Największy udział w przychodach i zysku operacyjnym w drugim kwartale odnotował dział Home Appliance & Air Solution (odpowiednio: 5,25 bln KRW (USD 4,65 mld) i 465,7 mld KRW (USD 412,5 mln)). Wśród najlepszych wyników z Q2 znalazły się dane z rynku koreańskiego, gdzie zaraportowano wzrost aż o 43% w porównaniu do tego samego okresu w 2016 roku. Jak donosi spółka J.D. Power, oprócz świetnych wyników, LG „otrzymało w 2017 roku więcej nagród dla sprzętów kuchennych niż jakikolwiek inny producent, co świadczy o rosnącej satysfakcji klientów”*. Dział Home Appliance & Air Solution przewiduje wzrost zainteresowania urządzeniami AGD i klimatyzatorami w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Jednocześnie produkty LG klasy premium, takie jak lodówki InstaView czy pralki TWINWash, mają zapewnić wysokie marże.
Dział Home Entertainment zanotował w drugim kwartale zysk operacyjny 343 mld KRW (USD 303,80 mln) przy przychodach w wysokości 4,23 bln KRW (USD 3,75 mld). Wyniki działu Home Entertainment polepszyły się o 2% mimo spadku zapotrzebowania na telewizory. Bardzo dobra sprzedaż modeli premium (takich jak linie LG OLED i LG SUPER UHD) oraz efektywne zarządzanie kosztami zaowocowały dobrą marżą zysku operacyjnego w wysokości 8,1%. Według prognoz, sprzedaż telewizorów premium LG pozostanie na wysokim poziomie także w trzecim kwartale.
2 kwartał był wyzwaniem dla kategorii Mobile Communications – przychody wyniosły 2,70 bln KRW (USD 2,39 mld), a strata z działalności operacyjnej 132,4 mld KRW (USD 117,27 mln). Są to niemal identyczne wyniki jak te zaprezentowane w poprzednim roku, kiedy rezultaty sprzedaży smartfonów premium były niższe niż zakładano, a koszty części samych urządzeń wyższe. Rynek północnoamerykański odnotowywał jednak 13-procentowy wzrost głównie dzięki dobrym wynikom produktów ze średniej półki przeznaczonych dla szerokiej grupy odbiorców. Według prognoz, debiut nowej serii LG Q oraz planowane w najbliższych tygodniach wprowadzenie na rynek modeli LG najwyższej klasy wzmocni wyniki firmy w drugim półroczu 2017 r.
Dział Vehicle Components w dalszym ciągu odnotowuje wyraźny wzrost. Sprzedaż w drugim kwartale sięgnęła 882,6 mld KRW (USD 781,7 mln) - to o 38% więcej w porównaniu z analogicznym okresem 2016. Tak dobre wyniki to w dużej mierze efekt sukcesu usług telematycznych oraz sprzedaży części do wprowadzonego niedawno na rynek w USA samochodu elektrycznego Chevrolet Bolt. Pomimo, iż stałe inwestycje w nowe obszary biznesowe, takie jak zaawansowane systemy wspomagania kierowcy (advanced driving assistance systems, ADAS) przyniosły w Q2 stratę z działalności operacyjnej w wysokości KRW 16,4 mld (USD 14,5 mln), to działania te zaczynają teraz przynosić efekty. Firma ogłosiła właśnie rozpoczęcie pierwszej współpracy w obszarze kamer ADAS z czołowym niemieckim producentem samochodów. Według prognoz, rynek inteligentnych komponentów samochodów elektrycznych czeka silny rozwój w drugiej połowie roku – w Ameryce Północnej wzrośnie dostępność Chevroleta Bolta, a w Europie rozwijane będą projekty innych pojazdów elektrycznych.
Objaśnienie kursów w drugim kwartale 2017
Wyniki nieaudytowanych kwartalnych zysków LG Electronics oparte są na Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej (IFRS) dla 3-miesięcznego okresu zakończonego 30 czerwca 2017 r. Kwoty wyrażone w południowokoreańskich wonach (KRW) przeliczane są na dolary amerykańskie (USD) po średnim kursie z 3-miesięcznego okresu odpowiadającego omawianemu kwartałowi, gdzie USD 1 równa się KRW 1129,05.
* Firma LG uzyskała najwyższą ocenę w odpowiednich obszarach badania J.D. Power 2017 mierzącego poziom satysfakcji z pralek i sprzętu kuchennego (J.D. Power 2017 Laundry and Kitchen Appliance Satisfaction Study). Analizę oparto na 6241 odpowiedziach dotyczących sprzętów kuchennych i 14 745 odpowiedziach dotyczących pralek, sprawdzających opinie klientów na temat ich nowych sprzętów zakupionych w ciągu ostatnich 12 miesiącach. Badanie zostało przeprowadzone między lutym a marcem 2017 r. Doświadczenia innych konsumentów mogą być odmienne. Szczegóły: jdpower.com.
