy myApps o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego, np. o niedawno opublikowaną aplikację „Working-App” do prostego rejestrowania czasu pracy. Celem nowych aplikacji jest zapewnienie większej ilości czasu na naprawdę ważne zadania i projekty oraz zwiększenie przestrzeni na kreatywność dzięki inteligentnym narzędziom do zarządzania. czytaj więcejWiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości
Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcejWiadomości firmowe Tworzenie protokołów ze spotkań, tłumaczenie jednym kliknięciem: Większa produktywność w codziennej pracy dzięki sztucznej inteligencji
Dzięki aplikacji Connect App firma innovaphone stworzyła interaktywną platformę, która umożliwia pracownikom przejrzystą komunikację. Teraz niemiecka firma z Sindelfingen idzie o krok dalej, integrując sztuczną inteligencję z platformą sztuczną inteligencję (AI). Współpraca w międzynarodowych zespołach staje się dzięki automatycznym tłumaczeniom w czasie rzeczywistym i zautomatyzowanym protokołom spotkań jeszcze łatwiejsza. czytaj więcejWiadomości firmowe Bezpieczny, skalowalny i redundantny system komunikacyjny jest niezbędny na pełnym morzu - innovaphone PBX z myApps otrzymał certyfikat DNV
Dzięki swojej solidności i niezawodności rozwiązania komunikacyjne innovaphone są już szeroko stosowane w wymagającym sektorze morskim. Po otrzymaniu uznanego na całym świecie certyfikatu DNV TAA0000252 dla komponentów sprzętowych, cały system komunikacyjny innovaphone PBX z myApps uzyskał teraz certyfikat DNV zgodnie z TAA00003DD. czytaj więcejWiadomości firmowe „Explore the Productive Way of Working“ Targi innovaphone CONNECT 2024: Nowe produkty, cyfrowa współpraca i networking
Wraz z ponad 40 wystawcami, partnerami technologicznymi i twórcami aplikacji, innovaphone zaprezentuje ewolucję ekosystemu myApps w cyfrową platformę komunikacji i współpracy przyszłości. 13 czerwca 2024 roku odwiedzający, klienci i partnerzy będą mieli okazję wymienić się pomysłami i nawiązać nowe relacje biznesowe odwiedzając stoiska wystawców i wyspy tematyczne oraz biorąc udział w prezentacjach i wieczornym spotkaniu w Legends Hall w Motorworld Böblingen w Niemczech. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejWiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App
Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcejWiadomości firmowe Certyfikat potwierdza wysoki poziom bezpieczeństwa informacji: innovaphone otrzymała certyfikat ISO 27001
Bezpieczne i niezawodne przetwarzanie danych ma ogromne znaczenie zarówno dla wewnętrznych informacji firmy, jak i dla danych klientów. Firma innovaphone z siedzibą w Sindelfingen w Południowych Niemczech, producent nowoczesnej platformy komunikacyjnej myApps, uzyskała certyfikat zgodności z surowymi kryteriami normy ISO 27001. Oznacza to, że klienci i partnerzy biznesowi innovaphone mogą być pewni, że ich dane są optymalnie chronione zgodnie z jasno określonymi standardami.czytaj więcej