LG LG prezentuje nowe smartfony z idealnym stosunkiem jakości do ceny – LG G7 One oraz LG G7 Fit
Podczas targów IFA 2018 firma LG Electronics zaprezentuje dwa nowe modele z serii G7: LG G7 One oraz LG G7 Fit. Oba nowe smartfony opracowano na bazie zaawansowanego modelu LG G7 ThinQ, dzięki czemu są wyposażone w funkcje znane z urządzeń Premium. czytaj więcejLG LG wystartowało z gorącymi promocjami najnowszych smartfonów
Lato w LG jeszcze nie było tak gorące. Producent przygotował letnie promocje swoich flagowych smartfonów jak i tych ze średniej półki zarówno u wszystkich operatorów jak i na rynku otwartym. Gorące promocje potrwają jeszcze do 31 sierpnia* czytaj więcejLG Ze szczytu list przebojów do smartfonów LG - K-popowy zespół BTS personalizuje telefony LG
LG dostrzegło rosnącą popularność gatunku K-pop oraz fenomen zespołu BTS - koreańskiej gwiazdy, która szturmem zdobywa listy przebojów i popularność na całym świecie i nawiązało globalną współpracę z zespołem. czytaj więcejLG LG Q7 - nowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG wprowadza na rynek nowy smartfon LG Q7 - model klasy średniej z serii Q, który został wyposażony w funkcje dostępne w droższych, flagowych smartfonach. Sprzedaż nowego smartfona rozpocznie się na początku czerwca w sieci Play oraz na wolnym rynku, następnie dostępny będzie u innych operatorów.W smartfonie: udoskonalony aparat z funkcjami sztucznej inteligencji, wzmocniona i wodoodporna obudowa, wysokiej jakości dźwięk przestrzenny oraz czytnik linii papilarnych. czytaj więcej
LG LG G7 ThinQ po Twojej stronie – LG rozpoczyna kampanię z Disneyem
LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie. czytaj więcejLG Premiera flagowego modelu LG G7 ThinQ ze sztuczną inteligencją
Niedługo po światowej premierze, LG wprowadza do Polski swój flagowy smartfon LG G7 ThinQ, który będzie dostępny od 1 do 15 czerwca w specjalnie przygotowanej promocji. Najnowszy flagowiec LG, wzbogacony o użyteczne funkcje oparte na sztucznej inteligencji będzie można nabyć zarówno w ofercie operatorów komórkowych, jak i w największych sieciach sprzedaży. W zależności od miejsca zakupu do telefonu dołączone zostaną wyjątkowe promocje, obok których żaden fan nowych technologii nie przejdzie obojętnie. czytaj więcejLG LG przedstawia LG G7 ThinQ - przełomowy, flagowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG Electronics (LG) przedstawia dziś swój najnowszy smartfon: LG G7 ThinQ, wyposażony w użyteczne i wygodne funkcje oparte o sztuczną inteligencję.LG G7 ThinQ napędzany jest przez najnowszą mobilną platformę Qualcomm® Snapdragon™ 845. Posiada 4GB/6GB pamięci RAM oraz 64GB/128GB pamięci wewnętrznej, co umożliwia mu obsługę najnowszych aplikacji i szybkie wykonywanie nawet najbardziej wymagających zadań. LG G7 ThinQ wyposażony jest w 6,1-calowy wyświetlacz – niemal o pół cala większy od swojego poprzednika – co istotne nie jest jednak szerszy. To z kolei oznacza, że doskonale nadaje się do obsługi jedną ręką. czytaj więcej
LG LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą
LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne. czytaj więcejLG Odważny kolor dla kobiet z charakterem - LG V30 Raspberry Rose po raz pierwszy w Polsce
Z okazji Dnia Kobiet LG ujawnia swoje kobiece oblicze i wprowadza do Polski nowy koncept kolorystyczny - różowy hiper flagowiec LG V30 Raspberry Rose. To najnowszy model, który idealnie odzwierciedla naturę i silny charakter współczesnej kobiety. „Malinowa” wersja LG V30 to smartfon dla odważnych kobiet, które nie lubią wtapiać się w tłum, a przy tym nie uznają kompromisów w jakości. czytaj więcejLG LG ujawnia strategię dla produktów Mobile
Podczas tegorocznych targów MWC nowy szef działu Mobile LG Electronics zaprezentował główne kierunki strategii firmy na rynku. Nadrzędnym celem LG jest trafne identyfikowanie i zaspokajanie rzeczywistych potrzeb Klientów, doskonalenie najważniejszych technologii oraz nieustanne dbanie o zaufanie do marki. Według prezesa działu Mobile, Hwanga Jeong-hwana, kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu będą miały urządzenia High-End, takie jak V30S ThinQ, które powstają na bazie odnoszących sukcesy modeli Premium. czytaj więcejLG LG prezentuje nowe smartfony z idealnym stosunkiem jakości do ceny – LG G7 One oraz LG G7 Fit
Podczas targów IFA 2018 firma LG Electronics zaprezentuje dwa nowe modele z serii G7: LG G7 One oraz LG G7 Fit. Oba nowe smartfony opracowano na bazie zaawansowanego modelu LG G7 ThinQ, dzięki czemu są wyposażone w funkcje znane z urządzeń Premium. czytaj więcejLG LG wystartowało z gorącymi promocjami najnowszych smartfonów
Lato w LG jeszcze nie było tak gorące. Producent przygotował letnie promocje swoich flagowych smartfonów jak i tych ze średniej półki zarówno u wszystkich operatorów jak i na rynku otwartym. Gorące promocje potrwają jeszcze do 31 sierpnia* czytaj więcejLG Ze szczytu list przebojów do smartfonów LG - K-popowy zespół BTS personalizuje telefony LG
LG dostrzegło rosnącą popularność gatunku K-pop oraz fenomen zespołu BTS - koreańskiej gwiazdy, która szturmem zdobywa listy przebojów i popularność na całym świecie i nawiązało globalną współpracę z zespołem. czytaj więcejLG LG Q7 - nowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG wprowadza na rynek nowy smartfon LG Q7 - model klasy średniej z serii Q, który został wyposażony w funkcje dostępne w droższych, flagowych smartfonach. Sprzedaż nowego smartfona rozpocznie się na początku czerwca w sieci Play oraz na wolnym rynku, następnie dostępny będzie u innych operatorów.W smartfonie: udoskonalony aparat z funkcjami sztucznej inteligencji, wzmocniona i wodoodporna obudowa, wysokiej jakości dźwięk przestrzenny oraz czytnik linii papilarnych. czytaj więcej
LG LG G7 ThinQ po Twojej stronie – LG rozpoczyna kampanię z Disneyem
LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie. czytaj więcejLG Premiera flagowego modelu LG G7 ThinQ ze sztuczną inteligencją
Niedługo po światowej premierze, LG wprowadza do Polski swój flagowy smartfon LG G7 ThinQ, który będzie dostępny od 1 do 15 czerwca w specjalnie przygotowanej promocji. Najnowszy flagowiec LG, wzbogacony o użyteczne funkcje oparte na sztucznej inteligencji będzie można nabyć zarówno w ofercie operatorów komórkowych, jak i w największych sieciach sprzedaży. W zależności od miejsca zakupu do telefonu dołączone zostaną wyjątkowe promocje, obok których żaden fan nowych technologii nie przejdzie obojętnie. czytaj więcejLG LG przedstawia LG G7 ThinQ - przełomowy, flagowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG Electronics (LG) przedstawia dziś swój najnowszy smartfon: LG G7 ThinQ, wyposażony w użyteczne i wygodne funkcje oparte o sztuczną inteligencję.LG G7 ThinQ napędzany jest przez najnowszą mobilną platformę Qualcomm® Snapdragon™ 845. Posiada 4GB/6GB pamięci RAM oraz 64GB/128GB pamięci wewnętrznej, co umożliwia mu obsługę najnowszych aplikacji i szybkie wykonywanie nawet najbardziej wymagających zadań. LG G7 ThinQ wyposażony jest w 6,1-calowy wyświetlacz – niemal o pół cala większy od swojego poprzednika – co istotne nie jest jednak szerszy. To z kolei oznacza, że doskonale nadaje się do obsługi jedną ręką. czytaj więcej
LG LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą
LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne. czytaj więcejLG Odważny kolor dla kobiet z charakterem - LG V30 Raspberry Rose po raz pierwszy w Polsce
Z okazji Dnia Kobiet LG ujawnia swoje kobiece oblicze i wprowadza do Polski nowy koncept kolorystyczny - różowy hiper flagowiec LG V30 Raspberry Rose. To najnowszy model, który idealnie odzwierciedla naturę i silny charakter współczesnej kobiety. „Malinowa” wersja LG V30 to smartfon dla odważnych kobiet, które nie lubią wtapiać się w tłum, a przy tym nie uznają kompromisów w jakości. czytaj więcejLG LG ujawnia strategię dla produktów Mobile
Podczas tegorocznych targów MWC nowy szef działu Mobile LG Electronics zaprezentował główne kierunki strategii firmy na rynku. Nadrzędnym celem LG jest trafne identyfikowanie i zaspokajanie rzeczywistych potrzeb Klientów, doskonalenie najważniejszych technologii oraz nieustanne dbanie o zaufanie do marki. Według prezesa działu Mobile, Hwanga Jeong-hwana, kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu będą miały urządzenia High-End, takie jak V30S ThinQ, które powstają na bazie odnoszących sukcesy modeli Premium. czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej